Wat betreft huizen kopen: Ten eerste is de website flink geupdate. Ziet er veel mooier en overzichtelijker uit. Er zijn inderdaad nieuwe appartementen, alleen maar in de huidige gebouwen. Wel is er aan het selectmenu een knop toegevoegd waarin je je spawnlocatie snel kan veranderen, dus switchen tussen je appartementen. Om die reden ga ik hoogstwaarschijnlijk voor een appartement aan de andere kant van de stad, om op die manier snel aan de andere kant te komen.
Verder:
Veel rode iconen in de map. Dit zijn spelers waar je voor moet uitkijken, omdat deze je vanuit het niets zouden kunnen aanvallen. Vind het wel wat onoverzichtelijk ogen in de kleine map.
Er zijn nieuwe toeters bijgekomen. Verwacht hier niet te veel van. Het zijn er 10, waarvan er 8 de tonen "Do-Re-Mi-Fa-So-La-Ti-Do" zijn. Je krijgt straks dus hele vervelende irritante tonen in het spel.
Verder is mijn auto nu al meerdere keren gesneuveld door een ander, maar heb ik deze steeds zelf moeten betalen. Ik hoop dat het enkel pech is...
Nu ik dit typ zie ik dat de idle-kick-time ook weer omhoog is gegaan naar 15 minuten.
[
Voor 7% gewijzigd door
Edzeau op 13-05-2014 12:06
]