Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Hagper
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-03-2024
Ik heb een vraag:

Onlangs ben ik een galaxy s2 plus verloren en op zoek naar een nieuwe betaalbare telefoon. Een chinese smartphone lijkt me erg interessant. Kan iemand mij misschien advies geven welke telefoon vergelijkbaar is met de galaxy s2 plus? Daarnaast zoek ik een telefoon rond de 150 euro, is dit haalbaar en welke telefoon adviseren jullie dan? Ik wil er graag android op draaien, versie maakt niet veel uit.

Alvast bedankt voor de hulp. :)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Neem een tweedehands topmodel van vorig jaar en je komt een eind op marktplaats voor 150 Euro plus dat er vaak nog garantie op zit.

• TRG550
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-11 22:47

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd, ben zelf ook op zoek naar een S3 model, maar dan chinese smartphone. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Quad core en duo-sim en g3. Dat lijstje van hierboven is niet echt van chinese smartphones.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Voor chinese telefoons kun je beter in dat topic zijn, het zijn er simpelweg teveel.

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-11 15:36
Wellicht overbodig, maar ik zal het alsnog posten. De Huawei p6 kost 280 bij de Belcompany.
Pagina: 1