Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2011+Exchange] Agenda van collega's niet te openen

Pagina: 1
Acties:

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 07:11
Op mijn werk wordt outlook2010 gebruikt i.c.m. exchange. Op de pc's van de zaak kan ik bij de agenda's van collega's. Ook via de OutlookWebApp, kan ik in de agenda's van collega's kijken. Helaas kan ik op mijn mac met outlook 2011 niet in de agenda's kijken van collega's. ik zou niet de juiste rechten hebben.

Behalve de mail account settings heb ik geen idee wat ik nog meer zou moeten instellen. Mijn eigen agenda wordt wel goed gesynchroniseerd. Iemand een suggestie?

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
We hebben iets meer info nodig :)

Wat voor Exchange versie gebruik je?

Welke account gebruik je voor:

Outlook 2010 : Account A?
Outlook Web App : Account A?
Outlook 2011: Account B?

Als deze allemaal hetzelfde zijn hoe open je de agenda in Outlook 2011?

Kijk ook eens hier: Link
Misschien dat het helpt

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 07:11
meer info.... ik doe m'n best.

Exchange moet ik even zoeken
Ik gebruik op alle machine's hetzelfde account.

Ik open de agenda's van collega's via bv agenda toevoegen (webapp), agenda's uit organisatie en dan kan ik uit de agenda's van collega's kiezen.

Het enige verschil is dat ik outlook 2011 zelf geconfigureerd heb. In Outlook 2011 kan ik wel zoeken naar mijn collega's. Wanneer ik een collega vind kan ik deze selecteren. Wanneer ik dan doorga, krijg ik een melding over een beveiligingscertificaat. Afbeeldingslocatie: http://hetwasietsmet.xs4all.nl/nissan2/certificaat.gif
wanneer ik op doorgaan klik krijg ik de melding dat ik niet gemachtigd ben de map te openen en ben ik terug bij af.