Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kevinr1989 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:40:
[...]

Dat hoort er bij, kan gebeuren! Heb Deurdouwer ook al eens uit de lucht geschoten en ben ook al diverse keren overreden door enkele personen waar we gister mee in de party zaten (noem geen namen :9 )
Ik heb toch sorry gezegd _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:52

Kevinr1989

I am the danger

Zeker weten! Met als vervolg dat ik er maar aan moest gaan wennen 8)7 :9

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:29

SuBBaSS

-has Ryzen

Kevinr1989 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:40:
Dat hoort er bij, kan gebeuren! Heb Deurdouwer ook al eens uit de lucht geschoten en ben ook al diverse keren overreden door enkele personen waar we gister mee in de party zaten (noem geen namen :9 )
Haha, dat begrijp ik dat het erbij hoort, al doende leert men. In mijn geval goed om te weten dat ik alleen leer van fouten maken (en dus alles wat ik fout kan doen moet een keer fout gegaan zijn). :+
Soms snap ik het spel ook niet hoor; zelfs al zou ik bijv. willen locken op een crewlid, dan lukt het niet. Maar gisteravond tijdens een shootout had ik ineens een lock op een crewmember die ik dan uit een reflex ook voorzag van een flinke Pb-injectie. Oeps! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Mensen zin om vanavond wat coop missies te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:12:
Mensen zin om vanavond wat coop missies te doen?
Miss dak wel online Ben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Zal ik je op PSN toevoegen? Of is het makkelijker omdat via GTA Online te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:26:
[...]

Zal ik je op PSN toevoegen? Of is het makkelijker omdat via GTA Online te doen?
PSN is ook goed, N1XTER_87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Uurtje of 20? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kevinr1989 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:51:
[...]

Zeker weten! Met als vervolg dat ik er maar aan moest gaan wennen 8)7 :9
Gaat vaker mis ja haha. Vraag deurdouwer maar. Bij het in beslag nemen van het vliegveld aantal keer hem neergeschoten ipv andere :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
was wel grappig van de week.. een tank kado doen aan een lvl3/4 killerdee3 oid.. hij heeft er wel plezier van gehad.. tot het irritant werd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 22:02

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Ik snap het nu ff niet, zie nu twee crews mijn overzicht staan: TweakersCrewPS3 en TweakscrewPS3, welke is nou de 'officiele'?

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:51

OzzieMann

PSN: OzzieMann

TweakscrewPS3

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ook de topicwarning, boven het vakje waar je je bericht typt, daar staat altijd de juiste link.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 22:57
Altijd lachen met de xbox tweakers crew _O_

[ Voor 43% gewijzigd door Isane op 08-08-2014 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarkoAlmelo schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:15:
Altijd lachen met de xbox tweakers crew _O_
d:)b was gezellig wederom. Racen ging opzich wel prima. En gelukkig geen 40 rondes door het zand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Pannekoek81 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:23:
[...]

d:)b was gezellig wederom. Racen ging opzich wel prima. En gelukkig geen 40 rondes door het zand.
Op het moment dat er zoveel rondes gespeeld worden dan speel ik niet mee :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarkoAlmelo schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:34:
[...]

Op het moment dat er zoveel rondes gespeeld worden dan speel ik niet mee :P :+
Ik ook niet meer hoor. Bokito en Balou (dierenbos?) vinden dat prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannekoek81 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:23:
[...]

Levert dat nou ook meer $ en RP op as je zoveel rondjes doet? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:23:
[...]

Levert dat nou ook meer $ en RP op as je zoveel rondjes doet? :*)
Ja 40 levert meer op als 1 rondje. Of het echt de moeite is? Nee (vind ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers: Vanavond een knallend crew feest in mijn appartement. Vergeet niet je stickie mee te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:42:
Voor de liefhebbers: Vanavond een knallend crew feest in mijn appartement. Vergeet niet je stickie mee te nemen :)
Op de rug >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:42:
Zie de uitnodiging wel verschijnen. Eens kijken of we nog wat dames kunnen bellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
Pannekoek81 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:52:
[...]

Zie de uitnodiging wel verschijnen. Eens kijken of we nog wat dames kunnen bellen O-)
Als ik er ben is het tegen middennacht. Doe ik wel ff sticky meenemen en een vrouwtje laten komen :P

XboX: Bokito DVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Enzodino schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:18:
[...]

Als ik er ben is het tegen middennacht. Doe ik wel ff sticky meenemen en een vrouwtje laten komen :P
Zal er helaas niet zijn vanavond :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik iig wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 14:08

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Ik denk dat ik er ook wel ben, geen idee hoe laat nog, en ik zal wel weer stickies moeten gaan halen eerst...

[ Voor 32% gewijzigd door fdisk op 08-08-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

Wat is het stil aan de playstation kant? Ik ben er overigens over een weekje weer volledig bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg stil inderdaad aan de ps3 kant vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:57:
Erg stil inderdaad aan de ps3 kant vanavond!
Morgen ben ik er weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y1-K
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-07 15:23
Heeft iemand 'stocks and scares' (lester) en 'time to go away' (martin) al gedaan? Zo ja: zouden we die een keer samen kunnen doen? Zijn de enige contact missies die ik nog moet...

bla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Y1-K schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:40:
Heeft iemand 'stocks and scares' (lester) en 'time to go away' (martin) al gedaan? Zo ja: zouden we die een keer samen kunnen doen? Zijn de enige contact missies die ik nog moet...
Ik wel, heb alle missies gedaan..
xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben wij gister samen o.a. trash talk en defender gedaan, toch? Was wel tof en efficient! Ik heb beide volgens mij wel, zal vanavond eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y1-K
@Almelo: nee, PlayStation

@Chop: klopt! Buzzard = efficiëntie.
Vanavond ben ik er wel, maar waarschijnlijk vrij laat. Je staat volgens mij in mijn vriendenlijst, dus dat komt wel goed (anders van-de-week een keer)

Was gisteren plotseling weg, ruzie met PSN (al de hele week).

[ Voor 13% gewijzigd door Y1-K op 10-08-2014 16:53 . Reden: toevoeging ]

bla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Die eerste kan ik zo starten voor je, die 2e naam klinkt onbekend ik vermoed dat dat degene is van martin die ik nog mis....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
HardHouse schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:38:
[...]

Die eerste kan ik zo starten voor je, die 2e naam klinkt onbekend ik vermoed dat dat degene is van martin die ik nog mis....
Ik hoor wel van meer dat niemand deze missie krijgt.. hij opent vrij laag.
Ik zal eens zien of ik iemand vind die deze heeft en een invite vragen.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 13:04
Aankomend weekend hoop ik weer wat meer online te wezen. De laatste tijd me weer even op de single player ervaring gestort (bezig met alles 100% te krijgen), maar online wil ik ook niet teveel stilstaan. Sowieso nog een hoop missies en andere dingen die ik wil uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
proditaki schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:10:
[...]

Ik hoor wel van meer dat niemand deze missie krijgt.. hij opent vrij laag.
Ik zal eens zien of ik iemand vind die deze heeft en een invite vragen.
Er staat me ook iets bij dat ie verwijderd was om een of andere reden, ik zal nog eens kijken of mn 1ste poppetje hem nog wel heeft maart ik denk het niet want volgens mij zijn open missies ook open voor je 2e poppetje mits die het juiste level heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik ben pas net begonnen met GTA Online, heb een appartement met 10car garage gekocht. Waar kan ik autos kopen? Want op de weg rijden alleen auto's die van 0 naar 100 gaan in 12 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:05
Via een website op de telefoon. Telefoon -> browser -> travel and transportation (in het bovenste menu) -> dan kun je daar verschillende websites voor auto's, vliegtuigen en militair.

Legendary MOTORSPORT heeft misschien voor jouw de Elegy RH8 die is gratis en super snel. Is volgens mij een sport maar rijd veel supers eruit. Het kan zijn dat hij pas gratis word als je je playstation network id aan je Rockstar social club account koppelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y1-K
...heb mijn headset net opgegraven en zit nu in de oplader...

....maar volgens mij hoorde ik iemand zeggen dat de eerder genoemde missies niet meer beschikbaar zijn? Dat zou balen zijn, sta op 97 van 99, en weet zeker dat de eerder genoemden de ontbrekenden zijn...

@RedHat: voor die Elegy idd je socialclub linken aan je psn

bla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

@Deurdouwer, er ging iets niet goed met de straaljager... Auto aim ging op jouw i.p.v. de politie helicopter .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:51

OzzieMann

PSN: OzzieMann

3 keer is scheepsrecht. Ga nu niet meer opnieuw online komen na 3 timeouts over de avond.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Y1-K schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:45:
...heb mijn headset net opgegraven en zit nu in de oplader...

....maar volgens mij hoorde ik iemand zeggen dat de eerder genoemde missies niet meer beschikbaar zijn? Dat zou balen zijn, sta op 97 van 99, en weet zeker dat de eerder genoemden de ontbrekenden zijn...

@RedHat: voor die Elegy idd je socialclub linken aan je psn
Ik had het alleen over Stonks and Scares, die andere ken ik helemaal niet en is waarschijnlijk 1 van de missies die ik nog mis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijzelf per ongeluk verwijderd uit de GOTX crew. Kan iemand mij opnieuw toevoegen?

XL: Sonya Mirskii
SC: Mirskiitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:47:
Ik had mijzelf per ongeluk verwijderd uit de GOTX crew. Kan iemand mij opnieuw toevoegen?

XL: Sonya Mirskii
SC: Mirskiitech
Gedaan, welkom terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Ik zag gisteren pas dat ik de crew had verlaten. Ik vond het al zo stil. :P

Die "under the bridge achievements" mag je die online uitvoeren of moet dat verplicht in single player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:13:
Bedankt! Ik zag gisteren pas dat ik de crew had verlaten. Ik vond het al zo stil. :P

Die "under the bridge achievements" mag je die online uitvoeren of moet dat verplicht in single player?
Je krijgt wel wat rp als je z online uitvoert, maar je moet voor de achievement alles in sp doen. Wat je eventueel in mp had telt dan ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
fdisk schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:16:
[...]

Je krijgt wel wat rp als je z online uitvoert, maar je moet voor de achievement alles in sp doen. Wat je eventueel in mp had telt dan ook niet mee.
Ja er was een tijd dat ik constant meldingen kreeg van x has completed the under the bridge achievement (ofzo) elke keer als diegene online kwam :) Denk dat dat ook een bugje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 13:04
proditaki schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:33:
[...]

Ja er was een tijd dat ik constant meldingen kreeg van x has completed the under the bridge achievement (ofzo) elke keer als diegene online kwam :) Denk dat dat ook een bugje was.
Ah... dit zie ik ook elke keer als er iemand online komt. Niet storend, maar het viel me op en ik ben dus niet de enige die daar last van heeft dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
nickvanozzie schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:27:
3 keer is scheepsrecht. Ga nu niet meer opnieuw online komen na 3 timeouts over de avond.
Ik was het na de eerste keer gelijk al zat. Laatste tijd gebeurt het zooo vaak. Heb 'm gelijk uitgedrukt en ben wat anders gaan doen. Zo frustrerend en zonde :(

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
MrMistral schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:52:
[...]

Ik was het na de eerste keer gelijk al zat. Laatste tijd gebeurt het zooo vaak. Heb 'm gelijk uitgedrukt en ben wat anders gaan doen. Zo frustrerend en zonde :(
Ja ik zag je inderdaad offline gaan.
Ik heb bij het opstarten 1x cannot contact rockstar servers (oid) gehad.. de rest van de avond in dezelfde sessie gezet, toen had ik nergens last van.

Volgens mij is het inderdaad vooral bij het wisselen van sessie of bij het opstarten van missies dat het fout gaat.

Ik denk persoonlijk dat de servers van R* dan gewoon volzitten.. datzelfde zal bij die SAVE errors voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat the hell.... deze mensen zijn echt ziek! ik zeg bij voorbaat laten arresteren door de politie, als je al zo ziek bent om het spel om te bouwen zodat je dit kunt doen moet je echt niet goed bij je hoofd zijn :(
een permanent ban is hier minstens op zijn plaats!

[ Voor 5% gewijzigd door RubenSaurus op 13-08-2014 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-09 09:15
DigitalError schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:56:
[...]

wat the hell.... deze mensen zijn echt ziek! ik zeg bij voorbaat laten arresteren door de politie, als je al zo ziek bent om het spel om te bouwen zodat je dit kunt doen moet je echt niet goed bij je hoofd zijn :(
Zeg dat wel. Je zal maar op een dag denken op dit te gaan doen.Ik denk dat we een nationale GTA V rapist hunt moeten gaan organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 22:05
Ik heb hier weer zo een beetje een real vs game mening. Het blijft maar een spel en de zogenaamde rape is nogal onrealistisch. Eerst wordt je door de modder geteleporteerd naar hem om volgens met je kleren aan een virtueel character van achter wordt genomen. Gewoon een typisch geval van join new session. Ik maak me echt verder niet druk om. Alleen voor kinderen kan dit misschien schokkend zijn maar daar heb ik geen medelijden voor want op de game staat duidelijk 18+ dus zijn de ouders het schuld dat hun kinderen dit moeten aanzien. Ik ben die irritante schreeuw lekker in de microphone kinderen sowieso beu. Laat die maar lekker minecraften ofzo.

Kort samen gevat: gewoon reporten die mafkees en een nieuwe sessie joinen. Kinderen die lopen huilen moeten gewoon games spelen die voor hun leeftijd geschikt zijn, dus geen GTA V.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
DigitalError schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:56:
[...]

Het feit dat je het kunt doen in het spel. wil zeggen dat R* de animaties ervoor in het spel heeft gebakken.. Daar wel eens over na gedacht ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 22:05
proditaki schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:45:
[...]

Het feit dat je het kunt doen in het spel. wil zeggen dat R* de animaties ervoor in het spel heeft gebakken.. Daar wel eens over na gedacht ? ;)
Niet voor rape maar gewoon voor seksuele scenes in het single player gedeelte van GTA V.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:29

SuBBaSS

-has Ryzen

Het is natuurlijk wel heel makkelijk "schieten" op een spel als dit, waar je al droogneukbewegingen als groet in kunt stellen. Vind de ethische discussie niet zo interessant, die is er sowieso al sinds gta I. We leggen allemaal andere characters op de meest bizarre manieren om niets om, maar nu lijkt het op verkrachting en dan is het ineens immoreel? :D
Er moet in ieder geval flink gemod worden om dit resultaat te krijgen, laat rockstar daar eerst maar eens wat aan doen. Op het moment dat zo'n modder bijv. iedereen in de sessie naar zich toe haalt zouden toch al alle alarmbellen moeten rinkelen? Bij "Alle spelers ineens dood" bijv. ook, maar dat zou in theorie ook zonder mod moeten kunnen. Daar was ik onlangs een mooi voorbeeld van toen ik m'n stickie liet ontploffen terwijl een aantal crewgenoten om me heen stonden. :+

Ben zo'n zelf overigens nog niet tegengekomen, maar goed, filmpjes spreken boekdelen.... Daar is de lol wel snel vanaf (behalve voor de modder natuurlijk).
Laten we hopen dat het met de komende update opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
ik heb om een invite gevraagd voor deze crew mijn rsc is Darksoldier933 dan weten de leaders ook wie ze zien daar. Ik heb overigens nog geen headset maar komt nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Jelmer93 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:34:
ik heb om een invite gevraagd voor deze crew mijn rsc is Darksoldier933 dan weten de leaders ook wie ze zien daar. Ik heb overigens nog geen headset maar komt nog wel
Geaccepteerd, en welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
SuBBaSS schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:23:
Het is natuurlijk wel heel makkelijk "schieten" op een spel als dit, waar je al droogneukbewegingen als groet in kunt stellen. Vind de ethische discussie niet zo interessant, die is er sowieso al sinds gta I. We leggen allemaal andere characters op de meest bizarre manieren om niets om, maar nu lijkt het op verkrachting en dan is het ineens immoreel? :D
Er moet in ieder geval flink gemod worden om dit resultaat te krijgen, laat rockstar daar eerst maar eens wat aan doen. Op het moment dat zo'n modder bijv. iedereen in de sessie naar zich toe haalt zouden toch al alle alarmbellen moeten rinkelen? Bij "Alle spelers ineens dood" bijv. ook, maar dat zou in theorie ook zonder mod moeten kunnen. Daar was ik onlangs een mooi voorbeeld van toen ik m'n stickie liet ontploffen terwijl een aantal crewgenoten om me heen stonden. :+

Ben zo'n zelf overigens nog niet tegengekomen, maar goed, filmpjes spreken boekdelen.... Daar is de lol wel snel vanaf (behalve voor de modder natuurlijk).
Het oplossen van deze mods is een stuk lastiger dan je denkt.
Veel dingen in GTA (missies, bepaalde handelinge etc) werken met scripts.
Deze scripts zitten in de Title updates, zo worden bijvoorbeeld met updates nieuwe bewegingen en nieuwe missies etc toegevoegd.

Vanuit deze scripts worden native functies aangeroepen om bepaalde dingen mee te doen. Zo zijn er functies om mensen ergens te plaatsen (naar het beginpunt van een missie bijvoorbeeld), auto's te spawnen, mensen een beweging te laten doen (zo'n leuk actie als bijv "the bird") etc...

Wat mensen doen is zelf scripts toevoegen aan deze title updates en bepaalde andere scripts manipuleren zodat deze hun eigen script aanroepen. (Verder nog wat truuks om checks van rockstar te omzeilen, maar daar zal ik je niet mee vermoeien). Uiteraard kan dit niet met een standaard PS3 of XBOX.

Dit geldt overigens niet alleen voor GTA maar voor alle spellen op de RAGE engine van R*.

Verder zijn er nog wat dingen die gedaan worden door Realtime in het geheugen aanpassingen te doen. Bij een omgebouwde XBOX/PS3 is er de mogelijkheid om naar je console te verbinden (door geïnstalleerde software op je console) en dus allerlei dingen uit te lezen/aan te passen.

Toevoeging: reken er maar op dat dit met de PC versie nog vele male erger gaat worden.. je hebt immers geen "omgebouwde" PC nodig voor dergelijke zaken.

[ Voor 3% gewijzigd door proditaki op 13-08-2014 15:01 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proditaki schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:59:
[...]

Toevoeging: reken er maar op dat dit met de PC versie nog vele male erger gaat worden.. je hebt immers geen "omgebouwde" PC nodig voor dergelijke zaken.
Ik neem aan dat R* dit zelf ook weet en een soort anti-cheat measure inbouwt in de pc versie (a la VAC, Warden of punkbuster). Dit zal natuurlijk niet foolproof zijn maar houd hopelijk wel een boel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral

Het gaat ook meer om de gedachte van de modder. Niet zozeer of het al dan niet gefaciliteerd wordt door R*. Overschrijdt ondanks dat het om GTA gaat toch wel een grens bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
MrMistral schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:57:
[...]

Het gaat ook meer om de gedachte van de modder. Niet zozeer of het al dan niet gefaciliteerd wordt door R*. Overschrijdt ondanks dat het om GTA gaat toch wel een grens bij mij.
In de single player zie je iemand ook buiten op de tafel genomen worden en daar moet je ook leuk foto's van maken.
Bij deze mod kan je genomen speler gewoon blijven lopen en zijn kleren aan houden waardoor het er ontzettend nep uitziet, is in mijn ogen toch een stuk minder erg dan wat je in de single player ziet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:17:
[...]

Ik neem aan dat R* dit zelf ook weet en een soort anti-cheat measure inbouwt in de pc versie (a la VAC, Warden of punkbuster). Dit zal natuurlijk niet foolproof zijn maar houd hopelijk wel een boel tegen.
Ik verwacht het ook, vergeet alleen niet dat de modding community enorm is bij GTA.
Kijk hoeveel er al gemod is op GTA IV op de PC.

Naja only time will tell.

Vnv nog mensen online op PS3? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Dit spel is zo opgezet dat de server/controller de Xbox maar moet geloven in wat hij zegt, "want je kunt toch geen bestanden aanpassen."
Laat deze man nou net wel bestanden aan kunnen passen, waardoor hij nagenoeg volledige controle over de sessie krijgt. Dit tegengaan is erg lastig en een oplossing zie ik dan ook niet zo gauw verschijnen.

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Rickyboy schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:13:
[...]

Dit spel is zo opgezet dat de server/controller de Xbox maar moet geloven in wat hij zegt, "want je kunt toch geen bestanden aanpassen."
Laat deze man nou net wel bestanden aan kunnen passen, waardoor hij nagenoeg volledige controle over de sessie krijgt. Dit tegengaan is erg lastig en een oplossing zie ik dan ook niet zo gauw verschijnen.
Jup. Ik heb al dingen gezien dat wanneer mensen de "host" van de sessie zijn, ze zelf het weer aanpassen etc.. best bizar..

Of het wel of niet irritant is ligt er ook heel erg aan hoe degene met de gemodde console ermee omgaat.
Persoonlijk vind ik dat dergelijke dingen eigenlijk gewoon buiten public sessie gehouden moeten worden.

edit: overigens zijn erook werknemers van R* die willekeurige online public sessie in de gaten houden, dus zelf joinen en modders gewoon bannen voor bijvoorbeeld een maand.

[ Voor 9% gewijzigd door proditaki op 13-08-2014 16:20 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:27
Net GTA uitgespeeld wil best nu online wat gaan doen op de PS3.

Maar ken weinig mensen die nu nog GTA spelen.
DUs wil graag in de PS3 crew.

Joostje123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Joostje123 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:25:
Net GTA uitgespeeld wil best nu online wat gaan doen op de PS3.

Maar ken weinig mensen die nu nog GTA spelen.
DUs wil graag in de PS3 crew.

Joostje123
Je kunt je via de links onderaan aanmelden.
Je wordt dan vanzelf geaccepteerd.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ereaser schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:01:
[...]

In de single player zie je iemand ook buiten op de tafel genomen worden en daar moet je ook leuk foto's van maken.
Bij deze mod kan je genomen speler gewoon blijven lopen en zijn kleren aan houden waardoor het er ontzettend nep uitziet, is in mijn ogen toch een stuk minder erg dan wat je in de single player ziet :p
Dat is sex met wederzijds goedvinden, daar is niets raars aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Iemand nog zin in missies ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net online en wat uitnodigingen eruit gegooid maar geen gegadigden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:45:
Ik was net online en wat uitnodigingen eruit gegooid maar geen gegadigden helaas.
Ik zet de PS3 aan :)

Add me anders op PSN.. Rooiehoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Ik kan nu een buzzard kopen maar ik weet niet of dit slim is met de komende mogelijke militair update. Wat zeggen jullie gewoon kopen of wachten? Hij is echt superhandig in missies enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon doen, krijg je geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Ik denk der nog ff over na en anders RR tot level100 spammen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:03
Jelmer93 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:40:
Ik kan nu een buzzard kopen maar ik weet niet of dit slim is met de komende mogelijke militair update. Wat zeggen jullie gewoon kopen of wachten? Hij is echt superhandig in missies enzo
Kopen ik heb hem ook gekocht in veel missies is verrekte handig (vooral crystal clear out 2 en 3 kan je heel snel geld binnenharken door middel van een buzzard.

En voor lange afstanden is ie helemaal ideaal 8)

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Zijn er nog Crew Members die met de Tweakers Express meegaan? Ik wil jullie wel ontmoeten :p

Verwijderd

Ik hem me aangemeld: lordutopia

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Rickyboy schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:37:
Zijn er nog Crew Members die met de Tweakers Express meegaan? Ik wil jullie wel ontmoeten :p
Ik ga helaas niet mee, maar we ontmoeten elkaar toch al dagelijks bij LSC? En we zijn nog buren ook!

Los daarvan, als er animo voor is dan kunnen we wel iets organiseren buiten GTA, dus even inventariseren. Dan wil ik wel alvast afspreken dat we niet elkaars auto gaan opblazen en zo...

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

fdisk schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:54:
[...]

Ik ga helaas niet mee, maar we ontmoeten elkaar toch al dagelijks bij LSC? En we zijn nog buren ook!

Los daarvan, als er animo voor is dan kunnen we wel iets organiseren buiten GTA, dus even inventariseren. Dan wil ik wel alvast afspreken dat we niet elkaars auto gaan opblazen en zo...
We zijn inderdaad buren, maar er schijnt ook nog een andere wereld te zijn naast los van Los Santos :?

Maar goed, GTA LAN-party/weekend? Ik ben er sowieso.
En inderdaad, stickies thuislaten A.U.B. :+

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ik ben, na een aantal weken afwezigheid vanwege verhuizing en een niet werkende internetverbinding, eindelijk weer back in game! Helaas is er vanavond vrijwel niemand online, maar hoop op weer mooie avondjes knallen! :)

Viel me gelijk 2 dingen op.
1. Er staat in beide garages een mega container. Waar komt deze vandaan, en wat kan ik er aan doen? Werk van TitaTovenaar? :9

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3225/beYHz8lIl0aX3LlW3L3C8Q/0_0.jpg

2. Ik ben gedegradeerd, ondanks dat ik heb laten weten dat ik een tijdje afwezig zou zijn. Mag ik er van uit gaan dat ik ook weer een promotie krijg, nu ik weer terug ben?
Kju schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:50:
Vakantie voorbij, over een uurtje GTA Online :)

Ik heb zojuist wat demoties doorgevoerd in GOTP. De ranking is gebaseerd op activiteit en aan- en afwezigheid. Iedereen die langer dan een maand niet was geranked is gedemote. Aangezien ik bijna drie weken afwezig was weet ik niet wie inmiddels (op)nieuw actief is. Als je een promotie naar representative wil, laat het dan aan één van de lieutenants weten.
Edzeau schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:42:
Ik ben, na een aantal weken afwezigheid vanwege verhuizing en een niet werkende internetverbinding, eindelijk weer back in game! Helaas is er vanavond vrijwel niemand online, maar hoop op weer mooie avondjes knallen! :)

1. Er staat in beide garages een mega container. Waar komt deze vandaan, en wat kan ik er aan doen? Werk van TitaTovenaar? :9

[afbeelding]

2. Ik ben gedegradeerd, ondanks dat ik heb laten weten dat ik een tijdje afwezig zou zijn. Mag ik er van uit gaan dat ik ook weer een promotie krijg, nu ik weer terug ben?

[...]
Hoe lang heb je al last van die containers? hahahaha heb ik zelf ook nog nooit gezien _O-

• Edzeau
Ik zie ze vandaag voor het eerst. Probleem is dat ze zo erg in de weg staan, dat als ik mijn garage inloop ik er in zit (en ik er niet uit kan springen ofzo). Enige oplossing is zelfmoord. Of dus met een auto er in rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:55:
Ik zie ze vandaag voor het eerst. Probleem is dat ze zo erg in de weg staan, dat als ik mijn garage inloop ik er in zit (en ik er niet uit kan springen ofzo). Enige oplossing is zelfmoord. Of dus met een auto er in rijden...
ik zou voor de zekerheid maar even een ticket aanmaken bij R* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
DigitalError schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:00:
[...]

ik zou voor de zekerheid maar even een ticket aanmaken bij R* :P
Goed plan inderdaad... Btw, kom je nog even online? Headset is gevonden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:01:
[...]

Goed plan inderdaad... Btw, kom je nog even online? Headset is gevonden. ;)
heb nog visite :P zal dus morgen worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
DigitalError schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:02:
[...]

heb nog visite :P zal dus morgen worden denk ik
Die visite vind het vast ook erg leuk, gta. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:04:
[...]

Die visite vind het vast ook erg leuk, gta. ;)
hij vind het blijkbaar idd leuk, maar toch gaat hij niet aan blijkbaar :P

nou vooruit, heel eventjes dan:P

[ Voor 6% gewijzigd door RubenSaurus op 15-08-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane

[afbeelding]

[...]
haha lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

[...]
1. Ik spawnde gisteravond in zo'n ding :(
2. Uiteraard, is alweer geregeld :)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Kju schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:20:
[...]

1. Ik spawnde gisteravond in zo'n ding :(
2. Uiteraard, is alweer geregeld :)
Ik spawnde ook in zo'n ding vandeweek (met mij proditaki) account.
Geen idee waar die vandaan komen, ik denk dat dat het werk is van een een andere TiTaTovenaar.. dat valt bij mij niet meer onder een "leuk geintje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Ik dacht dat de toren van zancudo bulletproof was voor lazer kogels lol dat hebben tot mijn spijt 2 levens gekost :(... xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:00

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Jelmer93 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:56:
Ik dacht dat de toren van zancudo bulletproof was voor lazer kogels lol dat hebben tot mijn spijt 2 levens gekost :(... xd
Hahaha was toppie ;) vanavond Liberating Mt Chilliad !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
F_hertgers schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:20:
[...]

Hahaha was toppie ;) vanavond Liberating Mt Chilliad !
Zeer zeker ik ga denk rond 9 uur inviten. Ik hoop dat ik volgende week een headset heb..
Iemand aanraders rond de 50 euro ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Jelmer93 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:45:
[...]

Zeer zeker ik ga denk rond 9 uur inviten. Ik hoop dat ik volgende week een headset heb..
Ik heb deze, die doet t best goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:00

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Jelmer93 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:45:
[...]

pricewatch: Turtle Beach Ear Force X12 (Xbox 360/PC) deze misschien net geen 50 euro!

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Wie wil er straks met de xbox crew naar mt chilliad met de liberator!

[ Voor 5% gewijzigd door Jelmer93 op 15-08-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelmer93 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:45:
Wie wil er straks met de xbox crew naar mt chilliad met de liberator!
Race gemaakt? Stuur uitnodiging rond binnen de crew
Pagina: 1 ... 56 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com