Beste Tweakers,
Ik wil in mijn auto graag gebruikmaken van DAB+, om eindelijk eens van dat gekraak en de wegvallende zenders af te zijn, en te genieten van het prachtige geluid van DAB
. Helaas kan ik mijn golf niet 'retrofitten' met een DAB-antenne omdat mijn navigatiesysteem daar geen ingang voor heeft, dus heb ik een alternatieve oplossing bedacht: Een portable DAB ontvangertje aansluiten op de 3.5mm ingang van de autoradio.
Als ik echter op Ebay en Dealextreme zoek vind ik vooral DVB-T sticks (USB) die ook Dab+ ontvangen. Ik moet echter naar Jack. Zo hier en daar vind ik wel DAB radio's die een 3.5 mm uitgang hebben, maar dat is eigenlijk ook weer te veel van het goede, want ik heb geen speakers nodig.
Ik zoek dus een DAB+ ontvanger (met antenne?) die zijn geluid output via 3.5mm.
Bediening hoeft niet via de autoradio (natuurlijk).
Kan iemand me een zeteje in de goede richting geven?
Edit: Eigenlijk dus dit; Maar zijn er nog goedkopere alternatieven?
Ik wil in mijn auto graag gebruikmaken van DAB+, om eindelijk eens van dat gekraak en de wegvallende zenders af te zijn, en te genieten van het prachtige geluid van DAB
Als ik echter op Ebay en Dealextreme zoek vind ik vooral DVB-T sticks (USB) die ook Dab+ ontvangen. Ik moet echter naar Jack. Zo hier en daar vind ik wel DAB radio's die een 3.5 mm uitgang hebben, maar dat is eigenlijk ook weer te veel van het goede, want ik heb geen speakers nodig.
Ik zoek dus een DAB+ ontvanger (met antenne?) die zijn geluid output via 3.5mm.
Bediening hoeft niet via de autoradio (natuurlijk).
Kan iemand me een zeteje in de goede richting geven?
Edit: Eigenlijk dus dit; Maar zijn er nog goedkopere alternatieven?
[ Voor 17% gewijzigd door Torrentus op 11-09-2013 08:57 ]