Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 11:00
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:56:
[...]

Met een gratis Elegy + een aantal upgrades kom je al heel ver ;)
ik wist niet dat die ook gratis waren. Ik vind de Khamelion veel mooier maar die is niet vooruit te branden helaas. Ik heb nu 1.9 mln dus ik kan een leuke auto kopen maar ik wacht even af wat er met de patch allemaal bij komt, daar zitten ook mooie auto's bij. Maar een Elegy + mods is niet duur en lekker snel die komt er zeker. Thx

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Svennie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:26:
[...]

ik wist niet dat die ook gratis waren. Ik vind de Khamelion veel mooier maar die is niet vooruit te branden helaas. Ik heb nu 1.9 mln dus ik kan een leuke auto kopen maar ik wacht even af wat er met de patch allemaal bij komt, daar zitten ook mooie auto's bij. Maar een Elegy + mods is niet duur en lekker snel die komt er zeker. Thx
Heb je weinig geld dan zeker voor de Elegy gaan. Zelfs zonder upgrades is hij al van meerwaarde.
En effe samen met iemand snelle races doen zoals criminal records en om en om winnen. Kan je snel auto upgrades kopen. Je zou nu ook al wat missies vrij gespeeld moeten hebben na gisteren.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:26:
[...]

Als je na de upgrade van vandaag en je aankopen nog geld over hebt kan ik de turismo van harte aanbevelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
_Xenad_ schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:52:
[...]
Heb je weinig geld dan zeker voor de Elegy gaan. Zelfs zonder upgrades is hij al van meerwaarde.
En effe samen met iemand snelle races doen zoals criminal records en om en om winnen. Kan je snel auto upgrades kopen. Je zou nu ook al wat missies vrij gespeeld moeten hebben na gisteren.
ik weet niet meer welke missies we gisteren allemaal gedaan hebben, ze waren op 2 na allemaal nieuw voor me. Ik zal eens op google kijken naar interessante missies. Maar er zaten leuke missies bij waar ik het level voor heb om ze te kunnen starten dus dat zijn leuke afwisselingen voor Coveted.

Die elegy komt er wel, dan heb ik een goede basis auto en dan kan ik rustig verder kijken wat ik met de rest van mijn geld doe, geef niet veel om een appartement, die koop ik alleen een nieuwe als je een heli op het dak kan zetten. Heb nu een appartement met een garage voor 10 auto's en dan is meer dan genoeg voor me. Zit er toch nooit en wat kan je binnen nou echt doen, tv kijken is wel leuk maar daarvoor ga ik niet online.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:00:
[...]
Als je na de upgrade van vandaag en je aankopen nog geld over hebt kan ik de turismo van harte aanbevelen :Y)
500.000 is goed te doen, wat kost het eigenlijk om een auto te upgraden? Zo'n 150k zo te zien voor alles?

[ Voor 13% gewijzigd door Svennie op 13-05-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Svennie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:04:
[...]

Heb nu een appartement met een garage voor 10 auto's en dan is meer dan genoeg voor me. Zit er toch nooit en wat kan je binnen nou echt doen, tv kijken is wel leuk maar daarvoor ga ik niet online.
Precies, wil er nu alleen een garage bij. Huis kan me gestolen worden tenzij ze een meerwaarde bedacht hebben zoals Heliplatform ect.

Dit blijft wel mijn favoriet:
Grotti Carbonizzare
Afbeeldingslocatie: http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20131008105806/gtawiki/images/e/e7/Grotti_Carbonizzare_inspirations.jpg

Niet uit te spreken maar prijs kwaliteit verhouding geweldig.
Ook 1 van de beste auto's om goed mee te 'driften'.

Nog geen update gesignaleerd trouwens....de V.S. slaapt helaas nog.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:55

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

_Xenad_ schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:20:
[...]

Precies, wil er nu alleen een garage bij. Huis kan me gestolen worden tenzij ze een meerwaarde bedacht hebben zoals Heliplatform ect.

Dit blijft wel mijn favoriet:
Grotti Carbonizzare
[afbeelding]

Niet uit te spreken maar prijs kwaliteit verhouding geweldig.
Ook 1 van de beste auto's om goed mee te 'driften'.

Nog geen update gesignaleerd trouwens....de V.S. slaapt helaas nog.
Inserdaat de mooiste en beste auto om te scheuren, mooie foto trouwens

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54

Vos

AFCA

De Carbonizzare ga ik er ook voor de lol/mooi bij kopen zodra ik een extra garage heb. Mooie auto inderdaad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-09 20:09
Benieuwd wanneer de update vandaag uit komt.
vanaf 18:00 ben ik thuis dus dan maar weer de GTA cd opzoeken en in de ps3 stoppen :)

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die carbonizzare rij ik alleen maar voor de lol, kan er geen race mee doen, sta elke bocht dwars hahaha, Voor de race in de sports klasse staat er een Jester, maar de carbo is een mooie aanvulling. Mooie wagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de update binnengekregen ? Daarnet om 9u gechecked maar nog geen melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:49:
Vandaag rond 12 uur zo het dan moeten gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-09 20:09
dus zoals altijd zal het pas rond 15:00 gebeuren :)

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razenko schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:10:
dus zoals altijd zal het pas rond 15:00 gebeuren :) morgenochtend fatsoenlijk online zijn
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

:X precies. Ben blij als ik vandaag de update kan draaien. Verwacht niet te 'gamen'. :F

Ben tot 13:00 thuis aan t werk. Ga zeker effe checken of de update dan al beschikbaar is.
Zal de uitkomst laten weten voor hen die niet thuis zijn tot vanavond. Waaronder ik vanaf 13:00. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Het langste wat ik ooit op een update heb gewacht (qua downloadtijd) is 3 uur.....
Hoop dat dat met GTA straks beter gaat.

Ben naar verwachting pas rond 18.30 /19.00 thuis.. hoop dat de update dan beschikbaar is :)

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.13 changes deel 1 :)
276MB download.
There are more cars added to Sourthern San Andreas Autos, the new Supercar is 725k, Thrust motorcycle is 75k, Massacro is 275k, and the Huntley S is 195k The two versions of the Sentinel are available to be bought, Dominator, and the F620 along with others.
All free cars now have a price.
Topless versions of the Banshee, Stringer, Voltic and Coquette are added to Legendary motors.
Dynasty 8 Website is completely redone, looks amazing, sidebar has price and picture along with name. No new apartment buildings.
All five new apartments are in old apartment buildings, 500k in Eclipse, 492k Tinsel, 484k Richards Majestic, 476k 4 integrity way, 468k Del perro heights.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:42:
1.13 changes deel 1 :)

all free cars now have a price
daar gaat mijn gratis Elegy als ik het goed begrijp? dan hoop ik dat ik nog kan spelen voor de update.

kan je via de iFruit app auto's kopen of alleen modden?

[ Voor 9% gewijzigd door Svennie op 13-05-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Snel nog ff alle gratis auto's pakken dus als je de kans hebt.. ik heb ze gelukkig al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De zentorno
Afbeeldingslocatie: http://i1218.photobucket.com/albums/dd413/Sneakers4dayz/0_0-119.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1218.photobucket.com/albums/dd413/Sneakers4dayz/0_0-118.jpg

720K, batmobile

Deze niet van mij

[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek81 op 13-05-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
van voor een schitterende auto, de achterkant en dan vooral al die gaten vind ik minder mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All five new apartments are in old apartment buildings, 500k in Eclipse, 492k Tinsel, 484k Richards Majestic, 476k 4 integrity way, 468k Del perro heights.
When buying a second apartment, it shows a menu asking if you want to replace your current property, or empty, same sort of menu when calling mechanic, pegasus, etc.
This Zentorno has scizzor doors, it's amazing.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There's also a new bar added undr lung capacity called Mental State.. And it increases when you kill higher levels or cause property damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Pannekoek81 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:51:
De zentorno
[afbeelding]

[afbeelding]

720K, batmobile

Deze niet van mij
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Hele mooie auto, maar pas op hè! Het is GEEN badmobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan blijf ik ook lekker zitten in Richard majestic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ha! Update 1.13 komt nu bij me binnen!

276 mb.

[ Voor 12% gewijzigd door Edzeau op 13-05-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even recap van alles wat er op dit moment geleaked is + Een kleine additie:
Rockstar patchnotes worden pas binnen de 5 uur publiek gemaakt 8)7
267MB download
Singeplayer menu also has the quick menu like in MP when pressing select
There are more cars added to Sourthern San Andreas Autos, the new Supercar is 725k, Thrust motorcycle is 75k, Massacro is 275k, and the Huntley S is 195k The two versions of the Sentinel are available to be bought, Dominator, and the F620 along with others.
All free cars now have a price.
Topless versions of the Banshee, Stringer, Voltic and Coquette are added to Legendary motors.
Dynasty 8 Website is completely redone, looks amazing, sidebar has price and picture along with name. No new apartment buildings.
When buying a second apartment, it shows a menu asking if you want to replace your current property, or empty, same sort of menu when calling mechanic, pegasus, etc.
New suits and glasses were added.
Ability to see hostile players on map.
This Zentorno has scizzor doors, it's amazing.
When moving a car from one garage to another, it takes the same spot as it does in the other garage.

Fotos van de nieuwe auto's:
Huntley S:

https://pic.twitter.com/fTTysq9aZS
https://twitter.com/GTAle...66142219393839104/photo/1

Dinka:

https://twitter.com/GTAle...66140034513776640/photo/1

Zentorno:

https://twitter.com/GTAle...66138797059874816/photo/1
https://twitter.com/GTAle...66136863280209920/photo/1
https://twitter.com/GTAle...66150472102195200/photo/1

Massacro:

https://twitter.com/GTAle...66136652340289536/photo/1

Foto's van appartementen:

https://twitter.com/GTAle...66148104732180480/photo/1
Eclipse:
https://twitter.com/GTAle...66137501993017344/photo/1
https://twitter.com/GTAle...66137363027353600/photo/1

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr,
Vandaag zal ik niet online kunnen komen, alles wat mis kan gaan gaat momenteel mis op het werk.

Dus ik ben wel tot laat op de avond zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Even gecheckt: Het klopt dat je nu OVERAL voor moet betalen. Ook de Elegy (95,000), Bifta (75.000), etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer voor de mensen die ze nog hadden willen kopen, maar wel wat realistischer vind ik. Plus 95k/75k heb je zo bij elkaar en zijn de elegy en bifta dubbel en dwars waard,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Wat betreft huizen kopen: Ten eerste is de website flink geupdate. Ziet er veel mooier en overzichtelijker uit. Er zijn inderdaad nieuwe appartementen, alleen maar in de huidige gebouwen. Wel is er aan het selectmenu een knop toegevoegd waarin je je spawnlocatie snel kan veranderen, dus switchen tussen je appartementen. Om die reden ga ik hoogstwaarschijnlijk voor een appartement aan de andere kant van de stad, om op die manier snel aan de andere kant te komen. :)

Verder:
Veel rode iconen in de map. Dit zijn spelers waar je voor moet uitkijken, omdat deze je vanuit het niets zouden kunnen aanvallen. Vind het wel wat onoverzichtelijk ogen in de kleine map.

Er zijn nieuwe toeters bijgekomen. Verwacht hier niet te veel van. Het zijn er 10, waarvan er 8 de tonen "Do-Re-Mi-Fa-So-La-Ti-Do" zijn. Je krijgt straks dus hele vervelende irritante tonen in het spel. :+

Verder is mijn auto nu al meerdere keren gesneuveld door een ander, maar heb ik deze steeds zelf moeten betalen. Ik hoop dat het enkel pech is...

Nu ik dit typ zie ik dat de idle-kick-time ook weer omhoog is gegaan naar 15 minuten. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Edzeau op 13-05-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Ze zouden naast de content creator een 'honk creator ©' moeten maken. Waar je je eigen toeter kan ontwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Jeroen04 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:46:
Even gecheckt: Het klopt dat je nu OVERAL voor moet betalen. Ook de Elegy (95,000), Bifta (75.000), etc.
dat is nog te overzien, jammer dat ik ze niet eerder voor niks gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand me kan helpen maar dit heeft ook impact op mijn GTA :(

Verwijderd in "[PHILIPS] 32PFL3404/12 + X-530 van logitech "geen geluid""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Frits Flits

SOUND! Designer

Utoka schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:07:
Ze zouden naast de content creator een 'honk creator ©' moeten maken. Waar je je eigen toeter kan ontwerpen
Kan je zo ook a handmatigl, ik toeter altijd jingles bells :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Utoka schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:07:
En een home creator voor je huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Nu online

Frits Flits

SOUND! Designer

DigitalError schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:29:
[...]

En een home creator voor je huis
Sims 4 integratie met GTA

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

De Beau Monde-update aan het binnenhalen, nu ff testen hoe mijn appartement eruit ziet, ik ga ook de zantorro kopen , ziet er namelijk vet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Nu online

Frits Flits

SOUND! Designer

Eindelijk 120 :7 The man with the golden minigun:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/30m5mjp.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Hier ook maar posten:

The following difficulty changes are going to be made to the Mission “Rooftop Rumble”:

50% of FIB agents present at the start of the mission now have high accuracy.
Additional FIB agents spawn as players attack the parking garage. The agents spawn in two waves of cars.
After all the agents on foot in the parking lot and the first wave of agents in cars are killed, the mission will either progress in 30 seconds or require players to finish off all FIB agents.
The FIB agent carrying the documents Martin wants now spawns in a vehicle as the mission progresses

RR is minder makkelijk gemaakt. Was te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Svennie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:41:
Hier ook maar posten:

The following difficulty changes are going to be made to the Mission “Rooftop Rumble”:

50% of FIB agents present at the start of the mission now have high accuracy.
Additional FIB agents spawn as players attack the parking garage. The agents spawn in two waves of cars.
After all the agents on foot in the parking lot and the first wave of agents in cars are killed, the mission will either progress in 30 seconds or require players to finish off all FIB agents.
The FIB agent carrying the documents Martin wants now spawns in a vehicle as the mission progresses

RR is minder makkelijk gemaakt. Was te verwachten
Mja typisch. Is de Reward ook meteen verlaagd of hebben ze dat wel gelijk gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
proditaki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:50:
[...]

Mja typisch. Is de Reward ook meteen verlaagd of hebben ze dat wel gelijk gelaten?
dat is wat er in de release notes van de patch stat dus ik neem aan dat die hetzelfde gebleven zijn
Quote uit het GTA V online topic

[ Voor 30% gewijzigd door Svennie op 13-05-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Non-Contact Races have been added. You now have the option to Race against others without scratching all of your lovely paintwork. Players competing in Non-Contact Races cannot slipstream one another.

https://support.rockstarg.../en-us/articles/202114563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Ik lees dat we weer een keer kunnen proberen een LS Customs vol te stouwen met auto's.
Fixed an issue where the water cannon on the Fire Truck did not work correctly.
Er kan nu geblust worden als het uit de hand loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Nu online

Frits Flits

SOUND! Designer

Nog steeds Failed als ik crew members wil joinen :')

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Frits Flits schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:32:
Nog steeds Failed als ik crew members wil joinen :')
Dat had ik gister ook. Als je een member joined die in je PSN vriendenlijst staat, wil het vaak wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar eens een headsetje besteld, want de helft vd tijd zonder geluid spelen is ook niet alles....

Hopelijk past ie om mijn dikke kop :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Super / Sports/ Sports Clasic garage is ingericht.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8457/NTkNgUuJ2UuYnBTWXoscjg/0_0.jpgAfbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3345/xz3kWawiDU--dhcACtAXpA/0_0.jpg
En de nieuwe zantorro :)
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4386/n7SSOb7qkkmS2we-2U13LA/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Svennie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:11:
[...]

dat is nog te overzien, jammer dat ik ze niet eerder voor niks gehaald heb.
Ik heb nog een gratis Elegy met alles erop en eraan die kan ik niet verkopen, het voordeel van het feit dat je nu moet betalen kan zijn dat je ze ook weer kan verkopen voor de helft en je dus geen dikke 2 ton compleet weggooid met tunen....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
proditaki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:40:
[...]

Dat had ik gister ook. Als je een member joined die in je PSN vriendenlijst staat, wil het vaak wel weer.
De join crew members optie werkt niet als het een closed crew sessie is misschien heeft dat ermee te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ist wat Fer? Nieuwe super ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar extract uit de changelog:
•Players are now able to purchase and use more than one set of Body Armour. This works along the same lines as purchasing and using Snacks.
Zouden ze dan stacken? Of is het puur cosmetisch?
•So long as a player has enough Cash in their Wallet or Bank, they will now be able to purchase items without having to move Cash around.
Mooi! Hebben ze eindelijk ook mobiele pinapparaten uitgevonden in GTA online... Geen gezeik meer dat je geen geld hebt voor een taxi als je net al je miljoene naar de bank hebt gebracht.
•Added functionality to the phone that now allows players to Quickmatch with their friends in the same session.
Handig voor missies herstarten :)
•Fixed an issue where it was possible for the Armoured Trucks to continually spawn.
:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Nu online

Frits Flits

SOUND! Designer

Wel een nieuwe bug met de armor dat hij hij niet van je lichaam verdwijnt, ook al zet je het uit bij opties. Pas bij het veranderen van server verdween mijn armor

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Deze vind ik ook wel handig opzich:

If a player enters a Job from their Apartment / Garage without having previously used a Personal Vehicle one will now be spawned nearby to prevent players being stranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg fijne die falcon, geregeld gehad na het spelen van 6x coveted dat ik daar halverwege die berg stond zonder auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je nog steeds die berg af zal moeten lopen. Die auto spawnt op de weg of in dat complex naast die berg.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
En een hele belangrijke... is de Rood-witte garage bug al gefixed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
proditaki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:34:
En een hele belangrijke... is de Rood-witte garage bug al gefixed? :P
Nope net nog gebruikt om ff 3 sterren te laten verdwijnen, in de patch notes staat idd dat een aantal van die plekken gefikst zijn maar deze is toch vrij bekend en werkt nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Zijn er al wat foto's van de nieuwe appartementen van binnen.
Of is het "same old, same old"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kju en Fdisk toegevoegd als mede-auteur.

Heb net een race gemaakt voor de PS3, toevoegen aan GTA kan via deze link: http://rsg.ms/SXcuJY

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
proditaki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:44:
Je kan mij vanaaf joinen... Ik heb die nieuwe 500k appartement bij Eclipse tower(ingeruild voor m'n 400k variant) en één op 4 integrity way, maar misschien gaat ik die nog wel veranderen. iig beide van de nieuwe high life update. Kan je ze van binnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Nu online

Frits Flits

SOUND! Designer

levensgevaarlijk met stimuli achter het stuur:
Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/9baa03.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Frits Flits op 13-05-2014 16:11 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
proditaki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:44:
http://www.youtube.com/watch?v=qgm3OTNpCA4
Niet erg bijzonder if you ask me. Vind de vorige zelfs mooier :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
In de release notes niks te vinden over de 5 nieuwe contact missies of ben ik nou scheel, ook in game nog niet tegengekomen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Nu online

Frits Flits

SOUND! Designer

Speed, Stimuli, Edzau vlogen uit de server. Ik kan ze nu niet meer joinen, weer failed. Ongeacht vriendenlijst of niet. Is al sinds 1.12 zo

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Frits Flits schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:28:
Speed, Stimuli, Edzau vlogen uit de server. Ik kan ze nu niet meer joinen, weer failed. Ongeacht vriendenlijst of niet. Is al sinds 1.12 zo
Ik liep vast terwijl ik achter de pc zat dat je mij nu niet kan joinen is iig omdat ie nog niet gereset is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Let's fill 'r up!

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/21bnmz9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Frits Flits schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:28:
Ook ik start 'm nu pas opnieuw op, even sapje maken! :+

@MrMistral: Altijd leuk! Ben al op de helft van mijn garage, dik 2 miljoen verder... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Nu inmiddels ook rond de 3 miljoen uitgegeven aan alle nieuwe voertuigen en nieuwe appartement en upgrade van huidige appartement. Alle voertuigen zijn inmiddels al helemaal getuned. Ik heb nog 5,3 miljoen over :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe auto's, ik wil vanavond met z'n allen racen om ze uit te proberen, waarschijnlijk rond 21.00 uur. Let dus op een in-game message van Kjujay ;)

Als ik om wat voor reden dan ook niet online ben regel ik een backup-host. Die race gaat dus sowieso plaats vinden...

Iemand suggesties voor de playlist? drie tot vijf races lijkt me zat.

[ Voor 18% gewijzigd door Kju op 13-05-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
falcon123 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:39:
Nu inmiddels ook rond de 3 miljoen uitgegeven aan alle nieuwe voertuigen en nieuwe appartement en upgrade van huidige appartement. Alle voertuigen zijn inmiddels al helemaal getuned. Ik heb nog 5,3 miljoen over :P 8)
Jeroen04 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:37:
[...]

Ook ik start 'm nu pas opnieuw op, even sapje maken! :+

@MrMistral: Altijd leuk! Ben al op de helft van mijn garage, dik 2 miljoen verder... :o
Haha goed bezig _/-\o_ ! Ik had maar 1,5mio dus zo nog die batmobiel kopen en tunen en dan ben ik voor nu weer klaar helaas. Maar heerlijk dat ik kan gaan sparen voor de anderen. Oa een Jester natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
MrMistral schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:44:
[...]
[...]

Haha goed bezig _/-\o_ ! Ik had maar 1,5mio dus zo nog die batmobiel kopen en tunen en dan ben ik voor nu weer klaar helaas. Maar heerlijk dat ik kan gaan sparen voor de anderen. Oa een Jester natuurlijk :+
Helaas, de batmobiel is niet te koop! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb meteen de Zentomo gekocht, die rijdt wel lekker. En toen ik toch bezig was ook een Jester. Nu nog races winnen om meer mods vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:43:
Nieuwe auto's, ik wil vanavond met z'n allen racen om ze uit te proberen, waarschijnlijk rond 21.00 uur. Let dus op een in-game message van Kjujay ;)

Als ik om wat voor reden dan ook niet online ben regel ik een backup-host. Die race gaat dus sowieso plaats vinden...

Iemand suggesties voor de playlist? drie tot vijf races lijkt me zat.
Die gemaakt is door Fritsflits. Lange race de berg op waar je zelf de weg kan bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Nu online

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:06:
[...]

Die gemaakt is door Fritsflits. Lange race de berg op waar je zelf de weg kan bepalen
Go Your Own Way heet die

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Tweede garage is ook al weer bijna vol :P

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5324/_VV-iEyJAUuFLuzmpjSebA/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7321/4C0U_U_5cUmKNrh-gWOIDQ/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7332/DlPVve9tjUmLpRBr42nKmg/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heeft iemand die nieuwe SUV al gekocht? Beter dan de Baller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt het nieuwe wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Thomasx4 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:13:
Heeft iemand die nieuwe SUV al gekocht? Beter dan de Baller?
Die nieuwe SUV vind ik wel relaxt! Rijd wel beter dan de baller denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4507/NZeItMbnvkGjFZTCoSm1eA/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ga ik 'm ook aanschaffen :). Fijn als er een keer een SUV race langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Hij rijdt lekker in ieder geval. Ben even aan het proef rijden met Falconn as we speak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe is die nieuwe motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 21:40
Zo, nog ff een en ander afwerken hier en dan ga ik ook eens kijken waar ik mijn nieuwe garage ga aanschaffen. Denk dat ik alle drie de nieuwe auto's maar ga aanschaffen, maar als ik kan proefrijden bij iemand: graag. Ik heb maar 5,8 Miljoen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, nu al 17 man online.. Dat racen komt wel goed vanavond.
Ik vind die race van FritsFlits wel geinig maar op het eind gaan er wel een hoop klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het mogelijk je 2e huis te kopen in hetzelfde complex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ja wel.zin in het racen. Maar denk dat ik bij mn Turismo blijf voor de Supers. Die super heeft iets te veel onderstuur dan ik hoeveel ik zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben vanaf nu mijn eigen race aan het hosten! Ben alleen erg slecht in races, dus ook mijn eigen baan xD.

E: wauw, net niet eens op tijd geëindigd. xD

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Nu online

Frits Flits

SOUND! Designer

Kju schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:09:
Wow, nu al 17 man online.. Dat racen komt wel goed vanavond.
Ik vind die race van FritsFlits wel geinig maar op het eind gaan er wel een hoop klagen ;)
Go Your Own Way heeft 1 waypoint op Mt. Chiliad en weer terug, niet 62 zoals die andere.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:16:
Yep. En je kan auto's verplaatsen tussen garages.
Thnx. Heb ik m'n toko's dicht bij elkaar. Wil de garage dichtbij elkaar hebben. Zelfde gebouw is top. Bedenken of dat dan ga doen of 2 duurdere daar bij de studio's. 2 verschillende dichtbij elkaar. Keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Svennie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:01:
ik heb meteen de Zentomo gekocht, die rijdt wel lekker. En toen ik toch bezig was ook een Jester. Nu nog races winnen om meer mods vrij te spelen.
Ik wil wel ff met je racen vanavond. Ik moet er ook nog aardig wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Frits Flits Jammer dat je met de race stopte.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

Failed to find a server.

Zo eens zien welk huis ik ga kopen en welke auto ik waar neer zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nieuwe Huntley S lijkt de beste SUV te zijn, net even met Balou geracet tegen de Baller. Wel een close call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij hebt die gekocht Thomas? Ben er later op de avond nog wel even. Komt zo eerst wat visite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Yep, heb 'm gekocht, fijn dingetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die massacro is wel een beetje de miskoop van de eeuw, die gaat er als eerste uit als er wat mooiers komt in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd dan Thomas. Ik moet eerst een plekje bedenken wat ik ga doen met een 2e woning. Wil het beetje bij elkaar hebben. Richards Majestic en Weazel staan tegenover elkaar. Leuke optie. Of gewoon een 2e in del perro waar ik nu mn toko heb.
Pagina: 1 ... 39 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com