Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[wordpress] dode images die ik niet kan fixen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb al gezocht op google en ik vond regelmatig dezelfde bestand naam van dat image, maar op mijn wordpress geeft firebug aan dat die images dood zijn. Ik zou dat graag willen fixen ,maar ik weet niet eens wat het is, heeft het iets te maken met jquery ofzo? Ik weet niet eens waar het vandaan komt, zefls de juiste files vind ik niet op mijn ftp van wordpress.

Het gaat om deze images:
ui-bg_highlight-soft_75_cccccc_1x100.png
ui-bg_flat_75_ffffff_40x100.png
ui-bg_glass_75_e6e6e6_1x400.png
etc.

Ik heb dit op alle pagina's van wordpress, volgens firebug zit het verwerkt in een css file.

Dit is een stukje code van de css waar zo'n image is in verwerkt:

.ui-widget-content {
background: url("images/ui-bg_flat_75_ffffff_40x100.png") repeat-x scroll 50% 50% #FFFFFF;
border: 1px solid #AAAAAA;
color: #222222;
}
.ui-widget-content a {
}
.ui-widget-header {
background: url("images/ui-bg_highlight-soft_75_cccccc_1x100.png") repeat-x scroll 50% 50% #CCCCCC;
border: 1px solid #AAAAAA;
font-weight: bold;
}
.ui-widget-header a {
}
.ui-state-default, .ui-widget-content .ui-state-default, .ui-widget-header .ui-state-default {
background: url("images/ui-bg_glass_75_e6e6e6_1x400.png") repeat-x scroll 50% 50% #E6E6E6;
border: 1px solid #D3D3D3;
color: #555555;
font-weight: normal;
}

Is dit een bekend probleem? Heeft het iets te maken met de cache? Kan het gefixt worden?
Bedankt alvast.

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:00
Horen bij jQuery UI. Heb je die geupload? Klopt het pad (antwoord: nee)....

Verwijderd

Topicstarter
Hallo bedankt voor het reageren.
Ik zou niet weten waar ik deze moet gaan uploaden... het is dan ook wordpress, daar heb je eigenlijk geen enkel keer een ftp voor nodig tenzij je ergens mee in de problemen zit of wanneer je de htaccess bestand wat wil opvrolijken.

Maar goed, k weet niet wat er juist fout is of wat er in het verleden fout is gegaan, misschien een plugin verkeerd gedeinstalleerd? Ik heb deze plugin getest, maar dat lijkt ook geen oplossing:
http://wordpress.org/plugins/jquery-ui-widgets/

Iemand weet heo ik dit nu kan fixen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 21:09 ]

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:00
Je zult moeten achterhalen welke plugin of theme jQuery UI gebruikt (en niet correct heeft geinstalleerd).
Je zou e.e.a. één-voor-één kunnen uitschakelen en kijken welke plugin/theme de dader is.

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 15:23
Of via developer tools (Firebug in jouw geval) kijken waar een request naar gedaan wordt en een 404 geeft. Dan weet je de URL en kun je jQuery UI in die map zetten.

Full-stack webdeveloper in Groningen

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, heel toevallig toch mijn probleem zelf gevonden en opgelost. Het lag niet aan de site of de host, maar een addon van firefox. Greasemonkey, daar zit een script in die de dode images heeft.

Toch bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1