3x oplichting V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:54
uh, enne waarom denk je echt dat het oplichters zijn? omdat ze nog geen beoordelingen hebben? Omdat de prijs te laag is? Heb je bij hen gekocht maar niks gekregen?
Denk eens na voordat je iemand daarvan beschuldigd.. De tweede adverteerder stelt het zelfs op prijs als de telefoon wordt opgehaald. Wat overigens nooit kwaad kan bij een dergelijke aankoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:33
hm, vandaag geregistreerd, dan is afhalen (in Delfzijl) voor de zekerheid geen slecht plan.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou hier inderdaad voorzichtig zijn, ik zie wat onregelmatigheden. Ik ga het melden achter de schermen, bedankt voor de opmerkzaamheid :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Okilidokili, Mr joker.. zoiets als dat ze alledrie vandaag geregistreerd zijn had ik over het hoofd gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:00
Bij voorkeur ophalen.

Als puntje bij paaltje komt en je wilt hem ophalen, dan moet diegene voor z'n werk morgen toevallig vroeg in de ochtend naar een Boor-platform voor 3 maanden. 8)7

Atijd hetzelfde riedeltje.

Minimale prijs is altijd ongeveer de helft van de normale marktprijs.
Altijd net geregistreerd.

Altijd hetzelfde verhaal. (Telefoon perfecte staat, maar x aantal maanden oud, met factuur, altijd in de uiteinden van het land etc.)

Er zijn gewoon veel dingen waaraan je dat kan herkennen.

[ Voor 56% gewijzigd door Mr.Joker op 10-09-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
De advertenties zijn niet meer op te vragen en zo te zien verwijderd.

En dit gebeurt hier geregeld, tweakers reageert gelukkig heel adequaat maar dit soort advertenties zijn vrij duidelijk te spotten als je er een beetje oog voor hebt.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is inderdaad opgelost. Helaas zal eenieder opmerkzaam moeten blijven :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:04
Ik heb de suggestie al vaker gelezen hier op Tweakers, maar vraag het nog maar eens: Waarom stelt Tweakers niet in dat je minimaal een x aantal posts moet hebben voordat je V&A mag gebruiken? Dan filter je op die manier al een hoop oplichters eruit die denken hier een makkelijke verkoopplaats te hebben gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Mr.Joker schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:16:
Bij voorkeur ophalen.

Als puntje bij paaltje komt en je wilt hem ophalen, dan moet diegene voor z'n werk morgen toevallig vroeg in de ochtend naar een Boor-platform voor 3 maanden. 8)7

Atijd hetzelfde riedeltje.

Minimale prijs is altijd ongeveer de helft van de normale marktprijs.
Altijd net geregistreerd.

Altijd hetzelfde verhaal. (Telefoon perfecte staat, maar x aantal maanden oud, met factuur, altijd in de uiteinden van het land etc.)

Er zijn gewoon veel dingen waaraan je dat kan herkennen.
Silly me.. :F
Goed dat er tweakers zijn die het wél snel doorhebben.. én dat de crew snel en adequaat optreed natuurlijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

ThinkPadd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:07:
Ik heb de suggestie al vaker gelezen hier op Tweakers, maar vraag het nog maar eens: Waarom stelt Tweakers niet in dat je minimaal een x aantal posts moet hebben voordat je V&A mag gebruiken? Dan filter je op die manier al een hoop oplichters eruit die denken hier een makkelijke verkoopplaats te hebben gevonden.
Wacht je dan nooit het goed onderbouwde antwoord af, of interesseert je dat gewoon niet?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Verwijderd

^^ Ik voel er inderdaad weinig voor dat wéér uitgebreid uit te gaan leggen. Het is vaak aan bod gekomen, en ook vaak zeer uitgebreid beantwoord :)

Dit specifieke geval is opgelost, sluiten we af met een slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.