Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

TV gezocht voor in de slaapkamer

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek een TV voor ind de slaapkamer, deze moet aan het volgende voldoen:
• max 22 inch
• via USB-stick of SD-kaart series af kunnen spelen (mkv of avi)
• zal alleen gebruikt worden voor het kijken van media-bestanden, TV kijken gaat niet ivm lastig te bereiken slaapkamer
• budget is rond de 200 euro
• merk is niet belangrijk
• komt via nog te kopen beugel aan plafond te hangen
• optioneel: streams kijken via wifi

Uiteraard heb ik al wat gezocht, maar ik kan het niet goed vinden. Ieder merk heeft weer een eigen benaming voor het afspelen van media-bestanden, dat maakt het moeilijk om te vergelijken. En als ik wel iets vind, dan vind ik de prijs veel te hoog.

Wie heeft er tips voor mij waar ik naar kan kijken?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
TV kijken gaat niet ivm lastig te bereiken slaapkamer
Bedoel je dat het lastig is een antenne kabel aan te leggen?

Als je een TV met DVB-T ontvanger koopt, dan kun je met een losse antenne gratis nederland 1,2,3 + regionale zender kijken.

Je kan ook een android mediaspelertje aan een HDMI monitor koppelen:
120-150 Een monitor
32 Een mediaspelertje
18 Een afstandbediening / toetsenbord / muis.
Samen 170-200 euro.

Edit:
Als je gewoon de criteria opgeeft in de pricewatch, dan kun je zo een hele lijst televisies vinden met USB en DVB-T. Verder is het een kwestie van opzoeken welke bestandsformaten ze kunnen afspelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Ploink op 11-09-2013 14:26 ]

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Ten eerste wil u er even op wijzen dat 22inch wel heel erg klein is al helemaal als die tegen het plafon aan komt.
Bij ondertiteling heb je zo wat een vergroot glas erbij nodig anders is het gewoon niet te lezen, vanuit gaand dat de plafon zo een 2.5 m hoog is.
MKV bestanden bekijken op een tv van 200 euro nieuw is (denk ik) onmogelijk.

Ik zou gewoon even de mediamarkt/blokker inlopen en gewoon een leuk modelletje kopen, je kan er niet veel van verwachten van zo een prijs.

Tenzij je tweede hans gaat kijken en er dan eentje van een aantal jaren oud neemt dan is er keuze zat.
Er zijn soms echt pareltjes op Marktplaats te koop.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• pven
  • Niet online
@ Ploink: interessant, vooral omdat het niet veel ruimte in belag neemt. Neem ik mee in de overwegeingen, :)

We slapen op zolder onder een schuin dak, zo klein is 22 inch dus niet. :)

De Aldi heeft een aanbieding die misschien interessant is. Helaas kan ik verder niets over deze TV van MT Logic vinden. Iemand een idee welk model dit is? Ik wil vooral weten wat die mediaspeler kan.

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 18-09-2013 22:10 ]

Verwijderd

In jouw geval kun je beter voor een 27 inch monitor gaan. Ten opzichte van een tv heeft een monitor in deze prijsklasse veel betere beeldkwaliteit. Gezien het feit dat je (neem ik aan) series en films gaat kijken is een mva paneel voor jou de beste optie. Goede kleuren te vergelijken met IPS en tegelijkertijd ook nog een goed contrast wat je bij de meeste IPS panelen vaak mist. Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar de BenQ GW serie kunnen kijken. bijv. de pricewatch: BenQ GW2450HM Zwart of de 27"variant pricewatch: BenQ GW2750HM Zwart. De laatstgenoemde heb ik zelf in bezit en bevalt me erg goed.

• pven
  • Niet online
24" of 27" is veel te groot voor de slaapkamer op zolder, 21,5" is al vrij groot. De vrouw zal er het meeste naar kijken, goede kwaliteit is dus niet zo heel belangrijk als ze maar wat kan zien. O+ Als ik vanuit bed naar TV kijk dan gaan mijn ogen met een paar minuten automatisch dicht.

Bij de opties die jij noemt, heb ik volgens mij nog iets nodig om de media af te kunnen spelen?

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Genoeg opties. Voor 150 euro ben je er al.
https://online.kruidvat.n...baLEDTVtype22BL712DG.html
Pagina: 1