Toon posts:

Beelscherm advies max 100 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Graag doe ik weer een beroep op jullie advies; ditmaal voor het volgende:
Ik ben nog ongeveer een stuk of 2 a 3 dagen opzoek naar de beste monitor onder de/ maximaal €100,- maar ben tot nu toe tot niks uitgekomen. Zelfs de consumentenbond had niks nuttigs voor mij.

In iedere geval, kan iemand mij advies geven voor een goede monitor waarop ik mooi kan gamen (met een MSI N660 TF GPU) en lekker groot is. Max. €100,-. Maar €110,- als het echt niet anders kan!

Laat het me weten, ben zeer benieuwd, alvast bedankt!

Groetjes,
Stijn

P.S. ik hoorde dat de BenQ die in de BBG staat, niet zo goed is... Dus vandaar dat ik naar een andere opzoek ben, mits die beter is.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

100 euro is vrij weinig als je én groot, en goed wilt.
prijs van een monitor bestaat heel zwart wit gezegd uit 2 componenten, kwaliteit en afmeting.
voor 100 euro zul je dus snel moeten kiezen tussen;
een kwalitatief redelijk maar klein scherm
een kwalitatief slecht maar groot scherm

Als het mogelijk is om je budget met laten we zeggen 50 euro op te schroeven, dan komen er ineens hele leuke monitoren in beeld. Onder de 100 wordt dit helaas erg lastig.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• P. Herz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-03 00:16
er is onlangs een 24 inch scherm 1080p op V&A gekomen. denk dat je voor je budget meer 2e hands moet gaan zoeken dan 1e hands wil je er een leuk scherm voor kunnen krijgen

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:08
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:25:
P.S. ik hoorde dat de BenQ die in de BBG staat, niet zo goed is... Dus vandaar dat ik naar een andere opzoek ben, mits die beter is.
Als je doelt op deze reactie: WWAS in "Game computer max €600,-" is dat natuurlijk nergens op gebaseerd.
Ik zou eerst eens echt onderzoek doen want ik denk niet dat er wat beters is onder de 100 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Switchie, hmm misschien moet ik mijn budget dan inderdaad wat opschoeven.

P. Herz, vind een monitor toch fijner om 1e hands te kopen, niks te nadelen van de Aanbieders hoor!

Mitsumark, daarom zei ik ook mits die beter is. Dus ik stel niet gelijk vast dat er een betere is.

Overigens switchie, als ik mijn budget laten we zeggen met 50 euro opschroef, wat wordt dan een leuke monitor?

• mitsumark

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-04 13:12
mitsumark schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:07:
[...]

Als je doelt op deze reactie: WWAS in "Game computer max €600,-" is dat natuurlijk nergens op gebaseerd.
Ik zou eerst eens echt onderzoek doen want ik denk niet dat er wat beters is onder de 100 euro.
Haha, kom ik ineens mezelf tegen!

Ik verkondigde in die post slechts (heel oppervlakkig) mijn eigen mening/ervaring. Dit moet de TS dus niet als advies oid. nemen.
Ik ben altijd echter erg huiverig met het aanschaffen van producten "uit de allergoedkoopste regionen" en alleen maar naar de cijfers te kijken (beeldscherm diameter en resolutie). Ik let bij een beeldscherm ook op bouwkwaliteit, design en robuustheid. Nogmaals: ik heb de BenQ monitor niet, en mijn mening gold dan dus ook in het algemeen voor elektronische producten, niet specifiek voor dit geval/monitoren.

• mitsumark
Nee true, je kunt ook geen high-end spul verwachten voor een 'low budget' prijs.
Het ging mij er meer om dat Benq wel degelijk goede monitoren maakt (bv de veel verkochte 120Hz schermen), dus als merk zou ik het niet gelijk uitsluiten.
Dit scherm kan natuurlijk een stuk minder goed zijn (logisch gezien het prijsverschil), maar hij staat ook niet voor niks in de BBG.

[ Voor 4% gewijzigd door mitsumark op 10-09-2013 23:26 ]

Verwijderd

Er is een acer voor 130 euro ik weet niet precies welke maar zag hem voorbij komen maar die Lg is wel de betere ik denk dat ik die zelf ga halen.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-02 22:33
WWAS schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:02:
[...]

Haha, kom ik ineens mezelf tegen!

Ik verkondigde in die post slechts (heel oppervlakkig) mijn eigen mening/ervaring. Dit moet de TS dus niet als advies oid. nemen.
Ik ben altijd echter erg huiverig met het aanschaffen van producten van "producten uit de allergoedkoopste regionen" en alleen maar naar de cijfers te kijken (beeldscherm diameter en resolutie). Ik let bij een beeldscherm ook op bouwkwaliteit, design en robuustheid. Nogmaals: ik heb de BenQ monitor niet, en mijn mening gold dan dus ook in het algemeen voor elektronische producten, niet specifiek voor dit geval/monitoren.
Je geeft je mening/ervaring maar je hebt niet eens een Benq monitor. WTF?
Hou je mening vooroordelen voor jezelf, dank u.

@ topic starter: Vergroot je budget met minstens 50€. Er is geen enkele monitor van 100€ die bij je eisen past. (Behalve 2de hands)

Die LG is echt het koopje van de maand, hele mooie monitor met goede reviews.

[ Voor 10% gewijzigd door Inrage op 11-09-2013 09:26 ]

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:19
pricewatch: HP Pavilion 23xi (C3Z94AA) Zilver

Vind ik zelf ook mooi, heeft een vriend van mij aangeschaft die er tevreden mee is.
Reden voor hem om voor de hp te gaan is meer de ''emotie'' van voorkeur trouwens, verder zijn de specs redelijk hetzelfde.

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-04 13:12
Inrage schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:19:
[...]

Je geeft je mening/ervaring maar je hebt niet eens een Benq monitor. WTF?
Hou je mening vooroordelen voor jezelf, dank u.

@ topic starter: Vergroot je budget met minstens 50€. Er is geen enkele monitor van 100€ die bij je eisen past. (Behalve 2de hands)
Niet zo licht op je teentjes getrapt, vriendje. Ik zeg dat mijn opmerking niet over de BenQ monitor gaat maar over elektronische producten in het algemeen. Om dit te verkondigen hoef ik de monitor niet te hebben.
Toch bedankt voor jouw wèl waardevolle bijdrage aan dit topic.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

pricewatch: LG 24EA53VQ-P Zwart

Van de week gekocht, bevalt me érg goed! :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08-2025
pricewatch: LG IPS237L Zwart

Ik kan je deze ook aanraden net zoals een paar andere hier, ik gebruik deze zelf en ben er zeer tevreden over!

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

allereerst, ontzettend bedankt dat weer zoveel mensen hebben gereageerd. Onthoud: ik waardeer dat ontzettend!

Daarnaast: ik ben dus van plan om inderdaad €50,- bovenop de €100,- te gooien voor de monitor. Ik ga waarschijndelijk daarom ook voor de LG IPS237L. Deze had ik al eerder op het oog, maar gezien budget, wilde ik nog kijken of het mogelijk is om het goedkoper te kunnen krijgen. Maar nee dus!

Andere erg bedankt voor je adviezen, ik heb ze allen bekeken, maar die waren toch weer 20 euro duurder dan de LG IPS237L, en dat kan ik echt niet nog er bij betalen, mijn 150€ is echt de max. voor de monitor. Maar wel ontzettend bedankt voor je feedback, blijven doen!

Heb ook heel wat over de LG IPS237L gelezen inmiddels, ziet er erg goed uit. Nog even doorsparen (een weekje of 2) en ik kan het betalen! Adviezen, uiteraard, nog altijd welkom.

Oja, nog een vraagje: ik lees veel dat, door de wat minder goede standaard van de monitor, de LG IPS237L wat wankel is op je bureau en wel eens wilt wiebelen. Ik vroeg me af of iemand hier de monitor voet misschien heeft weten te vervangen door een, dan wel zelfgebouwde, andere voet. Graag zou ik hier dan meer over willen weten!
Pagina: 1