windows 8 crasht gewoon te vaak, wat moet ik doen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDogeGuy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 19:50
Hallo iedereen,

Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe computer gekocht, En een groot deel van de tijd liep hij prima, maar de dag voor mijn vakantie crashte hij ineens. (Was aan het gamen, game reageert niet meer. Herstart de computer en dan *******)

- En in de afgelopen 1,5 week is dit nog 3 keer gebeurt, waarvan ik met eentje nog bezig ben. Het vervelende is, niks helpt. Ik probeer het via CMD werkt niet. Fabrieksherstel; geen partitie, automatische herstel; het probleem kan hier niet opgelost mee worden.

- De eerste twee keer kon ik gewoon windows 8 opnieuw instaleren, maar zelfs dat werkt niet meer. Dan meldt hij "De opstartconfiguratie van de computer kan niet worden bijgewerkt. De installatie kan niet doorgaan" . Nu moet ik het heel omslachtig doen, namelijk eerst windows 7 instaleren, en daarna upgraden naar windows 8.

De foutcode's zijn;
- de eerste drie keer 0xc000000f
- de laatste is 0xc0000034

Het gebeurt ook gewoon op alle momenten, van Internet (google chrome) tot Gamen (WOT) tot Word. En ik wordt hier echt gewoon gek van. Denk je ik ga een avondje lekker gamen, en dan krijg je dit.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ook een belangrijke vraag is komt dit door software of door kapotte Hardware?

P.S. Mijn moeder zij dat ze het laatst in mijn kamer vond ruiken naar ijzerschroeisel, zou dit er iets te maken mee kunnen hebben?

Met vriendelijke Groet Pjotter32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Ik zou even met de computer teruggaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Klinkt namelijk niet echt goed (verschroeit ijzer etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDogeGuy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 19:50
Van dat verschroeit ijzer ben ik dus niet 100% zeker, mijn moeder rook het, maar ik ruik/rook niks. Ik heb geen zin om naar die winkel te gaan, als het straks blijkt dat zij er niks aan kunnen doen.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:54

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Euhm ga er gewoon mee naar de winkel, je hebt toch garantie veronderstel ik.

De 2 errors gaan trouwens richting de sata controller of hardeschijven, maar kan evengoed een slechte voeding zijn of moederbord, dus neem je pc en ga er mee naar de winkel!!!

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag