Had ik net ook een tijdje. In de sp wachten op een uitnodiging, toen kon ik wel joinen.Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:11:
Ik blijf maar de melding krijgen dat er een time out is bij het locaten van een sessie en kom online niet in
Weekje vakantie ben echt aan het af kicken hoor
Vakantie is ook altijd verschrikkelijk hoor....Assassins8913 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:15:
Ik ben al vier dagen van 8 uur in de ochtend tot 3 uur 's nachts aan het werk. Ik heb echt medelijden met je...Assassins8913 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:15:
PSN: Kjujay
Verwijderd
Wel weer even leuk on-line..
Merk wel dat er veel nieuwe mensen bij zijn gekomen , gezellig !!
.
Ik zal er de komende tijd ook wel weer veel te vinden zijn (evenveel als de vorige keer zelfs maybe haha)
Merk wel dat er veel nieuwe mensen bij zijn gekomen , gezellig !!
Ik zal er de komende tijd ook wel weer veel te vinden zijn (evenveel als de vorige keer zelfs maybe haha)
Cool. Vond het jammer dat je niet meer kwam. Altijd gezellig met JanVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:13:
Wel weer even leuk on-line..
Merk wel dat er veel nieuwe mensen bij zijn gekomen , gezellig !!.
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 01-05-2014 23:17 ]
wat een avond joh! beregezellig zo met zijn allen in 1 sessie.
Verwijderd
Zeker weten !! , het was altijd gezellig...Kju schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:17:
[...]
Cool. Vond het jammer dat je niet meer kwam. Altijd gezellig met Jan
Maar vanaf nu gaan we weer lekker los
Hahaha 911 what's your emergency? Iedereen bellen voor een brandweer auto en politie! Geniaaaal! Foto's staan op mijn Social club account.
MiVa_NL
MiVa_NL
waar ben je dan nu?NLF schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:57:
Hahaha 911 what's your emergency? Iedereen bellen voor een brandweer auto en politie! Geniaaaal! Foto's staan op mijn Social club account.
MiVa_NL
Verwijderd
Heeeeel lang in de "lobby" wachten en dan beginnen we ein-de-lijk...krijg je een timed out
om te jan-ken!!!
om te jan-ken!!!
Was zeker tof!
Maar morgen weer werken.
GTA doet inderdaad al 2 dagen raar met rare time-outs, jobs die niet gestart kunnen worden, joinen wat faalt.
GTA doet inderdaad al 2 dagen raar met rare time-outs, jobs die niet gestart kunnen worden, joinen wat faalt.
Wat een HEER-LIJK-E avond mensen! Gelachen en gestreden, hoop op meer van dit soort avonden!
OK.. nu ben ik wel benieuwd hoeveel mensen er vanavond online waren...
Hoe veel er precies online waren weet ik niet, maar volgens mij was de max. in één sessie ik telde 14. Wát een gekakel in je oor...Kju schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 01:24:
OK.. nu ben ik wel benieuwd hoeveel mensen er vanavond online waren...
Ja zal een stuk of 14 geweest zijn want we konden precies in 1 sessie. Het was een zooitje hahaha. Zal wel kijken of ik dat vaker kan regelen.
Verwijderd
Wat een gezellige avond! Vooral in de private sessie lekker rauzen op de berg!
Nu wordt ik zeker weer bestempeld als crewkiller
Verwijderd
Hallo GOTP'ers, na lang tijd ben ik weer gtao gaan spelen. Gister alleen even gekeken of mijn huis en bolides er nog stonden, en even 1 missie gedaan. Vanaf volgende week ga ik meer spelen en zorg dat mijn headset is opgeladen.Fijn om te zien dat de crew nog zo actief is
Sinds gister lid (psn id: NouDanTochNiet). Meteen een hoop $$ verdiend met een paar uur missies. 
Ik zoek nog iemand om het aantal gewonnen races mee op te krikken. Ik hoorde dat je met de Race "Criminal Record" dat snel kunt doen.
edit: zie het nu pas.. Ik zal het irc kanaal ook even joinen
Ik zoek nog iemand om het aantal gewonnen races mee op te krikken. Ik hoorde dat je met de Race "Criminal Record" dat snel kunt doen.
edit: zie het nu pas.. Ik zal het irc kanaal ook even joinen
[ Voor 12% gewijzigd door proditaki op 02-05-2014 10:44 . Reden: toevoeging ]
PSN: proditaki specs
Verwijderd
Hi NouDanTochNiet! Ik zag je gister al even langskomen in onze chaos-sessie. Hoop dat we niet hebben afgeschikt 
Nog wat foto's van gisteren:
Frits a.k.a. Mr. White doet een fijne Air Thrust achterin de legerlimo:

Escore de berg op:

Echtelijke ruzie uitvechten in GTA:O:
Nog wat foto's van gisteren:
Frits a.k.a. Mr. White doet een fijne Air Thrust achterin de legerlimo:

Escore de berg op:

Echtelijke ruzie uitvechten in GTA:O:

http://socialclub.rocksta...nd-Tomorrow-in-GTA-Online
Vanavond helaas werken, maar morgenavond lekker knallen
Ben trouwens een race maken Mt. Chiliad op

Kunnen we nog mooi wat bijverdienen voor de update! Ook wel fijn voor de spelers met een lagere level!Frits Flits schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:54:
http://socialclub.rocksta...nd-Tomorrow-in-GTA-Online
Lekker verdienen inderdaad! Ik ga gelijk maar even los, denk ik!
Kan iemand mij helpen: Hoe maak ik zo'n playlist aan met een x aantal keren Coveted (bijvoorbeeld)?
Edit: NM, heb al een playlist met 16x Coveted gevonden. Iemand die wil joinen? Ik start zo!
Edit: NM, heb al een playlist met 16x Coveted gevonden. Iemand die wil joinen? Ik start zo!
[ Voor 22% gewijzigd door Edzeau op 02-05-2014 11:32 ]
Zelf kan je geen playlists meer aanmaken met missies.Jeroen04 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:26:
Lekker verdienen inderdaad! Ik ga gelijk maar even los, denk ik!Kan iemand mij helpen: Hoe maak ik zo'n playlist aan met een x aantal keren Coveted (bijvoorbeeld)?
Via GTAforums.com kon ik via een social club link wel nog andere bestaande playlists toevoegen
Zie onderstaande links:
http://gtaforums.com/topi...ub-links/#entry1064772144
http://gtaforums.com/topi...eplay-missions-after-110/
Maar veel van die links werken niet echt meer.
6x Coveted levert nu dan gewoon 216.000 op in een halfuur
Ik ga nog wel even kijken of ik een betere variant van dat Busted(wat we gister deden) kan vinden of anders zelf iets proberen te maken.
[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 02-05-2014 11:48 ]
waar is die foto van ons Miva_NL en rubensarus? dat we met die copcar ambulance en brandwiederwagen stonden? die was wel dope.
Haha, mooi om te zien dat iedereen nu al online druppelt.
Ik faal tijdens het testen van m'n eigen race

Misschien dat ik er vanmiddag nog even ben na half 4 en anders pas vanavond laat ivm bbq. Met die coveted playlist kun je dus in 2,5 uur een miljoen cashen! En voor de rp lekker RR doen tussendoor.
Hier een uitleg voor hoe de custom gamemode: Busted werkt en hoe je het kan maken. Daarnaast staat er ook nog een andere destruction derby game mode uitgelegd.
http://www.reddit.com/r/G..._demo_derby_custom_modes/
http://www.reddit.com/r/G..._demo_derby_custom_modes/
It's done:
Let's Chiliad Up:

Link: http://socialclub.rocksta...anL26WXcYv5A?platformId=2
Ik heb ook nog een oudje:
Go Your Own Way:
Race naar Mt. Chiliad met een enkele checkpoint en weer terug. Hoe je rijdt beslis je zelf
http://socialclub.rocksta...QkBl3l1Ng?platformId=null
Let's Chiliad Up:

Ik heb ook nog een oudje:
Go Your Own Way:
Race naar Mt. Chiliad met een enkele checkpoint en weer terug. Hoe je rijdt beslis je zelf
http://socialclub.rocksta...QkBl3l1Ng?platformId=null
Ik ben er vanavond sowieso weer bij
Ik denk dat ik vanavond ook maar eens vanaf een uur of 19:00 online ga komen. Helaas kan ik morgen niet of nauwelijks, dus moet ik vandaag maar ff GTA$ bijtanken
Nu al druk, server met crew members vol

Verwijderd
Door alle grappen en grollen hier ben ik zeer benieuwd en wil ik dit wel eens real-time meemaken. Misschien een uurtje eerder naar huis vandaag... (PSN ID = ConAir) ^^
Ik ben er vanaf een uurtje of 19.00
Op mijn verzoek aan de crewmembers kwam fritsflits met een voorstel voor een crew event:
"Racen met de crew vanaf het zuidelijke vliegveld naar de top van Mt. Chiliad!"
Dat leek me wel cool. En net lees ik dus:
"Racen met de crew vanaf het zuidelijke vliegveld naar de top van Mt. Chiliad!"
Dat leek me wel cool. En net lees ik dus:
Let dus op als je dit weekend een bericht ziet met het verzoek te joinenFrits Flits schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:25:
It's done:
Let's Chiliad Up:
[afbeelding]
stimuli, master pilot!

Lekker coveted aan het doen zie ik
Straks vol gas naar huis en die PlayStation aanslingeren!
Haha pas op dat de politie niet achter je aankomtDigitalError schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:21:
[...]
Lekker coveted aan het doen zie ik
Straks vol gas naar huis en die PlayStation aanslingeren!
Ach boeien, even Lester bellen toch?proditaki schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:27:
[...]
Haha pas op dat de politie niet achter je aankomt
16x Coveted
Deze link doet het nog, add to game en dan je game ff opnieuw opstarten
http://socialclub.rocksta...st/_uZIz6Q2nkmQKRiAJNNGlQ
Deze link doet het nog, add to game en dan je game ff opnieuw opstarten
http://socialclub.rocksta...st/_uZIz6Q2nkmQKRiAJNNGlQ
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Top, vanavond weer doen
Wat een drama weer online, al een half uur bezig en nog niet 1 sessie kunnen joinen
PSN ID: Hanssuh
Wij spelen nu voor de tweede keer succesvol de playlist met Coveted, tot nu toe gaat dat goed. Raar weer.. Krijg je ook geen uitnodigingen van de anderen?
Dat is niet zo gek. Bijna iedereen speelt Coveted playlist (6x of 16x). Dat is max. 4 spelers, dus altijd volle lobby's. Zo kom je er dus niet tussen. ;-)hanssuh schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:50:
Wat een drama weer online, al een half uur bezig en nog niet 1 sessie kunnen joinen
Zo eindelijk mijn eerste super car gehaald met hulp van gasten hierzo, alleen moet ik wat races winnen zodat ik kan upgraden en moet ik gelijk een headset regelen want zo spelen is geen moer aan.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
bedankt he ludgerwie dat je ff die bounty van me pakte... maar niet heus!
ik zei toch niet schieten of ben je doof?
en waar is mijn 3500?
en waar is mijn 3500?
Ja is inderdaad niet tof als je iemand meerdere keren netjes iets vraagt, mooi lullig. Niet echt het crew-gevoel hè.DigitalError schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:02:
bedankt he ludgerwie dat je ff die bounty van me pakte... maar niet heus!
en waar is mijn 3500?
Custom race naar Mt. cliad, Let's Chiliad Up

DISLIKE!!!! HAHA nee grapje fritsieFrits Flits schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 00:19:
Custom race naar Mt. cliad, Let's Chiliad Up
[afbeelding]
Ik deed quit en toen hoorde ik Stimuli nog iets van nee roepen?
ja je moest nog je afscheidsmuziekje draaien

De Jester Club kent iedere dag meer leden! Join mensen, join!
Na ongeveer een uur lang met 6 man naar een Galivanter Baller te hebben gezocht zonder resultaat, vind ik hem zelf net voordat ik de playstation uit wil zetten. Best poëtisch. Nog bedankt allemaal.
PSN: stimuli45
Verwijderd
AhaJeroen04 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 00:16:
[...]
Ja is inderdaad niet tof als je iemand meerdere keren netjes iets vraagt, mooi lullig. Niet echt het crew-gevoel hè.
Net zoals van laat deze vliegtuig ff heel want ik heb iets leuks in gedachten
Ik ben er vandaag trouwens wel heel de dag bij, was gisteren nogal moe van het bijna 5 uur stil zitten voor een tatoeage..
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2014 08:17 ]
Verwijderd
Hahaha..
Nee dat nog net niet
Alhoewel ik dat wel een goed idee vind voor de grote baas
Was ik vannacht druk aan het zoeken naar een SUV, loopt mijn PS3 vast. Toen had ik echt zoiets van NouDanTochNiet
Noooh, heb vandaag helemaal geen tijd meer om nog even online te komen, dus niet meer geld verdienen...
Was het vannacht om half 5/5 uur (?) ook wel zat, kut Baller!
Baller niet gevonden dus?Jeroen04 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:13:
Noooh, heb vandaag helemaal geen tijd meer om nog even online te komen, dus niet meer geld verdienen...
Stimuli schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 04:56:
Na ongeveer een uur lang met 6 man naar een Galivanter Baller te hebben gezocht zonder resultaat, vind ik hem zelf net voordat ik de playstation uit wil zetten. Best poëtisch. Nog bedankt allemaal.
dan maak je maar tijdJeroen04 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:13:
Lekker coveted met de jukebox aan
Oké, oké... OKÉ! Ik kom vanavond ook nog even online.
ik stuur je zo wel invite, bijna klaar met coveted nog 2x
Zometeen om 22.00 ga ik iedereen invites voor een race
Omg. Ik hoorde jullie bijna niet en mn headset is leeg xD
PSN: MrMistral
Verwijderd
Volgens mij kunnen we die Capture match met die bussen beter niet meer doen , ik zie de ene na de andere off-line gaan en vastlopen....
Mijn ps3 liep ook daar vast idd.Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:03:
Volgens mij kunnen we die Capture match met die bussen beter niet meer doen , ik zie de ene na de andere off-line gaan en vastlopen....
Huppa, de club van de Jetsers gaat fantastisch!

Was leuk, misschien moet ik vaker crew avond joinen
het is elke avond crew avondiSpaceman schreef op zondag 04 mei 2014 @ 00:08:
Was leuk, misschien moet ik vaker crew avond joinen
Verwijderd
Dat was gisteren weer zeer gezellig , veel levels omhoog gegaan en veel centjes verdiend..
En met een Jukebox erbij is het een stuk leuker haha
En met een Jukebox erbij is het een stuk leuker haha
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com