Mr Big eerlijk is eerlijk jij was 2x beter dan ons (losers
) dus jij mag gewoon door!!

Dan wil ik er wel graag een notaris bij anders vertrouw ik het nietnickvanozzie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:35:
[...]
Oh das ook een goeie. Zal eens een dobbelsteen opzoeken, en anders een dobbelsteen app downloaden.
Mee eensDigitalError schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:56:
Vind ik een mooi voorstel Kju!
Wellicht wel een idee inderdaad. Kan daar ook wel aan bijdragen indien nodig. Heb ook nog genoeg hosting ruimte als dat nodig is.NLF schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:07:
Misschien tijd voor een apart forum? Ik heb nog wel een leuk gta gerelateerde domein naam + hosting pakketje
[ Voor 5% gewijzigd door MoietyMe op 10-06-2014 23:14 ]
Dan gaan we toch zeilen , kunnen er volgens mij meer op!Pannekoek81 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:57:
[...]
Ik heb al een boot, mooie houten. Kunnen ook paar mannen/vrouwen (fer) op.
[afbeelding]
Walking on the bright side of life
Ik ga straks wel even naar de botenwinkel.F_hertgers schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:07:
[...]
Dan gaan we toch zeilen , kunnen er volgens mij meer op!
PSN: stimuli45
wat zij zegt ^^Stimuli schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:39:
Een motorbende van drie personen is toch een beetje zielig. Waar is iedereen?
Ik kom eraan!Stimuli schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:39:
Een motorbende van drie personen is toch een beetje zielig. Waar is iedereen?
PSN: MrMistral
Daar ben ik zeker voor, dat je niet met elkaar kan spelen maakt weinig uit dat kan nu ook niet....fdisk schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:28:
Is het niet handiger om bij dezelfde crew te blijven en je crew ranking e.d. mee te nemen met de hele migratie van het account naar het volgende platform nu de crews groter kunnen zijn? Als crew kun je dan tegenover andere crews bijvoorbeeld hoger ranken als je stats van races etc. bij elkaar optelt.
Vind ik ook een goed idee, het lost ook het probleem dat Kju aanhaalt op nl dat het lastig organiseren is zoals het nu is, dat kan veel beter met een forum....NLF schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:07:
Misschien tijd voor een apart forum? Ik heb nog wel een leuk gta gerelateerde domein naam + hosting pakketje
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
[ Voor 100% gewijzigd door RubenSaurus op 11-06-2014 00:34 ]
Het was zeker gezelligDigitalError schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 00:30:
Hulde aan deze mooie rapportage goodfella
het was erg gezellig!
[ Voor 13% gewijzigd door MoietyMe op 11-06-2014 00:36 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 11-06-2014 00:37 ]
PSN: Kjujay
Walking on the bright side of life
PSN: proditaki specs
Verwijderd
Dit lijstje moeten we met de PS3 dus ook nog doen! Wel in een echte PS3 versie dan natuurlijk.Pannekoek81 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:04:
Volgende trip maar eens bedenken.
Berg op met de scooter check
Met de scooter de achtbaan op check
Met de boot/scooter naar een eiland check
Op de PS3 hebben we geen scooters, wel motorenVerwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:19:
[...]
Dit lijstje moeten we met de PS3 dus ook nog doen! Wel in een echte PS3 versie dan natuurlijk.
Volgende trip: met een scooter in/op een vliegtuig ergens op landen? (berg, maze bank, dak van hangaar in legerbasis/gevangenis?)
Legerbasis zat ik ook aan te denken, alleen die lui daar hebben een agressie probleemVerwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:19:
[...]
Dit lijstje moeten we met de PS3 dus ook nog doen! Wel in een echte PS3 versie dan natuurlijk.
Volgende trip: met een scooter in/op een vliegtuig ergens op landen? (berg, maze bank, dak van hangaar in legerbasis/gevangenis?)
Dat weet ik wel zekerproditaki schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:06:
Als je de Titan of de cargobob een tik op de kont geeft gaat het laadluik wel open, wellicht passen daar een hoop scooters/motoren in.
op de laatste 2 pagina's staan al zat foto'sKju schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:29:
Ik ben nu niet in de gelegenheid om het topic te gaan doorspitten voor de leukste sfeerfoto's van GOTP en GOTX. Suggesties zijn welkom
Bij mij komt de one pas als de 360 is overleden. Denk dat de vrouw anders in protest gaat.Kju schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:29:
Kleine crew update (GOTP en GOTX)
Ik ben bezig met het actualiseren van de topicstart.
De PS4 crew is aangemaakt http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4 en inmiddels heeft fdisk ook de xbox one crew aangemaakt: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewxbone
Je kunt je nu dus alvast aanmelden voor de Xbox One en de PS4 crews.
Ik ben nu niet in de gelegenheid om het topic te gaan doorspitten voor de leukste sfeerfoto's van GOTP en GOTX. Suggesties zijn welkom
De pc versie ben je vergetenKju schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:51:
Het is aangepast. Kwestie van sfeerfoto's/video's tussen de activiteiten toevoegen.
Verwijderd in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."
Suggesties zijn welkom, een spellingcheck misschien ook, het moet alleen niet langdradig worden. Als ik bijvoorbeeld het begin van het WoW topic zie dan heb ik al geen zin meer om te lezen...
https://untappd.com/user/OzzBier
Jeej!nickvanozzie schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:03:
ABCDEF dobbelsteen avondje start nu!
Argh tot wave 10 survival. 😎nickvanozzie schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:03:
ABCDEF dobbelsteen avondje start nu!
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
[ Voor 69% gewijzigd door Kju op 12-06-2014 15:32 ]
Oh ja, das een goeie natuurlijk. Al gedaan iddKju schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:09:
Waarom meld je je niet gewoon alvast aan in de PS4 crew?
Edit: Aah, heb je al gedaan zie ik
Edit 2: ik heb de invite-only uitgezet, nu kan je gelijk joinen. Met invite-only moet je nog een keer terug gaan om de invite te accepteren.
Ja precies, ben wel benieuwdproditaki schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:21:
Ik heb me ook aangemeld. Eventueel ook de PC crew, afhankelijk van waar we uiteindelijk terecht komen.. misschien blijven we wel op de PS3, of is er tegen die tijd geen hond meer online.. we gaan het zien
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 12-06-2014 17:10 ]
3 klasses: contact, non contact en omdat er blijkbaar toch liefhebbers voor zijn.... GTA.Kju schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:47:
Ik denk na over een race toernooitje, deathmatch kan ook (waarschijnlijk minder animo daarvoor). Ik ben wel benieuwd wie de beste van de crew is zonder naar de stats te kijken.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
DigitalError schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:42:
Wij zijn er alvast klaar voor!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja overigens erg jammer dat ze geen oranje hoedjes haddenDigitalError schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:42:
Wij zijn er alvast klaar voor!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk inderdaad dat het na het WK moet worden. We moeten nog even kijken hoe we het opzetten, ik verwacht minimaal net zo veel deelnemers als bij golf.Als we de playlist met details op korte termijn bekend maken dan kan iedereen ze oefenen en heeft iedereen ook voldoende tijd gehad om de tracks onder de knie te krijgen._Xenad_ schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:45:
[...]
3 klasses: contact, non contact en omdat er blijkbaar toch liefhebbers voor zijn.... GTA.(
)
Klinkt goed Kju..... WK even afwachten?
Verwijderd
Ik denk dat ik er een paar weet die sowieso niet meedoenVerwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:11:
Racetoernooitje lijkt me harstikke leuk (er moet toch iemand zijn die de laatste plaats bezet). Al zal dat voor mij idd ook na het WK worden...
Mss een idee om eens een playlist te starten met alleen "Contact"-races? Een zogenaamd "Beuk"-avondje?
https://untappd.com/user/OzzBier
[ Voor 33% gewijzigd door Kju op 13-06-2014 13:39 ]
BedanktEdzeau schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 01:21:
gefeliciteerd stimuli en goodfella, jullie verdienen het! :-)
PSN: stimuli45
Daar ben ik er 1 vannickvanozzie schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:28:
[...]
Ik denk dat ik er een paar weet die sowieso niet meedoen
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Dat komt wel goed.Kju schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:06:
GOTP CrewUpdate
De hosts zijn Rubensaurus en GoodxFella (onder voorbehoud).
Dat begint er op te lijken!Verder:
We hebben de afgelopen weken weer aardig wat members erbij gehad waaronder zelfs een paar fokkers (inclusief hun crew leader). Ik schat in dat we nu zo'n 60 zeer actieve members hebben.
WoohooPromoties: De actieve muscles zijn de afgelopen weken gepromoveerd naar representative
en Stimuli45 en GoodxFella zijn gepromoveerd naar lieutenant
ben er alGood Fella schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:07:
@Ruben en Stimuli: waar zijn jullie? Kom eens heel gauw naar GTAO!
[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek81 op 14-06-2014 07:16 ]
Goed punt. Dit is iets wat we wel mee kunnen nemen in het overleg. Heb zelf alleen geen idee of er nog andere crews zijn die de Tweakscrew dragen.Pannekoek81 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 07:07:
Is het de bedoeling om het alleen voor GTA te houden? Of ook andere R* games? Puur en alleen Tweakerscrew? Er bestaan, uiteraard, al meerdere GTA forums
Met de ongeveer 60 leden die we nu hebben kan ik mij bijna niet voorstellen dat het super veel band breedte gaat verbruiken. We hebben op moment van schrijven twee servers die als host gaan dienen. Als het echt uit de hand loopt dan zullen we daar wat op moeten verzinnen, maar dat is nu nog niet aan de orde lijkt mij.Daarnaast, niet geheel onbelangrijk, kosten? Haal je die eruit dmv advertenties? Donaties? Bedoel moet ook leuk blijven voor iedereen.
Nederlandse PS5 clan / 30+
[ Voor 12% gewijzigd door Kju op 14-06-2014 14:41 ]
Dat geloof ik ook meteen dat ze actief zijn op de PS3 of XBOX. Maar wie zegt dat ze allemaal actief zullen zijn op het Tweakersforum? Want voor 15 actieve forummers op je website kun je net zo goed gewoon hierblijven.Kju schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:19:
En btw, die 60 man zijn de zeer actieve leden op de PS3, er zijn nog meer die wat minder actief zijn en toch wel met enige regelmaat komen. Daar komen dan nog de spelers van de 360 bij waar ik verder geen indicatie van heb qua aantallen.
Nederlandse PS5 clan / 30+
[ Voor 76% gewijzigd door NickH op 15-01-2015 09:07 ]
Als je vanwege je naam niet op Facebook zit; dan zit je voor de verkeerde reden niet op Facebook. Het gaat namelijk om je data; dat is wat ze willen hebben. Je naam is niet eens zo boeiend. Dus Facebook is wat mij betreft out of the question. Een forum met 15 actieve leden kan nog steeds heel erg leuk zijnNickH schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:35:
Interessant dat een crew die onstaat uit een forum, een eigen forum gaan oprichten
Als het gaat om het afspreken van events, daar zijn ook websites voor (en zou ook in de FB slow chat groep kunnen door middel van events waar mensen zich op kunnen inschrijven. Anonimiteit is daar ook mogelijk aangezien ik al een zekere "Falcon Falconia" voorbij heb zien komen). Voor crewleiding afstemming heb je ook DM's. Dus voor die twee dingen zou je het niet hoeven doen.
Ik hoor semi bij de groep regulars (laatste tijd val ik meer onder de "is er soms" groep ivm werk) maar zie mezelf niet regulier een extra forum checken.
[ Voor 53% gewijzigd door RubenSaurus op 15-06-2014 02:31 ]
Ja dat probleem heb ik ook ben je online ???????DigitalError schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:41:
hey proditaki ik heb je hulp nodig, ben je vanmiddag/vanavond online met de wizard?
[afbeelding]
![]()
![]()
heeft dat probleem jou ook 240.000 dollar gekost?Assassins8913 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 09:20:
[...]
Ja dat probleem heb ik ook ben je online ???????
Kom er zo aan. Druk weekend gehadDigitalError schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:41:
hey proditaki ik heb je hulp nodig, ben je vanmiddag/vanavond online met de wizard?
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik vindt het een goed plan!NLF schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:20:
Geef je mening en bedankt:)
Asap?DigitalError schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:07:
wat is eerder?
Ja precies. Dat bedoel ik ookDigitalError schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:34:
alleen als mr big er ook is lijkt me, ik ben momenteel al online
Wie ga je uitnodigen als Host dan
[ Voor 26% gewijzigd door RubenSaurus op 15-06-2014 15:50 ]
Haha was plagend bedoeld hoorDigitalError schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:50:
kijk ik bij crewmembers ingame he
mrbig1985 ofzo was het
Nee mij gelukkig niet maar was wel me auto kwijt.DigitalError schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:33:
[...]
heeft dat probleem jou ook 240.000 dollar gekost?
Daar lijkt het dan wel op; of ik ga meteen door naar de finale aangezien al mijn tegenstanders zich hebben over gegevenDigitalError schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:03:
dan gaan we gewoon in 1 sessie goodfella want dan spelen we meteen de finale maar.
[ Voor 109% gewijzigd door MoietyMe op 15-06-2014 21:58 ]
Zeker! We spelen ergens deze week de finale met z'n tweeënDigitalError schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:57:
het was rete spannend!!
we hebben ons rot gelachen om je mini presentatie! geniaal stukje werk afgeleverd weer!Good Fella schreef op maandag 16 juni 2014 @ 01:09:
Nog een aantal foto's van vanavond:
Eerst verzamelen bij de LS Customs
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog even wat foto's van de bende voor we gaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verzamelen bij de bank; klaar om een overval te plegen.
[afbeelding]
Even een foto terwijl we de kluis open breken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Buiten stonden de get away auto's gelukkig klaar!
[afbeelding]
En toen kwamen we een aap tegen
[afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq