Ik heb via Alibaba is een offerte aangevraagd en word opeens overspoeld door aanbiedingen. Je ziet door de bomen het bos niet meer.
Wat ik vraag (Laptop/Telefoon) word allemaal zeer goedkoop aangeboden, maar ook zogenaamde Original Authentic producten. Maar dit kan toch echt niet (hoe zit dat)?
Al die andere aanbieders hebben trouwens voor de standaard producten (laptops/telefoons e.d. vergelijkbare prijzen)
Wat ik vraag (Laptop/Telefoon) word allemaal zeer goedkoop aangeboden, maar ook zogenaamde Original Authentic producten. Maar dit kan toch echt niet (hoe zit dat)?
- Original Authentic Canon EOS 5D Mark III with EF 24-105mm IS lens: ------------------ $250
(zo een heb ik net 2e hands verkocht voor zo'n $3.500!!) - En de laptop (iets ouder model maar zeer goed voor doel dat ik nastreef):
Original Authentic Lenovo IdeaPad Y570 0862 - Core i7 2630QM / 2 GHz - RAM 8 GB - HDD 750 GB - 15.6" ------------------------------$100
Al die andere aanbieders hebben trouwens voor de standaard producten (laptops/telefoons e.d. vergelijkbare prijzen)
[ Voor 6% gewijzigd door MrMarcie op 10-09-2013 23:33 . Reden: Typo ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi