Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een app die een .gpx file kan maken van een route die ik loop zodat ik die gpx file later in lightroom kan gebruiken om mn foto's te geotaggen. Ik vind wel apps die dit doen met foto's die je met je telefoon zelf maakt, maar dit zoek ik niet.

Ik wil op het moment dat ik bijvoorbeeld een wandeling ga maken die app aanzetten en dat ie dan bijhoudt waar ik loop. Dan kan ik later weer thuis de gpx file die hij gemaakt heeft in lightroom gebruiken

Ik hoop dat iemand iets weet, alvast bedankt.

Steam

Verwijderd

Je bedoelt dus een GPS Tracker?

GPS Track Recorder (link: windowsphone.com) lijkt over die functionaliteit te beschikken. De .gpx bestanden kun je dan uploaden naar bijv skydrive of dropbox

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 09:30
Via Sports Tracker kan dit al zeker. Account aanmaken, en dan wordt de route die je loopt na het stoppen en opslaan op je toestel automatisch geüpload.
Als je dan op de website die "Workout" opent kan je ervoor kiezen deze te exporten, en dat levert bij mij toch netjes een bestand met .gpx extensie op.

http://www.windowsphone.c...1d-4d44-9643-687ccc3fa119

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Follow-up vraag: Kan WP of Here maps gpx bestanden uitlezen?

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Nee