Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Berichten eenvoudiger naar Trash verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

• Hukkel80
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 21:33

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Topicstarter
Ik loop hier al een tijdje tegenaan en wellicht kan ik het gewoon niet vinden.
Maar is er een manier om gewoon een reeks berichten uit je DM lijst te selecteren en ineens naar de trash te verplaatsen in plaats van stuk voor stuk?
Want dan ben ik zo lang bezig. Ik zou graag eenvoudiger en sneller de inbox willen schonen.

gr. Tim

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

• dan0s
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05-2023
Ik was laatst ook begonnen om de paar pagina's met DM's op te schonen maar na een kwartier was ik er helemaal klaar mee! Schiet echt niet op op deze manier..

alleen een button toevoegen zou al fijn zijn of iig de standaard setting 'verplaats naar trash' al ingevuld zou ook al helpen

Wat ook fijn zou zijn is als je een bericht naar trash verwijdert je direct door wordt gelinkt naar je inbox oid.

Maar aan het eind van de dag... zijn het toch eerste wereld problemen :)

--0--

• Hukkel80
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 21:33

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Topicstarter
Uiteraard. Maar voor een online forum en gebruikerspaneel zo groot als Tweakers zou hierover toch nagedacht kunnen worden? :)

Verbetert alleen maar de gebruikerservaring.

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Sluit me aan op bovenstaande maar is dit niet meer Iets voor de devver afdeling?( heb geen idee of dit punt over de dm's al eens vaker is aangekaart bij de devver's maar dat terzijde)
Ik kan me tevens voorstellen dat gezien de aanpassingen in oa de devvers( 4 mensen die ergens anders aan gaan werken) de grote projecten voorrang gaan krijgen en dit op een lager pitje staat maar het zou wel wat kunnen toevoegen inderdaad.

[ Voor 32% gewijzigd door pino85 op 18-09-2013 12:02 ]

Liefhebber van Tweakers

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

>> LD

Persoonlijk heb ik er niet zo'n last van (mijn trashcan is leeg :P) maar ik kan me er iets bij voorstellen. Eens zien wat de devvers zeggen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Mja mijne staat heeel wat pagina's vol in de inbox(meer dan 400 berichten), ik heb er eigenlijk ook nooit echt bij stil gestaan dat de berichten die niet meer relevant zijn wat er toch erg veel zijn niet snel kan verplaatsen of verwijderen. :9
Overigens buiten dit puntje vroeg ik me af of er een soort van zoekfunctie is binnen bv je eigen inbox, als je veel gesprekken hebt gehad en je wilt later nog wat terug zoeken maar door de hoeveelheid berichten kan je het niet meer terug vinden zou zoiets wel eens van pas kunnen komen.

[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 18-09-2013 13:51 ]

Liefhebber van Tweakers

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik verplaats vooral geen berichten naar de trashcan omdat je dan geen melding meer krijgt als er een nieuwe reactie in komt. Het komt bij mij in elk geval nogal eens voor dat iemand een oude DM-discussie opnieuw aanzwengelt vanwege een nieuwe relevant dingetje. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1