• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-09 18:26
nickvanozzie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:17:
[...]

Oeh, dat wordt een mooie voor vrijdagavond! Voor de liefhebbers, ik zal deze gaan hosten vrijdag. Daarna hebben jullie 2 weken rust en kan Xenad proberen 2e achter iemand anders te worden :P
Wat is de tijd ongeveer? Lijkt me leuk om mee te doen maar als het rond een uur of 10 is is het voor mij geen doen :(

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:07

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik start rond half 9.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Bananendoos
oke goede tijd om te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 09:04
Ja, na een dag hard werken aan mijn huisje zal ik erbij zijn. Ik ga online zijn rond 2000. En ff een nieuwe auto in de sportklasse organiseren. Die bakken die ik heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

NoGinryuGo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:03:
Ja, na een dag hard werken aan mijn huisje zal ik erbij zijn. Ik ga online zijn rond 2000. En ff een nieuwe auto in de sportklasse organiseren. Die bakken die ik heb...
Gezellig! Tot zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Het was leuk mannen voor het bijna uur maar ik merk zelf dat ik nog veelste veel tekort kom om ook maar iets te kunnen bij jullie, helaas maar heb me vermaakt :)

Verwijderd

Bananendoos schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:20:
Het was leuk mannen voor het bijna uur maar ik merk zelf dat ik nog veelste veel tekort kom om ook maar iets te kunnen bij jullie, helaas maar heb me vermaakt :)
Ja was weer toppie, maar wellicht was ik iets te enthousiast met het maken van deze veels te lange playlist.
Ik zal de volgende playlisten daarom halveren en er ook iets meer variatie proberen in te brengen. Alle feedback en/of input hierbij is welkom. Mensen die dus geen Stock Market Crash meer willen rijden gaarne melden!!! 8)

@Bananendoos en andere laaggelevelde medecrewmembers. Ik zal proberen de komende tijd vaker een "Criminal Records"-playlist te hosten, zodat jullie ook snel alle unlocks in de modshop kunnen gebruiken, want zonder een fully customized auto is het helemaal niet te doen tegen mafkezen als Ozzie en Xenad. }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 08:53 ]

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

nickvanozzie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:17:
[...]

Oeh, dat wordt een mooie voor vrijdagavond! Voor de liefhebbers, ik zal deze gaan hosten vrijdag. Daarna hebben jullie 2 weken rust en kan Xenad proberen 2e achter iemand anders te worden :P
Kan hij achter Assassins staan haha :) . Heb je nu al weer vakantie Ozzie?

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 08:52:
[...]

Ja was weer toppie, maar wellicht was ik iets te enthousiast met het maken van deze veels te lange playlist.
Ik zal de volgende playlisten daarom halveren en er ook iets meer variatie proberen in te brengen. Alle feedback en/of input hierbij is welkom. Mensen die dus geen Stock Market Crash meer willen rijden gaarne melden!!! 8)

@Bananendoos en andere laaggelevelde medecrewmembers. Ik zal proberen de komende tijd vaker een "Criminal Records"-playlist te hosten, zodat jullie ook snel alle unlocks in de modshop kunnen gebruiken, want zonder een fully customized auto is het helemaal niet te doen tegen mafkezen als Ozzie en Xenad. }:O
Ze kunnen zelfs van jou niet winnen dan Harry :)
Nee zonder dollen het is voor nieuwe leden eigenlijk onmogelijke te winnen van mensen die alle upgrades hebben. En dan nog want alle bekende races hebben wij ook wel gedaan en kennen de baan dus aardig geld voor hun ook niet

• Bananendoos
[...]

Ik zal het proberen, jullie zijn met jullie customized cars inderdaad veel sneller dan mij maar het gaat om de fun :)

Wat is precies een criminal records playlist? Ben niet zo heel erg bekend met gta v aangezien ik toch bijna altijd ver achter loop zoals gister en de zin dan weer vervlogen is voor een tijdje.

Edit: Snap al wat je bedoelt met je playlist, lijkt mij een strak plan! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bananendoos op 20-09-2014 11:30 ]

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Om de nieuwe leden te helpen lijkt me het slim dat we een lijstje maken met auto's die goed zijn voor de races.

Ik zal een lijst maken als je denkt van nee deze auto is beter pas dan aub het lijstje aan zodat we aan het eind een goeie lijst hebben.

Super; Zentorno is voor de meeste races echt de snelste auto.

sport; Dewbauchee Massacro is voor mij de beste maar meningen zullen verschillen.

sport; Annis Elegy RH8 dit is voor vele ook een favoriete auto bij komend voordeel is hij is gratis :)

Coupe; Dewbauchee Exemplar

Sedan; Obey Tailgater deze heeft eigenlijk iedereen maar vrijdag heeft Kju laten zien dat een andere auto sneller was. Weet even niet welke dat was.

Sport classic; Invetero Coquette Classic maar over deze zullen de meningen verdeeld zijn.

Muscle; Deze laat ik even open omdat ik dat niet zeker weet ik gok op de.Vapid Blade volgens de Social club snelste.

Motors; Is zeker de Dinka Akuma. De Pegassi Bati 801 is in top wel sneller maar dit haal je in de races eigenlijk nooit.

Offroad; De wedstrijden waarin je een custom kan kiezen moet je zorgen dat je een Maibatsu Sanchez heb. Met deze crossmotor win je eigenlijk altijd als de rest een auto kiest uiteraard :*)

Als ik iets ben vergeten dan aub aanpassen

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
De Benefactor Schafter heeft dezelfde stats als de Obey Tailgater. Denk dat je die bedoeld.

Verwijderd

Sport Classic: Monroe en Pigalle

Muscle: Gauntlet

• OzzieMann

OzzieMann

Was inderdaad de schafter waar Kjujay in reed, Blijkbaar in het spel toch een stuk sneller dan de tailgater, op een recht stuk althans. Ben benieuwd of dat ook op een bochtig circuit zo is Toch maar eens zien dan op Hit the Apex. :D
Duurt alleen wel lang denk met een sedan....

• Didyoumeetmax?
Die Schafter is naar mijn weten exact even snel als die Tailgator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Didyoumeetmax? schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:29:
Die Schafter is naar mijn weten exact even snel als die Tailgator.
In een race met bochten weet ik het niet zeker.
Maar in een race met veel rechte stukken waarin je bijna constant volgas kan wint de Schafter het van de Tailgator. En nog best wel ruim ook eigen ervaring ik foutloze race en Kju ook foutloos en kwam echt niet meer dichterbij hem. Hij de Schafter ik Tailgator. Maar in een bochten circuit durf ik het niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Deze gast heeft een redelijk wetenschappelijke benadering voor het testen van auto's. Ergens heeft hij ook een excel (google doc) document met alle stats (waar ik alleen niet echt uit kom)

YouTube: Fastest Fully Upgraded Cars & Bikes Update - GTA Online Racing #32

Schijnbaar is ook een update geweest wat betreft spoilers. In het begin maakte het niet uit of deze op een auto zat en had je niet meer of minder grip. Nu krijg je met een spoiler wel wat extra grip. Daarom is er ook wat veranderd in de ranking van de auto's. Volgens de video is dit het lijstje (let wel op dat het hier gaat over fully modded):

Bati (Motor)
Zentorno (super)
Sanchez (offroad)
Elegy (sport)
z-type (classic sport)
Benefactor schafter (sedan)
Huntly S (suv)
Rhapsody (Compact)
Bison (vans)
Sadler (utility vehicles)
Zion (coupes)
Blade/Dominator (muscle cars) Dominator is sneller op de rechte stukken en de blade in de bochten.
Sultan (four seater)

Hij test alles op cutting corners dus het kan zijn dat het per baan iets verschilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
[...]

Vanmiddag zo'n leuk playlistje aanzetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananendoos schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:11:
[...]

Vanmiddag zo'n leuk playlistje aanzetten? :)
ah jammer ik was online maar je zit niet in mijn vriendlijst. Gewoon op PSN vuileharrie ff toevoegen.
Maar je kunt ook gewoon zelf een korte en makkelijke race hosten. Dan alleen skill matched players inviten, custom uitzetten en op super cars zetten. Zodra je één speler hebt starten die hap. Zo kom je ook snel aan 45 supercar wins.

btw:
Ik heb weer twee speellijstjes gemaakt. 8 races/dm's nu:

Harrie's Lijst Light V3 maximaal 8 spelers (mss handig voor als we met een klein clubje zijn):
http://socialclub.rocksta...st/HD0y0uxUmk2VNAGMu0V_tA

en

Harrie's Lijst Light V4 maximaal 16 spelers:
http://socialclub.rocksta...st/Z8yMPK5znUSp_DS_mKS7DQ

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 00:36:
[...]

ah jammer ik was online maar je zit niet in mijn vriendlijst. Gewoon op PSN vuileharrie ff toevoegen.
Maar je kunt ook gewoon zelf een korte en makkelijke race hosten. Dan alleen skill matched players inviten, custom uitzetten en op super cars zetten. Zodra je één speler hebt starten die hap. Zo kom je ook snel aan 45 supercar wins.
Oke zal ik morgen even doen, zal gelijk even proberen die race te hosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, weer terug van vakantie, wordt er nog een beetje gegamed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FF een paar dagen Fifa voor mij (is nu aan 't installeren) en daarna kom ik weer naar Los Santos :D

PSN: Kjujay

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Net nog gegamed :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• Utoka
  • Nu online
Kju schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:38:
FF een paar dagen Fifa voor mij (is nu aan 't installeren) en daarna kom ik weer naar Los Santos :D
Heb je FC Los Santos al aangemaakt?
Lol. Niet eens zo'n slecht idee.. ik ben op de PS4, als iemand een potje wil spelen zie ik de invite wel verschijnen :)

Ik heb trouwens al dagen, eigenlijk sinds de laatste update, last van slechte verbindingen in GTA Online, volgens mij ligt het niet aan Ziggo. M'n PS3 heb ik nu bedraad aangesloten maar dat helpt blijkbaar niets.

Verwijderd

Ik speel fifa eigenlijk alleen op de pc.

• Utoka
  • Nu online
Kju schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:08:
Lol. Niet eens zo'n slecht idee.. ik ben op de PS4, als iemand een potje wil spelen zie ik de invite wel verschijnen :)

Ik heb trouwens al dagen, eigenlijk sinds de laatste update, last van slechte verbindingen in GTA Online, volgens mij ligt het niet aan Ziggo. M'n PS3 heb ik nu bedraad aangesloten maar dat helpt blijkbaar niets.
Ah jij ook al? Ik heb thuis UPC en daar hetzelfde probleem. In een TDM zie ik geregeld iemand jumpen naar een andere plek (5 meter verder ofzo). Mijn idee was dat het voor mijn vakantie goed was 2,5 week geleden en nu dus niet meer. Volgens mij viel dat niet samen met een update.

Verwijderd

Voor mensen die veelvuldig gedisconnect worden op GTA is dit mss een poging waard om eens uit te proberen?

https://support.rockstarg...nline-games-empty-lobbies

Zal het zelf ook eens checken vanavond en de DMZ eens enablen op mijn router.

En mensen die veel last hebben om een sessie te joinen in gta kunnen het volgende mss eens proberen:
http://www.gtaforum.nl/to...ta-5-online/#entry2222113

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 13:46 ]

Verwijderd

Net even gespeeld maar helaas weinig mensen online, van het weekend nog maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Er was aardig wat man online hoor. GTA online was alleen weer behoorlijk ruk.

Na race 4 stemde ik als enige op een andere next job en werd ik als enige in die job gezet. Daarna met joinen gelijk weer kicked. Vervolgens steeds de melding sessie full. Toen kon ik er na een half uur uiteindelijk weer in krijg ik een PSN timed out. Lekker weer allemaal.

Op het eind van de avond nog een race kunnen rijden op een rechte lijn non contact tegen adders. Ik weet niet wat daar het idee van was? Al met al weinig plezier gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja, het is niet alleen Rockstar, ook EA kan er wat van. Ik speel al een paar dagen Fifa 15 en heb al een aantal keer DNF gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Nu online
Ik had laatst ook een leuke. Ik zat alleen in een free roam. Ging ik op zoek naar een nieuwe sessie werd ik weer alleen gezet. Kreeg ik een invite dan kreeg ik "unable to connect". Deed ik een "on call" voor TDM dan kwam ik ook alleen in een lobby terecht. Het voelde een beetje als alleen op de wereld. Na een PS3 restart deed hij het weer helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 11:25
Was gisteren leuk in de crew, leuk mee kunnen doen tijdens de races, behalve wanneer er geracet werd met ''muscle'' cars.. Bleek later ook waarom...alles was nog standaard! :O
Ben vanavond weer van de partij!

PSN : MaRkIeS1620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist, ik kom vanavond (laat) ook nog wel even kijken voor wat ouderwetse gezelligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

MarkiesV schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:48:
Was gisteren leuk in de crew, leuk mee kunnen doen tijdens de races, behalve wanneer er geracet werd met ''muscle'' cars.. Bleek later ook waarom...alles was nog standaard! :O
Ben vanavond weer van de partij!
Ik had tot gisteravond helemaal geen muscle car, maar vuileharrie heeft me overtuigd van de blade. Heb er meteen maar een gekocht. :+

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:40:
Ach ja, het is niet alleen Rockstar, ook EA kan er wat van. Ik speel al een paar dagen Fifa 15 en heb al een aantal keer DNF gehad :(
Die melding krijg ik ook elke keer na een race in GTA :+
WFG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:26:
[...]

Ik had tot gisteravond helemaal geen muscle car, maar vuileharrie heeft me overtuigd van de blade. Heb er meteen maar een gekocht. :+
jammer :+

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op veler verzoek ben ik vanavond ook weer eens van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
Heb weer de hele avond al last van "servers not available"! Volhouder wint dus ik hoop jullie straks nog te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijke race die down the drain met contact :P heb me kostelijk vermaakt... alleen hoe kan in godsnaam harrie die race gewonnen hebben? :P

• Didyoumeetmax?
Omdat ik Pinas mijn slipstream niet gunde ;)

Verwijderd

DigitalError schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:50:
Heerlijke race die down the drain met contact :P heb me kostelijk vermaakt... alleen hoe kan in godsnaam harrie die race gewonnen hebben? :P
omdat ie contact was :+ en ik vuileharrie ben O-)

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 02:38:
[...]

omdat ie contact was :+ en ik vuileharrie ben O-)
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kostelijk vermaakt vandaag in de freeroom, vooral in de striptent oOo

btw heb gisteren zitten stoeien met de creator:

http://socialclub.rocksta...WB6Z26FBQTXw?platformId=2

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2014 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 03:30:
kostelijk vermaakt vandaag in de freeroom, vooral in de striptent oOo

btw heb gisteren zitten stoeien met de creator:

http://socialclub.rocksta...WB6Z26FBQTXw?platformId=2
Man man wat een avond gisteren was er helemaal klaar mee in mijn laatste race 8)7
Je race ziet er aardig uit Harry heb hem toegevoegd ben beniewd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik ben al sinds maart niet meer online geweest, dus kan iemand mij vertellen of we inmiddels al van heists mogen genieten?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-09 21:30
Anthirian schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:09:
Ik ben al sinds maart niet meer online geweest, dus kan iemand mij vertellen of we inmiddels al van heists mogen genieten?
http://aretheheiststhereyet.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Waren er meer die fanmail kregen van Trizjax vanmiddag?
Sommige mensen spelen dit spel volgens mij niet voor hun plezier :/
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2kfp6w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha wat een kneus joh. Hij kwam ons allemaal zelf steeds weer opzoeken en 5v1 red je niet makkelijk inderdaad. Was lache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Didyoumeetmax? schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:02:
Waren er meer die fanmail kregen van Trizjax vanmiddag?
Sommige mensen spelen dit spel volgens mij niet voor hun plezier :/
[afbeelding]
wat een t**** kneus was dat idd joh :P 'your mother poops on paper" ??? hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:27:
OK.. mijn fifa-week is voorbij.. zometeen online :)
Ff fifa uitspelen. Heb al 11 spelers en al een paar keer fastest lap!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Was gezellig vanavond, bedankt heren en damen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good Fella schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:10:
Was gezellig vanavond, bedankt heren en damen!
hahaha vond ik ook, maar we begonnen al rond 14.00 hoor :P dat is dan toch s'middags :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

Vanavond met SpeedFight & Xenad de playlist uit dit filmpje gereden. Acht goede korte banen! _/-\o_
De playlist is voor nu alleen beschikbaar op de PS3 maar verwacht ook een xBox variant.

Van dezelfde maker is ook deze playlist, dit zijn acht technisch uitdagende banen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Die gozer die de eerste race wint is echt bizar snel maar kan er wel mooi van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:17

Frits Flits

SOUND! Designer

Was tof gisteren met de bangbus :7

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2eq9ydh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2a9457m.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb me ook goed vermaakt gisteren :D zulke dagen mogen er wel meer zijn wat mij betreft :P

Ik spawn net in mijn appartement, staat de radio nog aan van gisteren... dus diegene die hem aangezet had: bedankt :P

[ Voor 14% gewijzigd door RubenSaurus op 05-10-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-09 21:30
Hoe kom je aan die wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon een riot van van de politie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iets heel anders voorgesteld bij bangbus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:30:
[...]

Had iets heel anders voorgesteld bij bangbus....
Ik zag je vrienden laatst nog :P

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/0_014_zps6b80fd97.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
WFG schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:09:
Vanavond met SpeedFight & Xenad de playlist uit dit filmpje gereden. Acht goede korte banen! _/-\o_
De playlist is voor nu alleen beschikbaar op de PS3 maar verwacht ook een xBox variant.

[video]

Van dezelfde maker is ook deze playlist, dit zijn acht technisch uitdagende banen.
Ziet er vet uit! Wanneer doen we deze met Ozzie erbij?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Maandagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

Goed plan! Ik ben er bij. ;)

[ Voor 48% gewijzigd door WFG op 05-10-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik ben maandag er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
Vandaag met Speed, Xenad, Pinas en anderen de playlist gedaan. Zijn zeer uitdagende banen, ging vandaag niet echt lekker. Ik kijk dan ook uit naar maandagavond, het is tijd voor revanche >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Gezellig! ik heb de playlist alvast toegevoegd op sc. Ik zal ook een playlist maken van die "Dieren"-GrandPrix races, ik kon enkel de races zelf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

De Dieren playlist voor PS3 & Xbox 360. Videos van de tracks zijn hier te vinden. Deze tracks zijn een stuk meer 'hardcore' dan de tracks uit de midget playlist, maar wel leuk en uitdagend om te rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Top! Zal alvast beetje gaan oefenen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Mooi, ook toegevoegd. Ik rijd vanavond de tracks voor het eerst, eens kijken of ik een beetje mee kan dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 16:17
ik ben er ook bij vanavond rond 20:00, zal mijn eerste keer worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Gezellig! Heb je alles al custom?
Voeg me maar toe op psn OzzieMann. Zal rond kwart over 8 starten maar ben wel eerder al online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-03 15:38
Noeste arbeiders

Na de laatste update begon ons saldo een beetje treurig te worden. Omdat de crisis ook in het criminele circuit merkbaar is, besloten Ruben, Frits, Shadow en ik dat het tijd was om het roer om te gooien. De reclasseringsambtenaar had een paar mooie vacatures voor ons gevonden, nu moesten we alleen onze proeftijd nog door zien te komen.

Uit de interessetest bleek Ruben het meest geschikt voor een functie in de wapenhandel. Dus ging hij aan de slag als filiaalmanager van de ‘Ammunation’.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_093_zps623e6868.jpg

Het vullen van jerrycans en een hardnekkige rookverslaving bleken toch niet zo’n goede combinatie. Ook was het testen van de handelswaar niet helemaal de bedoeling.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_096_zps52e8b473.jpg

Ik ging ondertussen aan de slag bij een vestiging van het luxueuze modehuis ‘Ponsonbys’.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_099_zps3ba710ad.jpg

Nadat er enige discussie ontstond over het al dan niet representatief gekleed zijn was er een klein handgemeen en vond de reclasseringsambtenaar dat het tijd was voor een cursusje anger management.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_0100_zps617c208c.jpg

Na een metamorfose en enige verwarring over zijn geaardheid ging Ruben het nog maar eens proberen in de fashion en styling sector.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_02_zpsb1ce4a31.jpg

Persoonlijke hygiëne was een groot struikelblok.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_03_zps9949b45f.jpg

Na het voltooien van mijn cursus anger management besloot ik de bouw een kans te geven.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_05_zps60cb73a7.jpg

Op mijn eerste dag was er een klein akkefietje waarbij het een en ander opgeblazen werd.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_04_zps4c4fb7a4.jpg

Frits had inmiddels een respectabele dienstbetrekking in de entertainmentindustrie gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_07_zps166798b4.jpg

Wat helaas resulteerde in een aantal ontevreden klanten.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_010_zps13cdc36c.jpg

Ruben vond dat het weer tijd was voor een carrièreswitch en ging samen met Bruno Martins Indi als beveiliger aan de slag.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/unnamed2_zps6fa72cd2.jpg

Wat begon als een mooie vriendschap werd al snel een ouderwetse knokpartij.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/unnamed4_zps71a3a52c.jpg

Omdat Frits en ik al enige ervaring hadden met de financiële dienstverlening leek dat ons een mooie nieuwe uitdaging.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_014_zps42de6e4f.jpg

Gek genoeg werd het niet op prijs gesteld dat we de klanten onder schot hielden.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_017_zpsa7c5a086.jpg

Uiteindelijk is ons wel duidelijk geworden dat re-integreren niet gemakkelijk is.

Alleen Shadow leek zijn roeping gevonden te hebben als verkoper bij een tankstation.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_011_zps61c93dee.jpg

PSN: stimuli45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

_O- _O_

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulde stimuli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
nickvanozzie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:41:
Gezellig! Heb je alles al custom?
Voeg me maar toe op psn OzzieMann. Zal rond kwart over 8 starten maar ben wel eerder al online.
Lukt me helaas niet om te komen vanavond. Moest met spoed weg.

En stimuli: mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Haha, mooie samenvating Stimuli. M'n roeping gevonden als pompbediende :*)

Frits had jij ook nog de resultaten van onze fotoshoot met die riot van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Didyoumeetmax? schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:14:

Nope, maar die kunnen gemaakt worden bij een nieuwe riot ;)

Edit: ik heb wel de foto's van het poseren bij de riot van. Zoek je die?

[ Voor 10% gewijzigd door Frits Flits op 06-10-2014 22:25 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Didyoumeetmax? schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:14:

deze bedoel je? :P
Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/unnamed7_zps8373004d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_025_zps3f2b95ab.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/GTA%20Online/0_023_zpsfebf8516.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Die bedoelde ik ja. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
Stimuli schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:17:
Noeste arbeiders
...

Alleen Shadow leek zijn roeping gevonden te hebben als verkoper bij een tankstation.

[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stimuli schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:17:
Noeste arbeiders

Frits had inmiddels een respectabele dienstbetrekking in de entertainmentindustrie gevonden.

[afbeelding]

Wat helaas resulteerde in een aantal ontevreden klanten.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik kan je wel wat tips geven om volle zalen te trekken hoor!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:59:
[...]

Ik kan je wel wat tips geven om volle zalen te trekken hoor!!!! :+
Daar ben jij wel handig in ja :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

Kwam vandaag de Midget GP v2 tegen, vanavond eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ben erbvanavond ook weer bij. Tegen half 9. Doe graag mee met de races!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Ik had wel mee willen doen, maar met een standaard auto tegen getunde supercars rijden is niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Nu online
Je mag ook vragen om wat races zonder customs. Denk dat niemand dat een probleem vind ;) Of iedereen nou met custom rijd if iedereen standard, dat maakt niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

Vraag het de volgende keer even aan de host! Dan racen we zonder customs, dat is geen probleem. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:27:
Ik had wel mee willen doen, maar met een standaard auto tegen getunde supercars rijden is niet zoveel aan.
Net wat iedereen zegt geef aan welke custom je heb welke niet.
Dan zal door de host daar rekening mee gehouden worden. En zoek evt ook andere lage levels op en doe een rondje of 100 50/50 win verlies Criminal records. Zet hem op 1 ronde gebruik super sport en gaan op links zo heb je in een uurtje knallen snel je updates.

Stimuli wat een gave samenvatting _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassins8913 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:58:
[...]
en gaan op links zo heb je in een uurtje knallen snel je updates.
Criminals records is rechtsom :+

</flauw>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Assassins8913 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:58:
[...]

Net wat iedereen zegt geef aan welke custom je heb welke niet.
Dan zal door de host daar rekening mee gehouden worden. En zoek evt ook andere lage levels op en doe een rondje of 100 50/50 win verlies Criminal records. Zet hem op 1 ronde gebruik super sport en gaan op links zo heb je in een uurtje knallen snel je updates.

Stimuli wat een gave samenvatting _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik ben niet zo thuis in deze GTA taal maar kun je dat toelichten? Ik wil ook graag de grotere upgrades aan mijn auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:37

SuBBaSS

-has Ryzen

Gewoon met iemand anders afspreken om die track te rijden (is de kortste) en elkaar laten winnen (en dat afwisselen natuurlijk). Dat gokken gaat met 2 man niet werken, maar zo heb je wel in de kortste tijd de meeste overwinningen.
Overigens pak je er niet alle upgrades mee, want bijv. 100% armor unlock je (ook) pas op level 100.
Kies (duh) wel de klasse waarin je auto's wilt upgraden, want alleen daarvoor tellen de overwinningen icm. unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
SuBBaSS schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 00:35:
Gewoon met iemand anders afspreken om die track te rijden (is de kortste) en elkaar laten winnen (en dat afwisselen natuurlijk). Dat gokken gaat met 2 man niet werken, maar zo heb je wel in de kortste tijd de meeste overwinningen.
Overigens pak je er niet alle upgrades mee, want bijv. 100% armor unlock je (ook) pas op level 100.
Kies (duh) wel de klasse waarin je auto's wilt upgraden, want alleen daarvoor tellen de overwinningen icm. unlocks.
Duidelijk verhaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik wil best een keer een uurtje Criminal Records doen. Mijn tweede karakter is level 40 en heb daarmee verder nog geen races gewonnen. Mijn nickname hier is ook mijn PSN-naam ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Frits Flits schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 07:23:
Ik wil best een keer een uurtje Criminal Records doen. Mijn tweede karakter is level 40 en heb daarmee verder nog geen races gewonnen. Mijn nickname hier is ook mijn PSN-naam ;)
Goed aanbod!!

Ook Xbox'ers die daar een keer zin in hebben?
Ik heb me tot nu toe slechts zijdelings bezig gehouden met racen maar dat wordt nu wel tijd om het leuke spul ook te kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upgrades unlock je tegenwoordig voor alle klasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gokken gaat met 2 man niet werken.
Zolang je allebei iets inzet wel. Wij deden het max bedrag inzetten op de winnaar en allebei ook 100 of 200 op de verliezer. Dan pak je nog steeds veel winst ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 13-10-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:03:
[...]

dan wil ik ook wel een keer racen om vrij te spelen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:03:
[...]

Tegenwoordig? Altijd al al deed de tekst vermoeden van niet....
DigitalError schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Zolang je allebei iets inzet wel. Wij deden het max bedrag inzetten op de winnaar en allebei ook 100 of 200 op de verliezer. Dan pak je nog steeds veel winst ;)
Precies met 2 man kan je wel wedden je kan het dan alleen niet in je eentje regelen zoals bij 3 of meer wel kan...

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:53:
[...]

Tegenwoordig? Altijd al al deed de tekst vermoeden van niet....

[...]

Precies met 2 man kan je wel wedden je kan het dan alleen niet in je eentje regelen zoals bij 3 of meer wel kan...
Nou ik speel niet vanaf het begin dus ging er vanuit dat het voorheen wel zo was :p
Pagina: 1 ... 62 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com