Na mijn Hole in One wil ik wel mee doenKju schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:05:
Crewleden,
We komen nog tenminste drie man tekort voor a.s. maandagavond en nog tenminste één voor woensdagavond. Wie wil en kan meedoen?
Ik heb ook nog geen aanmeldingen gehad van personen die lieutenant zouden willen worden. Ik begrijp dat het lijstje taken aanzienlijk lijkt maar in de praktijk valt het reuze mee, de last is verdeeld.
Ik wil in ieder geval zelf een GOTP Los Santos Golf toernooi houden: wie wil meedoen? Ik ga uit van vier deelnemers maar als er meer aanmeldingen zijn dan denk ik aan een toernooi met een knock-outsysteem in een aantal ronden.
ik heb ook wel interesse, ligt eraan welke dag het gehouden word
Ik wil ook wel meedoen met Golf
niet op maandag(wwdc), maar woensdag kan prima.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik kan maandagavond meedoen met de crew vs crew, dan zorg ik wel dat ik om 19:30 alvast online ben.
beste goodfella, proditaki en harrie, mijn auto lag in het water en die probeerde ik met de cargobob eruit te pikken
niet gelukt dus
heb nu visite dus ben weer pleite
heb nu visite dus ben weer pleite
[ Voor 28% gewijzigd door RubenSaurus op 31-05-2014 15:56 ]
Na het geweld van afgelopen dagen kun je je nu weer aanmelden voor 2 nieuwe crew vs crew. Vul de lijst aan met je naam (bericht sturen lijkt niemand te doen). Je krijgt dan later meer informatie over het joinen etc
Made in Holland NL
maandag 2 juni, 20:00 (19:30 online)
playlist 3x TDM
a_manders
kju
vuileharrie (kan een kwartiertje later zijn ivm de kids)
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
woensdag 4 juni, 20:00 (19:30 online)
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Assassins maar zal niet eerder dan 22:30 online komen.
Kraziey-K
Reserve: Kju
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
Na het geweld van afgelopen dagen kun je je nu weer aanmelden voor 2 nieuwe crew vs crew. Vul de lijst aan met je naam (bericht sturen lijkt niemand te doen). Je krijgt dan later meer informatie over het joinen etc
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
risifran (reserve indien betere mensen zich aanmelden of als er minder dan 8 nodig zijn)
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
risifran (reserve indien betere mensen zich aanmelden of als er minder dan 8 nodig zijn)
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
Mensen, ik vroeg me af of er interesse in het veranderen van het crew emblem van de PS3 Tweakers Crew.
Ik heb drie opties:
1. Tweakers logo met de letters(Tweakers) er onder en een rode achtergrond.

2. Groene/zwarte tweakers logo, lijkt best op de huidige maar dit is praktisch het origineel, maar dan met die groene krans

3. Zelfde logo als 2 maar dan zonder krans

Als mensen zouden kunnen vertellen welke ze het mooist vinden of liever het huidige emblem willen behouden.
Ps. Weet iemand hoe je een poll maakt hier in dit topic?
Ik heb drie opties:
1. Tweakers logo met de letters(Tweakers) er onder en een rode achtergrond.

2. Groene/zwarte tweakers logo, lijkt best op de huidige maar dit is praktisch het origineel, maar dan met die groene krans

3. Zelfde logo als 2 maar dan zonder krans

Als mensen zouden kunnen vertellen welke ze het mooist vinden of liever het huidige emblem willen behouden.
Ps. Weet iemand hoe je een poll maakt hier in dit topic?
[ Voor 10% gewijzigd door falcon123 op 01-06-2014 21:41 ]
MET krans: de T-krans
[ Voor 45% gewijzigd door RubenSaurus op 01-06-2014 21:37 ]
Doe mij dat theekransje maar 
Poll: Tweakscrew logo
• Reclame logo
• Theekransje
• Huidige

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Tweakscrew logo
• Reclame logo
• Theekransje
• Huidige
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 87% gewijzigd door MoietyMe op 01-06-2014 21:42 ]
Ik ga voor het eerste logo.
Nvm
[ Voor 93% gewijzigd door Kju op 01-06-2014 21:50 ]
PSN: Kjujay
Met krans! Ik denk zelfs dat ie nog mooier is zonder dat witte extra randje om het zwarte rondje. Dus: zwart--krans. Ipv hoe het nu is: zwart--wit--krans. Hoop dat je me begrijpt. Heb namelijk 0 ps skills.
En dat zijn echt geen ingame beelden . Ik zeg bullshots. Ziet er uiteindelijk minder mooi uit
En dat zijn echt geen ingame beelden . Ik zeg bullshots. Ziet er uiteindelijk minder mooi uit
[ Voor 19% gewijzigd door MrMistral op 02-06-2014 03:32 ]
PSN: MrMistral
Ik ben voor een ander logo en als ik dan uit deze 3 moet kiezen ben ik voor optie 2. Maar wel met bijna dezelfde kanttekening als MrMistral dat witte randje is niet mooi, laat je het weg is het ook niks, op een zwarte of donkere auto vallen dan de punten en de zwarte rand weg of niet op in elk geval.
Smaller of een andere kleur zou beter zijn maar helaas gaat een groen randje ook niet werken denk ik....
Ik ben eigenlijk nog meer voor optie 4 namelijk meer inzendingen, ik heb van andere crews echt hele mooie emblems gezien. Ook bij de originele TweaksCrew of de 2e dat weet ik zo niet hadden ze aardige emblems die in combinatie met de krans van optie 2 niet zouden misstaan....
Uiteraard moet het wel net zoveel met Tweakers te maken hebben als deze opties
Onder al die mensen in onze crew zullen toch vast wel wat mensen zijn die dit soort dingen kunnen maken...
Dus wat mij betreft oproep om je eigen emblem te ontwerpen en dan een poll te houden welke het zou moeten worden.
Overigens vind ik een achtergrondkleur helemaal niks dan heb je altijd zon vierkantje, dan zou ik zonder emblems rijden....
Smaller of een andere kleur zou beter zijn maar helaas gaat een groen randje ook niet werken denk ik....
Ik ben eigenlijk nog meer voor optie 4 namelijk meer inzendingen, ik heb van andere crews echt hele mooie emblems gezien. Ook bij de originele TweaksCrew of de 2e dat weet ik zo niet hadden ze aardige emblems die in combinatie met de krans van optie 2 niet zouden misstaan....
Uiteraard moet het wel net zoveel met Tweakers te maken hebben als deze opties
Onder al die mensen in onze crew zullen toch vast wel wat mensen zijn die dit soort dingen kunnen maken...
Dus wat mij betreft oproep om je eigen emblem te ontwerpen en dan een poll te houden welke het zou moeten worden.
Overigens vind ik een achtergrondkleur helemaal niks dan heb je altijd zon vierkantje, dan zou ik zonder emblems rijden....
[ Voor 22% gewijzigd door HardHouse op 02-06-2014 04:01 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Meer info voor vanavond.
Voor de mensen die zich hebben aangemeld en zich nog gaan aanmelden. Je moet 30k in de hand hebben (dus niet op de bank) om vanavond te joinen. Mijn ervaring van de vorige keer is dat het geld ongemoeid blijft alleen dat je het in je bezit moet hebben.
Verder zullen we eerst in een invite only sessie gaan waarvandaan we worden geinvite door Mike1Action2 (de crewleader). Hij start dus ook de playlist met de 3 TDM. Het is belangrijk dat alleen de mensen die zich hebben aangemeld joinen. Hij kan namelijk alleen de hele crew inviten.
Aanmelden voor beide dagen kan nog steeds, graag zelfs!!!!
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
Voor de mensen die zich hebben aangemeld en zich nog gaan aanmelden. Je moet 30k in de hand hebben (dus niet op de bank) om vanavond te joinen. Mijn ervaring van de vorige keer is dat het geld ongemoeid blijft alleen dat je het in je bezit moet hebben.
Verder zullen we eerst in een invite only sessie gaan waarvandaan we worden geinvite door Mike1Action2 (de crewleader). Hij start dus ook de playlist met de 3 TDM. Het is belangrijk dat alleen de mensen die zich hebben aangemeld joinen. Hij kan namelijk alleen de hele crew inviten.
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
Meer info voor vanavond.
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
Xenad (70% kans dat ik het ga redden.)
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Deelnemers GOTP Los Santos Golf Tournament:
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
.. vul aan..
Datum en tijd ergens eind volgende week, het ligt er een beetje aan hoeveel deelnemers er zijn en wat de uiteindelijke opzet zal zijn. Geef ook even aan welke avond en tijdstip het beste uitkomt.
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
.. vul aan..
Datum en tijd ergens eind volgende week, het ligt er een beetje aan hoeveel deelnemers er zijn en wat de uiteindelijke opzet zal zijn. Geef ook even aan welke avond en tijdstip het beste uitkomt.
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- a_manders (handicap 20) liefst maandag of woensdag avond anders moet ik het overleggen met mijn vriendin
- .. vul aan ..
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- a_manders (handicap 20) liefst maandag of woensdag avond anders moet ik het overleggen met mijn vriendin
- .. vul aan ..
[ Voor 3% gewijzigd door Utoka op 02-06-2014 09:45 ]
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
Verwijderd
ik doe wel mee. Handicap +40DigitalError schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:51:
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- Vuileharrie
- .. vul aan ..
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- Vuileharrie
- .. vul aan ..
Verwijderd
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- hopeisdope (als ik online ben, handicap oneindig)
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 11:08 ]
Ik doe mee met de TDM van vanavond. Morgen tot en met vrijdag heb ik geen tijd voor andere activiteiten op de PS3. ben niet eens thuis 
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- FritsFlits (alleen in het weekend op de avond, doordeweeks van dag tot dag bekijken)
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- FritsFlits (alleen in het weekend op de avond, doordeweeks van dag tot dag bekijken)
Ik zou ook graag een keer willen mee doen.
Ik weet alleen nog niet of ik vanavond op tijd thuis ben. Maar ik heb ook drie vraagjes:
1. Ik ben nog een n00b, lvl 22, maakt dat iets uit?
2. Moet je een headset hebben? Is het de bedoeling dat weet elkaar praten?
3. Tot hoe laat van je voren kan je je aanmelden?
Mvg Levi_k7
Ik weet alleen nog niet of ik vanavond op tijd thuis ben. Maar ik heb ook drie vraagjes:
Mvg Levi_k7
1. Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Enige is dat je niet alle wapens en misschien niet de volledige armor hebt. Maakt op zich niet uit, de bullpup rifle en sniper rifle moet al voldoende zijn. Ik heb level 189 en ik zuig behoorlijk, level zeg niet veel.
2. Is wel handig als je een tactiek wil bespreken
3. Zo vroeg mogelijk aanmelden, als het voor vanavond niet meer kan, dan maar a.s. woensdag. De bedoeling is vanavond om 19.30 uur online te zijn.
2. Is wel handig als je een tactiek wil bespreken
3. Zo vroeg mogelijk aanmelden, als het voor vanavond niet meer kan, dan maar a.s. woensdag. De bedoeling is vanavond om 19.30 uur online te zijn.
Frits Flits schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:13:
Ik doe mee met de TDM van vanavond. Morgen tot en met vrijdag heb ik geen tijd voor andere activiteiten op de PS3. ben niet eens thuis
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- MrMistral
_Xenad_ schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:13:
Meer info voor vanavond.
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
MrMistral
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
MrMistral (nog niet 100%)
Meer info voor vanavond.
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
MrMistral
OZZIEMANN (Visum is weer binnen! )
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
MrMistral
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
https://untappd.com/user/OzzBier
Voor crew vs crew wil je wel goed voor de dag komen. Hoog lvl leden en op elkaar ingespeeld zijn heeft wel de voorkeur. Je hebt namelijk minder wapens en minder health waardoor het heel lastig wordt om dezelfde prestatie te leveren.levik7 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:34:
Mvg Levi_k7
Afgelopen dagen doen we veel races en DM's ook onderling om skills te verbeteren.Join deze!
Bij onderlinge missies, races en DM"s is de lol het belangrijkst en niet direct de skills. Tenzij je te vaak wint, dan volgt er een gesprekje.
Kortom, join invites die je krijgt. Na 1 missie weg gaan kan altijd nog, maar lift mee met hogere levels om zelf ook op dat niveau te komen.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
Voor de zekerheid: aanmelden hoeft alleen voor evenementen zoals Team DeathMatch of Golf. Als je gewoon met de crew wilt spelen hoef je je niet aan te melden en kan je gewoon online komen (weet niet of je al eerder met de crew hebt gespeeld, ik ben een paar dagen in het buitenland geweest).levik7 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:34:
Mvg Levi_k7
lvl 22 is misschien wat laag maar vanaf 60-80 lijkt mij dat levels er niet meer toe doen en zijn ze eigenlijk ook weinig zeggend over hoe goed iemand is._Xenad_ schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:18:
[...]
Voor crew vs crew wil je wel goed voor de dag komen. Hoog lvl leden en op elkaar ingespeeld zijn heeft wel de voorkeur. Je hebt namelijk minder wapens en minder health waardoor het heel lastig wordt om dezelfde prestatie te leveren.
Afgelopen dagen doen we veel races en DM's ook onderling om skills te verbeteren.Join deze!
Bij onderlinge missies, races en DM"s is de lol het belangrijkst en niet direct de skills. Tenzij je te vaak wint, dan volgt er een gesprekje.![]()
Kortom, join invites die je krijgt. Na 1 missie weg gaan kan altijd nog, maar lift mee met hogere levels om zelf ook op dat niveau te komen.
Level zegt niet alles over hoe goed iemand is. Kan ook aangeven hoeveel vrije tijd iemand heeft. Voordeel van hoger level is met name hetgeen wat iemand heeft vrij gespeeld. Wapens, upgrades, etc.
Gewoon meedoen en dan stijg je vrij snel over het algemeen
Ter verduidelijking. Met hoog level bedoel ik 80+ en niet 200 want dat heeft inderdaad geen meerwaarde.Pannekoek81 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:04:
Level zegt niet alles over hoe goed iemand is. Kan ook aangeven hoeveel vrije tijd iemand heeft. Voordeel van hoger level is met name hetgeen wat iemand heeft vrij gespeeld. Wapens, upgrades, etc.
Oké duidelijk, dan zal ik niet deelnemen aan de crew vs crew DM.
Maar wel mee doen met andere activiteiten
@ChopTheDog, ja ik heb al mee gedaan met wat missies. Samen met Ozziemann, ik weet niet wie het is
Maar bedankt voor de gezellige tijd
@ChopTheDog, ja ik heb al mee gedaan met wat missies. Samen met Ozziemann, ik weet niet wie het is
Verwijderd
Ok top! Ik zal later van de week nog wat missies hosten om lekker van te levelen dus hou invites in de gaten!
Daarnaast, als je PSN niet gelijk is aan je GoT username is het misschien handig deze te vermelden in je ondertitel of handtekening (via profiel), zodat je te herkennen bent
Daarnaast, als je PSN niet gelijk is aan je GoT username is het misschien handig deze te vermelden in je ondertitel of handtekening (via profiel), zodat je te herkennen bent
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- Proditaki (als ik online ben)
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
PSN: proditaki specs
Ik weet niet of de volgende PSN onderhoud voor vanavond voor belemmeringen gaat zorgen vanavond... Het zou niet echt een probleem moeten zijn, maar toch er kan wat instabiliteit ontstaan.
http://nl.playstation.com...f-1850/?site_locale=nl_NL
http://nl.playstation.com...f-1850/?site_locale=nl_NL
[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 02-06-2014 16:27 ]
Al bekend welke TDM's vanavond gespeeld gaan worden?
Quarry
Getaway
Governmental
Als ik me niet vergis, ff teruglezen er staat ergens een linkje naar de playlist....
Getaway
Governmental
Als ik me niet vergis, ff teruglezen er staat ergens een linkje naar de playlist....
Ozziemann en gezellig?levik7 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:35:
Oké duidelijk, dan zal ik niet deelnemen aan de crew vs crew DM.
Lvl zeggen inderdaad niet alles bv is er iemand in de crew met geloof rond lvl 80 maar die rijdt menig speler helemaal weg in de races. ( kom niet op zijn naam) Maar tijdens dm tellen de lvl wel zeker mee. Armor is hoger meer wapens pas vanaf lvl 120 verander er niks meer. Mits je mega snel en goed bent in schieten dan kan je gewoon mee doen. We spelen regelmatig tegenwoordig TDM ook tegen elkaar Join deze sessies gewoon en meet je zelf met de rest.
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
Tegen mij was ie aardig ;PAssassins8913 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:00:
[...]
Ozziemann en gezellig?Nee sorry dat is nieuw voor mij :-)
Lvl zeggen inderdaad niet alles bv is er iemand in de crew met geloof rond lvl 80 maar die rijdt menig speler helemaal weg in de races. ( kom niet op zijn naam) Maar tijdens dm tellen de lvl wel zeker mee. Armor is hoger meer wapens pas vanaf lvl 120 verander er niks meer. Mits je mega snel en goed bent in schieten dan kan je gewoon mee doen. We spelen regelmatig tegenwoordig TDM ook tegen elkaar Join deze sessies gewoon en meet je zelf met de rest.
Ik heb in drie uur met hem net zoveel verdient als in de drie dagen daarvoor
Maar ik denk niet dat ik me kan meten met hoge lvl spelers.
Ik heb ook nog niet de bullpup rifle, is die beter dan de special cabine?
Ik ben trouwens nu online(levi_k7), dus als iemand zich wil meten aan mij ;P
Carbine rifle en bullpup hebben dezelfde cijfers dus er is geen verschil.levik7 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:29:
[...]
Tegen mij was ie aardig ;P
Ik ben om 18:30 wel online maar zal vooral nog even waf TDM oefenen.
Verwijderd
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
- Jaimyyy-M (als ik online ben)
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
Verwijderd
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
MrMistral
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
Jaimyyy-M (als er nog plek is want ik tel nu 8 man boven mij)
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
MrMistral
Reserve:
fritsflits
Benelux bastards
playlist 3x TDM 2x Race
a_manders
ozzie
Speedfighter
Xenad
Kraziey-K
Jaimyyy-M (als er nog plek is want ik tel nu 8 man boven mij)
Haha, ik ben altijd aardig. Die assasins moet je zeker niet naar luisteren.levik7 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:29:
[...]
Tegen mij was ie aardig ;P
https://untappd.com/user/OzzBier
Die 2 zijn niet gelijk hoor, de een schiet wat verder en de ander is sterker, de special carbine heeft mijn voorkeur....Utoka schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:58:
[...]
Carbine rifle en bullpup hebben dezelfde cijfers dus er is geen verschil.
Ik ben om 18:30 wel online maar zal vooral nog even waf TDM oefenen.
Ik kan vanaaf miss. ook nog wel mee doen, maar de tijd is niet heel ideaal. Zet mijzelf wel ff op de reservelijst.
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
MrMistral
Reserve:
fritsflits
Falcon(PSN: FalconnN-)
Made in Holland NL
playlist 3x TDM
a_manders
kju
Speedfighter
Assassins
Jertyrano
MrMistral
Reserve:
fritsflits
Falcon(PSN: FalconnN-)
Zijn er mensen die nog even de TDM's van vanavond willen spelen? Ik ken ze nog amper, of gewoon niet denk ik
Daar heeft iemand mooi zitten knoeien met de cijfers, want dat klopt dus totaal niet met wat er in het spel zit. De Bulpup heeft veel minder damage, maar wel weer een hogere firerate.Utoka schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:29:
http://gta.wikia.com/Weapons_in_GTA_V
Ik bbedoel de special carbine en bullpup rifle zijn hetzelfde
Deze cijfers zie op een andere wiki ook terug komen, slecht copy paste werk dus. Waar staan de juiste cijfers?Good Fella schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:48:
[...]
Daar heeft iemand mooi zitten knoeien met de cijfers, want dat klopt dus totaal niet met wat er in het spel zit. De Bulpup heeft veel minder damage, maar wel weer een hogere firerate.
Rockstar maakt met specs zelf ook fouten, je kan natuurlijk ingame de specs zien in die balkjes en je kan op socialclub kijken....
Met de autos is R niet consequent legendary motorsport geeft andere specs van de autos dan socialclub....
Met de autos is R niet consequent legendary motorsport geeft andere specs van de autos dan socialclub....
Sorry ik was echt drama vanavond
Verder: we moeten vaker oefenen. En gegroepeerder spelen. En dat rollen... @**!#&@*!
Hahaha, niks gewonnen? Jammer jongens!MrMistral schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:08:
Sorry ik was echt drama vanavondVerder: we moeten vaker oefenen. En gegroepeerder spelen. En dat rollen... @**!#&@*!
Ik heb ook snel een aantal nieuwe ontwerpen gemaakt voor een logo. Kwaliteit is niet erg super, maar gaat om het idee zodat ik het eventueel later kan uitwerken. Ben benieuwd naar jullie mening!

Ps: Wat is het super suf zonder GTA/PSN...

Ps: Wat is het super suf zonder GTA/PSN...

[ Voor 6% gewijzigd door Edzeau op 03-06-2014 00:01 ]
Ik vind de 1e en 2e wel leuk, als bij de eerste de vleugels schuin zouden staan zoals bij de 2e dat wint 1 met schuine vleugels het zeker op de voorkant van de auto....
Nummer 2 is het mooiste in mijn ogen, maar ze zijn allemaal niet lelijk.
Nummer 2 inderdaad, oogt alleen dan wel een beetje als een biker-crewlogo. Het hangt er ook een beetje vanaf hoe het uitpakt op de auto's.
De uitslag van gisteravond:

Het ging weer niet helemaal lekker met invites, FritsFlits en Vuileharrie vielen buiten de boot omdat ze de invites niet kregen en dat vond ik zuur. Wij leren ook elke keer weer iets met het organiseren en we hopen dat het de volgende keer beter gaat.
Voorlopig ga ik zo veel mogelijk TDM's hosten als ik online ben. Ik ben er niet goed in maar het gaat wel steeds beter.
De crew vs crew heb ik ook (hidden) op Youtube staan, is best saai (want je ziet alleen mij) maar kan ik als daar behoefte naar is ook posten. De tegenpartij was gewoon heel goed, dat zie je ook aan de stats. In het filmpje zie je ook duidelijk hoe ze te werk gingen.
De uitslag van gisteravond:

Het ging weer niet helemaal lekker met invites, FritsFlits en Vuileharrie vielen buiten de boot omdat ze de invites niet kregen en dat vond ik zuur. Wij leren ook elke keer weer iets met het organiseren en we hopen dat het de volgende keer beter gaat.
Voorlopig ga ik zo veel mogelijk TDM's hosten als ik online ben. Ik ben er niet goed in maar het gaat wel steeds beter.
De crew vs crew heb ik ook (hidden) op Youtube staan, is best saai (want je ziet alleen mij) maar kan ik als daar behoefte naar is ook posten. De tegenpartij was gewoon heel goed, dat zie je ook aan de stats. In het filmpje zie je ook duidelijk hoe ze te werk gingen.
[ Voor 81% gewijzigd door Kju op 03-06-2014 10:23 ]
Crew vs crew Benelux Bastards woensdag 20:00 uitgesteld
De crew battle van aankomende woensdag word verplaatst tot later te bepalen datum. Benelux Bastards krijgt niet voldoende man op de been in verband met de oefeninterland van oranje.
Dit betekend niet dat je je PS3 uit kan laten staan. Wat ons betreft gaan we gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Wat woensdag avond vooral voorop staat is jezelf beter maken. Ga dus niet ergens zitten te campen of op een hoekje staan wachten tot iemand langs komt. Gewoon aanvallen! Verbeter je reflexen. Winst en kill/death ratio is wat mij betreft dus ondergeschikt. 'De rol' moet een 2de natuur worden.
De crew battle van aankomende woensdag word verplaatst tot later te bepalen datum. Benelux Bastards krijgt niet voldoende man op de been in verband met de oefeninterland van oranje.
Dit betekend niet dat je je PS3 uit kan laten staan. Wat ons betreft gaan we gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Wat woensdag avond vooral voorop staat is jezelf beter maken. Ga dus niet ergens zitten te campen of op een hoekje staan wachten tot iemand langs komt. Gewoon aanvallen! Verbeter je reflexen. Winst en kill/death ratio is wat mij betreft dus ondergeschikt. 'De rol' moet een 2de natuur worden.
Vanavond vanaf 20.00 uur host ik de Playlist Tuesday met verschillende maps gemaakt door crewleden. Het word uiteraard een spektakel dus let rond 20.00 op een invite van rubensaurus!
Verwijderd
En daar zie ik de meeste mensen de fout in gaan.. Die willen als een gek gaan aanvallen en rennen als een kip zonder kop rond zonder dekking te zoeken.Utoka schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:04:
...
Ga dus niet ergens zitten te campen of op een hoekje staan wachten tot iemand langs komt. Gewoon aanvallen! Verbeter je reflexen. Winst en kill/death ratio is wat mij betreft dus ondergeschikt. 'De rol' moet een 2de natuur worden.
Er is een tussenweg lijkt mij. Leer je meer van 10 min achter een hoekje zitten of van 10 min rondlopen en 'eerlijke' duels afwerken? Even los gezien van dat rondlopen ook gewoon leuker is vind ik persoonlijk.
Ik hoor waarschijnlijk bij de kip zonder kop rondlopen categorie (het is niet zo zwart wit). Het gevoel wanneer je even moet blijven staan en wanneer je kan rushen creëer je vanzelf wel. Feit blijft wel dat het minder moeite kost om stil te staan op 1 plek en mensen af te maken dan rond te lopen. Dus dan beter heel goed worden in rondlopen en dan ben je eigenlijk automatisch ook goed in het andere, andersom werkt dat niet zo.
Gister speelde we tegen Made in Holland (MiH). Die stonden letterlijk geen minute stil. De top 2 zocht amper dekking. Sterker nog Mike1Action2 liep gewoon 2x midden over het parkeer terrein bij Getaway in 1 min (Ik stond toen wel even te campen ja). Je kunt het dom noemen maar die tactiek werkt dus schijnbaar wel.
btw ik vind dat er over gediscussieerd mag worden. Ik spreek niet perse de waarheid.
Ik hoor waarschijnlijk bij de kip zonder kop rondlopen categorie (het is niet zo zwart wit). Het gevoel wanneer je even moet blijven staan en wanneer je kan rushen creëer je vanzelf wel. Feit blijft wel dat het minder moeite kost om stil te staan op 1 plek en mensen af te maken dan rond te lopen. Dus dan beter heel goed worden in rondlopen en dan ben je eigenlijk automatisch ook goed in het andere, andersom werkt dat niet zo.
Gister speelde we tegen Made in Holland (MiH). Die stonden letterlijk geen minute stil. De top 2 zocht amper dekking. Sterker nog Mike1Action2 liep gewoon 2x midden over het parkeer terrein bij Getaway in 1 min (Ik stond toen wel even te campen ja). Je kunt het dom noemen maar die tactiek werkt dus schijnbaar wel.
btw ik vind dat er over gediscussieerd mag worden. Ik spreek niet perse de waarheid.
[ Voor 4% gewijzigd door Utoka op 03-06-2014 13:33 . Reden: laatste regel even toegevoegd ]
Gisteravond deed ik mee en als DM-noob kan ik alleen concluderen dat veel cover en niet bewegen funest was tegen een crew als MiH. Afwachten op zo'n tegenstander is afwachten om beschoten te worden, vaak gewoon met een RPG ofzo. Het verschil zat toch echt in wie de snelste reflexes had en degenen die het meest rondliepen hadden de meeste kills.
Tegen crewmembers lukt het op zich al wel aardig, plekje opzoeken of bewegen en veel cover zoeken, wachten tot ze op me afkomen of snipen maar dat werkt niet met het tempo waarmee het gisteravond ging.
Tegen crewmembers lukt het op zich al wel aardig, plekje opzoeken of bewegen en veel cover zoeken, wachten tot ze op me afkomen of snipen maar dat werkt niet met het tempo waarmee het gisteravond ging.
[ Voor 9% gewijzigd door Kju op 03-06-2014 13:48 ]
De momenten dat ik soms meerdere kills achter elkaar pak zijn altijd als ik rondloop, echter daarvoor wel altijd even 30 sec gecamped in dekking om lester te bellen zonder hem pak ik die kills nooitUtoka schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:31:
Er is een tussenweg lijkt mij. Leer je meer van 10 min achter een hoekje zitten of van 10 min rondlopen en 'eerlijke' duels afwerken? Even los gezien van dat rondlopen ook gewoon leuker is vind ik persoonlijk.
Zo was het gisteravond later nog in 2 DMs 3 kills achter elkaar helaas eindigt het dan vaak nog wel met zelf ook doodgaan....
Overigens denk ik dat als je de beste van de 8 bent dat je dan zeker in de aanval moet gaan en ben je de minste van het stel dan kan je beter goeie plekken met dekking zoeken en bv zorgen dat je ook denking hebt van de anderen, op tactisch gebied heb ik het idee dat we daar enorm falen...( we hebben headsets maar gebruiken ze te weinig als je ze juist wel moet gebruiken....
Merryweather mercenaries lijken wel een goed afleidend effect te hebben
En we bellen te weinig met lester of althans ik heb het idee dat het steeds dezelfde personen zijn die hem bellen ( kost me dus nog wel eens een keer doodgeschoten worden met de foon in je handen) terwijl je dat zou moeten verdelen en de info ook doorspelen als je de tegenstanders op de kaart hebt al is dit lastig omdat ik op het kaartje van ons team niet kan zien wie wie is. Ik kan dus wel roepen pas op achter je maar niemand die weet tegen wie ik het heb inclusief ikzelf...
[ Voor 24% gewijzigd door HardHouse op 03-06-2014 14:19 ]
Vanavond oefenen? Ik speelde niet mee maar ik ben zelf op 1 plekje zitten en wat kills pakken en weer na t volgende plekje
Nog twee erbij en dan kunnen we 4 keer 4 spelen waarna de beste vier het hierna in een finale kunnen uitvechten (tenzij er andere suggesties zijn).
Zijn er nog twee deelnemers?Is er nog één deelnemer?
Huidige aanmeldingen GOTP Los Santos Golf Tournament:
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
- MrMistral
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
- MrMistral
[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 03-06-2014 16:49 ]
Had mezelf er al tussen gezet maar dan maar nogmaals hahaKju schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:40:
Nog twee erbij en dan kunnen we 4 keer 4 spelen waarna de beste vier het hierna in een finale kunnen uitvechten (tenzij er andere suggesties zijn).
Zijn er nog twee deelnemers?
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
- MrMistral
Voor mensen die alvast willen oefenen:
http://socialclub.rocksta...eRXVAiEZ7IoA?platformId=2
Geen makkelijke dus oefenen is aan te raden
http://socialclub.rocksta...eRXVAiEZ7IoA?platformId=2
Geen makkelijke dus oefenen is aan te raden
Wanneer word het gehouden dan?Kju schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:40:
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
- MrMistral
Verwijderd
Om eerlijk te zijn probeer ik tijdens tdms eerder conservatief te spelen omdat ik niet wil dat het team vanwege mijn vele deaths verliest.
Kju schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:40:
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
- MrMistral
-LOGWFG (ma-do van dag tot dag bekijken sowieso niet voor 20:00, vrij-zo lukt vaak wel)
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Ik denk aan aankomende zondagavond voor de weekendcrewmembers en een doordeweekse avond waar niets op is gepland, waarschijnlijk woensdag, met eventueel gelijk de finale. Het hangt er van af hoeveel deelnemers er nog zijn nadat beschikbaarheid is gecheckt.
Edit: Nu LogWFG is aangemeld hebben we 4 keer 4. Ik zal proberen om morgen een schema te posten. Als er meer crewmembers mee willen doen, meld je maar aan, ik probeer het allemaal in te passen.
[ Voor 20% gewijzigd door Kju op 03-06-2014 17:54 ]
Playlist Tuesday is about to begin!
klein minpuntje, er zit blijkbaar een lvl in voor 8 pers. dus is heel de playlist voor 8 personen.
mocht het nou vol zijn en er zijn nog meer mensen online, kunnen jullie zelf nog een 2e starten.
dit is de link om hem toe te voegen:
http://socialclub.rocksta...st/O_n8tGNrcEmkrZjRpyQiUg
Edit 2: ik ga de lijst ff snel aanpassen
Edit 3: waar blijven jullie mensen? we kunnen niet eens beginnen omdat de eerste race een minimum van 6 spelers heeft
klein minpuntje, er zit blijkbaar een lvl in voor 8 pers. dus is heel de playlist voor 8 personen.
mocht het nou vol zijn en er zijn nog meer mensen online, kunnen jullie zelf nog een 2e starten.
dit is de link om hem toe te voegen:
http://socialclub.rocksta...st/O_n8tGNrcEmkrZjRpyQiUg
Edit 2: ik ga de lijst ff snel aanpassen
Edit 3: waar blijven jullie mensen? we kunnen niet eens beginnen omdat de eerste race een minimum van 6 spelers heeft
[ Voor 100% gewijzigd door RubenSaurus op 03-06-2014 20:14 ]
Verwijderd
Kju schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:40:
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
- MrMistral
- Murd0ckster (wij willen ook wel mee doen)
Sorry.DigitalError schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:59:
Doen de Murd0cksters 1 of 2 keer mee?
Sorry, ik was nog weg...DigitalError schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:59:
Ik ben nu wel weer online
De video van de Crew Head to Head "GOTP vs MiHnl" van afgelopen maandag:
[YouTube: http://youtu.be/Zsei9RawtJU]
Je ziet uiteraard alleen mij, hou wel rekening dat ik geen ster ben in DM
al bracht ik het niet eens zo onaardig vanaf. De tegenpartij was naar mijn mening een behoorlijke maat te groot voor ons. Aan onze zijde denk ik dat we van tevoren beter afspraken moeten maken over tactiek en beter moeten communiceren tijdens de DM's. De tegenpartij had dat wel veel beter voor elkaar als je naar de map kijkt. Ik kreeg tussendoor ook onverwacht visite en omdat mijn headset toen uitging hoor je onze crewleden een behoorlijk stuk nog praten en overleggen, misschien leuk voor sommigen om achteraf terug te horen.
We willen meer gaan oefenen met dm's. Alle suggesties/hulp/commentaar/kritiek is welkom. We willen ook graag dat iedereen mee kan doen, het is daarom belangrijk dat jullie het topic in de gaten houden en op tijd aanmelden. De battle van vanavond is uitgesteld, we houden vanavond een oefenavond.
We hebben wel verloren maar het is wel leuk om je crew te vertegenwoordigen tegen een andere crew en de game op deze manier te beleven. Ik beveel het dus een ieder aan om het een keer te doen!
[YouTube: http://youtu.be/Zsei9RawtJU]
Je ziet uiteraard alleen mij, hou wel rekening dat ik geen ster ben in DM
We willen meer gaan oefenen met dm's. Alle suggesties/hulp/commentaar/kritiek is welkom. We willen ook graag dat iedereen mee kan doen, het is daarom belangrijk dat jullie het topic in de gaten houden en op tijd aanmelden. De battle van vanavond is uitgesteld, we houden vanavond een oefenavond.
We hebben wel verloren maar het is wel leuk om je crew te vertegenwoordigen tegen een andere crew en de game op deze manier te beleven. Ik beveel het dus een ieder aan om het een keer te doen!
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 04-06-2014 12:03 ]
Ah jammer, maar ben er vanavond wel bij. Kan wel wat oefening gebruiken.De battle van vanavond is uitgesteld, we houden vanavond een oefenavond.
Oefenavondje vanavond doe ik zeker mee. Gisteren ten slotte ook in een deuk gelegen met de playlist van door Crew members gemaakte races, TDM's en Capture's.
Bij toekomstige clanmatches ben ik er ook graag een keer bij. TDM eergisteren voor het eerst gedaan, ging wel prima, maar dat zal ik nog even oefenen. Racen gaat me wel aardig af. Zal ik ook weer eens mijn headset opstarten.
Verwijderd
Hmm weet nog niet zeker of ik vanavond online ben. Vrouwtje beloofd serietje te kijken en weet niet of ik daar onderuit kom....... ff kijken of ik haar op een andere manier kan entertainen...
Volgens mij wel, denk dat manders gaat hosten?Kraziey schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:26:
[...]
Ah jammer, maar ben er vanavond wel bij. Kan wel wat oefening gebruiken.Neem aan gewoon same time als de battle, 20.00?
Cool! Volgens mij gingen DM's en races je wel beter dan aardig af...of vergis ik me?Pinas schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:41:
Bij toekomstige clanmatches ben ik er ook graag een keer bij. TDM eergisteren voor het eerst gedaan, ging wel prima, maar dat zal ik nog even oefenen. Racen gaat me wel aardig af. Zal ik ook weer eens mijn headset opstarten.
Zeg gewoon dat ze jou mag bekijken in gtaVerwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:53:
Hmm weet nog niet zeker of ik vanavond online ben. Vrouwtje beloofd serietje te kijken en weet niet of ik daar onderuit kom....... ff kijken of ik haar op een andere manier kan entertainen...
Ik doe vanavond graag mee!
Uhm iedereen heeft silenced wapens?
Kleding aanpassen zodat je minder opvalt?
Verder kunnen we beter groepjes maken en op die manier ook spelen. Dan ben je niet alleen en minder snel dood omdat er nog 2 of 3 anderen bij je zijn.
Uhm iedereen heeft silenced wapens?
Verder kunnen we beter groepjes maken en op die manier ook spelen. Dan ben je niet alleen en minder snel dood omdat er nog 2 of 3 anderen bij je zijn.
Verwijderd
Heeft ze wel eens gedaan, maar toen vroeg ze zich af waarom ik als enige in een bikini rondliep. Heb gezegd dat ik daarom zo veel moest spelen om andere kleding te unlockenDigitalError schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:33:
[...]
Zeg gewoon dat ze jou mag bekijken in gtadat is ook net een soap!

TIP: Met een camouflage-bikini val je minder snel op!NLF schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:49:
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 14:09 ]
Als je haar dar wijs kunt maken dan kan jr vanavond ook spelen
Vind ik wel een goed idee om te proberen! Moeten even kijken hoe het loopt anders stel ik voor om af te spreken dat de 1ste min (of tot beide teams lester reveal hebben gebeld) iedereen blijft staan om tactiek door te bespreken. Dan hoort het andere team je namelijk ook niet.NLF schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:49:
Ik doe vanavond graag mee!
Ik host wel dus iedereen a_manders joinen.
Ik ga der ook proberen bij te zijn!
Ik heb helaas heen headset, of tenminste hij werkt niet meer...
Dus ik kan niet mee praten.
Ik heb helaas heen headset, of tenminste hij werkt niet meer...
Dus ik kan niet mee praten.
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
- MrMistral
- Murd0ckster (m)
- Murd0ckster (v)
Ik denk aan a.s. zondag en maandagavond rond 21.00 uur en de finale op de daaropvolgende zondag. Er zijn nu 17 deelnemers. Dat komt nu nog op 5 groepjes (4, 4, 3, 3, 3 spelers). Er kunnen dan nog max. 3 personen bij.
Bij deze het schema, degenen die al een voorkeur voor een dag hadden heb ik al vooruit ingevuld. Copy paste je aanmelding even:
Zondag
Groep 1 FritsFlits
Groep 2 Murd0ckster (m of v)
Maandag
Groep 3 a_manders
Groep 4 Murd0ckster (m of v)
Groep 5
Let op dat er max. 4 namen in een groep kunnen staan. Degene die al eerste in een groep staat vermeld fungeert als host en nodigt de andere twee of drie uit. Het start steeds om 21.00 uur. Ben je niet online op het moment dat de host begint ga ik uit van een "reglementair" verlies van een afwezige. Het is daarom handig om vantevoren online te zijn en een berichtje aan de host te sturen dat je er bent. Hosts minimaal een kwartier van tevoren online a.u.b.
De hosts geven de uitslag per PM aan mij door op GOT.
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
- Stimuli
- vuileharrie
- RoboActivE
- GoodxFella
- MrMistral
- Murd0ckster (m)
- Murd0ckster (v)
Ik denk aan a.s. zondag en maandagavond rond 21.00 uur en de finale op de daaropvolgende zondag. Er zijn nu 17 deelnemers. Dat komt nu nog op 5 groepjes (4, 4, 3, 3, 3 spelers). Er kunnen dan nog max. 3 personen bij.
Bij deze het schema, degenen die al een voorkeur voor een dag hadden heb ik al vooruit ingevuld. Copy paste je aanmelding even:
Zondag
Groep 1 FritsFlits
Groep 2 Murd0ckster (m of v)
Maandag
Groep 3 a_manders
Groep 4 Murd0ckster (m of v)
Groep 5
Let op dat er max. 4 namen in een groep kunnen staan. Degene die al eerste in een groep staat vermeld fungeert als host en nodigt de andere twee of drie uit. Het start steeds om 21.00 uur. Ben je niet online op het moment dat de host begint ga ik uit van een "reglementair" verlies van een afwezige. Het is daarom handig om vantevoren online te zijn en een berichtje aan de host te sturen dat je er bent. Hosts minimaal een kwartier van tevoren online a.u.b.
De hosts geven de uitslag per PM aan mij door op GOT.
Zondag
Groep 1
-FritsFlits
-rubensaurus
-Stimuli
-
Groep 2
-Murd0ckster (m of v)
-
-
-
Maandag
Groep 3
-a_manders
-
-
-
Groep 4
-Murd0ckster (m of v)
-
-
-
Groep 5
-
-
-
-
Zondag
Groep 1
-FritsFlits
-rubensaurus
-Stimuli
-
Groep 2
-Murd0ckster (m of v)
-
-
-
Maandag
Groep 3
-a_manders
-
-
-
Groep 4
-Murd0ckster (m of v)
-
-
-
Groep 5
-
-
-
-
[ Voor 23% gewijzigd door RubenSaurus op 04-06-2014 17:38 ]
Verwijderd
DigitalError schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:34:
Zondag
Groep 1 -FritsFlits
- rubensaurus
- Stimuli
- vuileharrie
Groep 2 -Murd0ckster (m of v)
-
-
-
Maandag
Groep 3 -a_manders
-
-
-
Groep 4 -Murd0ckster (m of v)
-
-
-
Groep 5 -
-
-
-
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com