• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07-12 13:40
Ik heb een request verstuurd naar GOTP. Kan iemand mij approven? :) Alvast mijn dank!
Phentem is mijn social club naam. Zit nu in een erg dode crew... Wil wat meer online gaan doen met anderen.

• Elijan9
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 06-12 19:43
ph4nt0m schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:07:
Ik heb een request verstuurd naar GOTP. Kan iemand mij approven? :) Alvast mijn dank!
Phentem is mijn social club naam. Zit nu in een erg dode crew... Wil wat meer online gaan doen met anderen.
Gedaan! Graag wel nog de "Profile visibility" open zetten voor de crew, dat is nodig om in de gaten te kunnen houden wie nog actief is, zie https://socialclub.rockstargames.com/settings/privacy Onze regels vind je in de Topic Start, belangrijkste regel is dat crewmembers voor elkaar opkomen en niet elkaar gaan aanvallen in freeroam (tenzij in goed overleg).

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07-12 13:40
Elijan9 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:42:
[...]

Gedaan! Graag wel nog de "Profile visibility" open zetten voor de crew, dat is nodig om in de gaten te kunnen houden wie nog actief is, zie https://socialclub.rockstargames.com/settings/privacy Onze regels vind je in de Topic Start, belangrijkste regel is dat crewmembers voor elkaar opkomen en niet elkaar gaan aanvallen in freeroam (tenzij in goed overleg).
nogmaals dank! zojuist gedaan :)

• Saynod
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 30-10 10:07
CREW UITSTAPJE

Beste crewleden,

Op dinsdag 21/02/17 om 20u00 heb ik een uitstapje gepland naar de berg der bergen: Mount Chiliad.

We komen samen op het einde van de pier om even te vissen om daarna met een grote omweg per moto naar Mount Chiliad te touren. Aldaar aangekomen zullen we een poging doen om deze berg te beklimmen/af te dalen op onze moto's.
Zodra het landschap rond Mount Chilliad begint te vervelen, zullen we ons eventueel naar andere, interessantere oorden begeven, dewelke nog te bepalen zijn.

Ik zal een crew sessie starten vanaf 19u45. Als je mee wil kan je me vanaf dan joinen.
As usual aanwezig, Alleen nog even bedenken welke motor. :)
Weet van de vorige keer nog hoe lastig het is als je onderweg doodgaat, aan de andere kant als MC boss kun je natuurlijk wel makkelijk weer een motor bij je laten spawnen. (Heeft die MC toch nog nut :D )

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Daantje19
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 06-12 21:09

Wat vinden jullie? ;)

• Daantje19
Kju schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:03:
Nice! Welke combo heb je gebruikt?
Primaire kleur metallic black met een yellow tintje, als secundaire kleur metallic torino red

• Ithric
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 06-12 16:24
Saynod schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:33:
CREW UITSTAPJE

Op dinsdag 21/02/17 om 20u00 heb ik een uitstapje gepland naar de berg der bergen: Mount Chiliad.
Ik ben er wel bij verwacht ik, heb Virus en Stephan het ook gemeld.

iRacing Profiel

• ManiacScum
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:37
Mooie kleuren, jammer van het logo

• MR_VIPER
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06-12 12:40

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

CREW UITSTAPJE

Beste crewleden,

We komen samen op het einde van de pier om even te vissen om daarna met een grote omweg per moto naar Mount Chiliad te touren. Aldaar aangekomen zullen we een poging doen om deze berg te beklimmen/af te dalen op onze moto's.
Zodra het landschap rond Mount Chilliad begint te vervelen, zullen we ons eventueel naar andere, interessantere oorden begeven, dewelke nog te bepalen zijn.

Ik zal een crew sessie starten vanaf 19u45. Als je mee wil kan je me vanaf dan joinen.
Als ik op tijd thuis ben dan probeer ik er ook te zijn. Wel met zijn allen duimen dat de servers een beetje stabiel blijven.

*empty*

• Daantje19
ManiacScum schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:44:
[...]

Mooie kleuren, jammer van het logo
Jep, dat viel mij ook gelijk op, per direct er idd vanaf gehaald.

Ook omdat ik meerdere crews heb en geen fan ben van crew logo's 8)7
MR_VIPER schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:30:
[...]

Als ik op tijd thuis ben dan probeer ik er ook te zijn. Wel met zijn allen duimen dat de servers een beetje stabiel blijven.
haha oh ja dat was de vorige keer echt heerlijk :D

• ManiacScum
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:37
AjaxKing97 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:27:
[...]

Jep, dat viel mij ook gelijk op, per direct er idd vanaf gehaald.

Ook omdat ik meerdere crews heb en geen fan ben van crew logo's 8)7
Meerdere crews?

Onvoorstelbaar dat ze dat toelaten bij GOTx

• Saynod
Trevor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:42:
[...]

haha oh ja dat was de vorige keer echt heerlijk :D
Yep, was leuk ja... :O Organiseer je een playlist. Wordt je constant uit je eigen playlist geflikkerd om daarna helemaal niet meer online te kunnen komen |:( .
Laatste tijd als ik inlog kom ik trouwens altijd in een lege sessie terecht. Wel makkelijk voor import/export :9 .

• Saynod
Ithric schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:18:
[...]

Ik ben er wel bij verwacht ik, heb Virus en Stephan het ook gemeld.
Top, zou wel leuk zijn als ze er ook bij waren :*) .

• Brutuss
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 30-11 16:56
CREW UITSTAPJE

Beste crewleden,

Lijkt me leuk mag ik dan als bezem wagen fungeren :D ? Ik heb geen enkele motor en ben ook niet van plan er een te kopen ;)
Geen enkele motor? Ik heb mijn clubhuis dicht bij de Pier, kunnen kijken of je er dan een van mij mee kunt nemen. Geen idee of dat kan, maar we kunnen kijken.

Maar motoren rijden lekker in GTA, en zijn vaak ook best wel goedkoop. Waarom wil je er geen?

Het is GTA, kan je niet ook gewoon een motor voor de gelegenheid jatten.. gewoon zomaar een idee hoor.. :+

PSN: Kjujay

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20:08
Rocket Cars zijn toch wel het meest lachen van alle voertuigen tot zover. Daar kan je echt leuke stunts mee uitvoeren, en als je wilt ook veel mee treiteren :P
Kju schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:31:
Het is GTA, kan je niet ook gewoon een motor voor de gelegenheid jatten.. gewoon zomaar een idee hoor.. :+
LOL ja, maar de mijne zijn allemaal mooi getuned :P

• Elijan9
Brutuss schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:09:
[...]

Lijkt me leuk mag ik dan als bezem wagen fungeren :D ? Ik heb geen enkele motor en ben ook niet van plan er een te kopen ;)
Een Sanchez kun je jezelf toe eigenen en is zéér de moeite waard. Sowieso één van de beste vervoersmiddelen in de categorie Off-Road.

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

• Daantje19

Omdat we dan toch lekker bezig zijn

Edit: Thanks voor het editten van de crew logo :)

• Elijan9
AjaxKing97 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:13:
[afbeelding]
Edit: Thanks voor het editten van de crew logo :)
Ik probeer van alles uit, dus dit is ook nog niet definitief, maar zeker een verbetering op alle vorige probeersels. Uittesten is alleen erg tijdrovend, de editor heeft bugs en het kost alleen al meer dan 30 minuten voordat een nieuw logo doorgevoerd is in GTA (en soms komt er niets) en vaak is transparant dan opeens niet meer transparant of andere problemen 8)7 Een goed embleem moet ook bij meerdere achtergrondkleuren passen/kleding en dat is niet altijd goed in te schatten...

(Verbeteringen of alternatieven voor een embleem op basis van het huidige Tweakers.net logo zijn zeer welkom, leef je gerust uit en publiceer het naar de crew!)

• Daantje19

Maak kennis met de Tweakers Nero!

• Assassins8913
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 03-03 22:00

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Vind die Nero echt een mooie auto.

• Nielster
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 03-12 17:38
Ik zie dat GTA:V met 50% korting is te verkrijgen op Steam. Ik twijfel om deze te kopen. Is het het waard om nu nog te beginnen met spelen vanaf level 1 of is het vrijwel onmogelijk om mee te komen met high level spelers? Ik heb verder geen vrienden die dit spel spelen, dus mochten jullie positief zijn zou ik graag met jullie eens op pad gaan. _/-\o_

• Daantje19
Nielster schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:18:
Ik zie dat GTA:V met 50% korting is te verkrijgen op Steam. Ik twijfel om deze te kopen. Is het het waard om nu nog te beginnen met spelen vanaf level 1 of is het vrijwel onmogelijk om mee te komen met high level spelers? Ik heb verder geen vrienden die dit spel spelen, dus mochten jullie positief zijn zou ik graag met jullie eens op pad gaan. _/-\o_
Er zijn nog heel wat spelers die net beginnen, je bent dus niet de enige.
50% korting is natuurlijk erg leuk, ik zou deze kans niet laten liggen!

Je kan mij altijd toevoegen op social club als je zou willen, ajaxking97 is mn ign

• Saynod
Nielster schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:18:
GTA V is zeker een aanrader. Ik ben zelf nooit echt GTA minded geweest. Het was de bedoeling het samen met een vriend te spelen. Ik ben begonnen en m'n kameraad niet, heb er tot nu toe totaal geen spijt van gehad.
Samenspelen met highlevels heeft zeker voordelen omdat zij je vooruitduwen en helpen. Levelen kan dan zeer snel gaan. Je kan me gerust toevoegen ign: saynod.
CREW UITSTAPJE

Beste crewleden,

kickerdekickkick

• hjkv
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:37
oei, omw

• Saynod
Hallo crewleden,

Alvast mijn excuses voor mijn afwezigheid op het uitstapje.
Ik werd helaas herhaaldelijk uit de sessie gegooid en bij het opnieuw proberen te joinen kwam ik 9 vd 10 keer in een lege public terecht.
Toch hoop ik dat jullie je nog wat geamuseerd hebben.
Jammer dat je weer zoveel problemen had. Verder inderdaad leuke avond gehad.

• Ithric
Saynod schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:34:
Hallo crewleden,

Alvast mijn excuses voor mijn afwezigheid op het uitstapje.
Ik werd helaas herhaaldelijk uit de sessie gegooid en bij het opnieuw proberen te joinen kwam ik 9 vd 10 keer in een lege public terecht.
Toch hoop ik dat jullie je nog wat geamuseerd hebben.
Dat was erg balen inderdaad.

Was wel erg rommelig en af en toe saai, al liep het dan soms iets teveel uit de hand.

opzich wel vermaakt verder.

iRacing Profiel

Saynod, heb je die problemen nu alleen bij crewuitjes of eigenlijk voortdurend?

• Saynod
Trevor schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:17:
Saynod, heb je die problemen nu alleen bij crewuitjes of eigenlijk voortdurend?
We verhuizen hiervoor ff naar het gta online topic :-)

• Elijan9

Voor de PC Crew

De afgelopen tijd hebben we gekeken wie er regelmatig actief is binnen de crew (met GOTP als actieve crew) en deze leden gepromote tot Crew Representatives. Dit willen we regelmatig doen, net zoals de PS4 crew dit doet. Ook willen we regelmatig opschonen.

Enkele leden hebben hun profiel alleen nog niet (ver genoeg) open gesteld voor de crew en blijkbaar hebben wij de afgelopen tijd een onvolledig advies afgegeven. Niet alleen de "Profile Visibility", maar ook de "Game Stats Visibility" moet minimaal op "Crew & Friends" staan. Zou iedereen die niet gepromoot is, deze instellingen kunnen nalopen op https://socialclub.rockstargames.com/settings/privacy?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21:32

Mitchell

Ondertitel

Elijan9 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:45:
Enkele leden hebben hun profiel alleen nog niet (ver genoeg) open gesteld voor de crew en blijkbaar hebben wij de afgelopen tijd een onvolledig advies afgegeven. Niet alleen de "Profile Visibility", maar ook de "Game Stats Visibility" moet minimaal op "Crew & Friends" staan. Zou iedereen die niet gepromoot is, deze instellingen kunnen nalopen op https://socialclub.rockstargames.com/settings/privacy?
Heb het aangepast.

Signature

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daantje19
Welke van de 2? :)

Die witte heeft groen als tint (zie je niet)
En de blauwe heeft oranje als binnenkant :)

[Voor 32% gewijzigd door Daantje19 op 14-03-2017 22:25]

• Rickyboy
  • Laatst online: 11-09 05:18

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Het heeft even mogen duren, maar sinds kort doe ik ook mee met de huidige generatie GTA Online, op PC.
Ik heb mij zojuist aangemeld voor TweakscrewPC met account LoungerNL.

Voorheen speelde ik GTA Online op Xbox 360 onder de naam LouNGeR. Destijds was dat zeer vermakelijk en heb er dan ook zo'n 691 uur aan verspilt. Zie ook mijn Snapmatic van die tijd.

Helaas heb ik niet mijn oude SC account mee kunnen nemen door verschillende redenen, dus heb er nu pas zo'n 33 uur opzitten.

Desondanks zou ik graag, om tal van redenen, weer bij Tweakscrew komen :)

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

• Daantje19
Rickyboy schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:16:
Het heeft even mogen duren, maar sinds kort doe ik ook mee met de huidige generatie GTA Online, op PC.
Ik heb mij zojuist aangemeld voor TweakscrewPC met account LoungerNL.

Voorheen speelde ik GTA Online op Xbox 360 onder de naam LouNGeR. Destijds was dat zeer vermakelijk en heb er dan ook zo'n 691 uur aan verspilt. Zie ook mijn Snapmatic van die tijd.

Helaas heb ik niet mijn oude SC account mee kunnen nemen door verschillende redenen, dus heb er nu pas zo'n 33 uur opzitten.

Desondanks zou ik graag, om tal van redenen, weer bij Tweakscrew komen :)
Welkom op de pc crew!

• Daantje19
Iemand die op mijn account al de 90 auto's wilt verkopen?, het zit nogal vol namelijk ;)

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:23
heb mij aangemeld voor de PC crew (dannbla)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Elijan9
dannbla schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:34:
heb mij aangemeld voor de PC crew (dannbla)
Toegevoegd! Nog wel even de zichtbaarheid van jouw profiel nalopen, zie "Profile visibility" en "Game Stats Visibility" op https://socialclub.rockstargames.com/settings/privacy

Acties:
  • +3Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 02-11 20:00
Eindelijk nog eens een leuke update it's been a while maar ik speel nog wel :P

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:01
Beste Allemaal!

Voor vrijdagavond zoeken we nog 1 speler die het leuk vind om Heists te doen op de PS4.
We beginnen bij het begin en we zien wel hoever we komen. 2 spelers hebben niet veel ervaring. 1 speler kan ze met de ogen dicht (hoi @Assassins8913 ). Het liefst dus een speler met enige ervaring en tijd.

Het is plan is om Zaterdagavond verder te gaan waar we vrijdag gestopt zijn. Maar het is nog niet helemaal duidelijk hoe het groepje er dan uit ziet.

Mocht je zin hebben, kijk even op Tweakscrew Slack. Op laat het hier even weten.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 29-11 19:01
Ik heb mij ook aangemeld voor de PC crew.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 18:11
Heb me zonet aangemeld voor een friends request op de tweakerscrewPC.
Hopelijk krijg ik die.
Is de PC crew nog een beetje actief bezig met dit spel?
heists samen doen en dergelijke?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elijan9
Qinshi schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:53:
Heb me zonet aangemeld voor een friends request op de tweakerscrewPC.
Hopelijk krijg ik die.
Is de PC crew nog een beetje actief bezig met dit spel?
heists samen doen en dergelijke?
Toegevoegd! ;)

We proberen maandelijks de echt actieve leden met GOTP als crew te promoten tot Crew Representative en ik sta elke keer verbaast hoeveel leden nog regelmatig actief zijn, dat was een maand terug volgens mij rond de 60 en dan zijn er ook nog zo'n 20 die wel actief zijn maar niet GOTP als actieve crew hebben. Ik denk dat ik er hooguit 15 van tegen het lijf loop, sommigen zijn alleen overdag actief of vroeg in de avond, of net op andere dagen als ik. Maar de PC crew is zeker nog actief.

Als ik niet al bezig ben, dan ben ik meestal wel in voor een heist of missie en zo zijn er wel meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daantje19
Elijan9 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:12:
[...]

Toegevoegd! ;)

We proberen maandelijks de echt actieve leden met GOTP als crew te promoten tot Crew Representative en ik sta elke keer verbaast hoeveel leden nog regelmatig actief zijn, dat was een maand terug volgens mij rond de 60 en dan zijn er ook nog zo'n 20 die wel actief zijn maar niet GOTP als actieve crew hebben. Ik denk dat ik er hooguit 15 van tegen het lijf loop, sommigen zijn alleen overdag actief of vroeg in de avond, of net op andere dagen als ik. Maar de PC crew is zeker nog actief.

Als ik niet al bezig ben, dan ben ik meestal wel in voor een heist of missie en zo zijn er wel meer.
Ik was erg actief met GTA, maar heb nu een tijdelijke break, dit ivm met het kiezen van een opleiding, en mn minecraft server beheren.

• brick5492
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 07-12 11:44
Edit: iemand vandaag (12mei) zin in een heist? :) Vandaag dagje vrij dus kan de hele dag.

Op Xbox One :)

[Voor 73% gewijzigd door brick5492 op 12-05-2017 11:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 13:16

PCD

Fazer 600

brick5492 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:01:
Edit: iemand vandaag (12mei) zin in een heist? :) Vandaag dagje vrij dus kan de hele dag.

Op Xbox One :)
Jazeker, voeg me maar toe: "Sandertju"
MC missies zijn ook dubbel $ & RP

Ik kan nog wel wat hulp gebruiken bij het verkopen van MC handel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• brick5492
  • Laatst online: 07-12 11:44
PCD schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 19:04:
[...]

Jazeker, voeg me maar toe: "Sandertju"
MC missies zijn ook dubbel $ & RP

Ik kan nog wel wat hulp gebruiken bij het verkopen van MC handel.
Had je al toegevoegd. ;)

Straks nog wat Prison Break en MC gebeuren doen? :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 1shot1kill
Nog mensen die op de PC wat heists willen doen nu ze dubbel $ & rp zijn?

• Saynod
1shot1kill schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 20:53:
Ben beschikbaar vanaf 19u vandaag. Als ik door de dag nog online kom zal ik wel joinen. Moesten er nog crewleden mee willen doen.... laat zeker iets weten. Liever met crewleden wat rondklooien dan met randoms😉.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Elijan9
1shot1kill schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 20:53:
Ik zie het nu pas, maar ik zoek eigenlijk altijd wel mensen om heists mee te doen, maar als ik zelf niet host kan ik geen crewleden inviten. Daarom gebruik ik mijn vriendenlijst ook voor mensen waarvan ik weet dat zij ook wel in zijn voor heists en dergelijke. Ik stuur je een vriendschapsverzoek, dan kan ik je beter vinden :)

• 1shot1kill
Prima!
Saynod schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 09:24:
[...]

Ben beschikbaar vanaf 19u vandaag. Als ik door de dag nog online kom zal ik wel joinen. Moesten er nog crewleden mee willen doen.... laat zeker iets weten. Liever met crewleden wat rondklooien dan met randoms😉.
Vanavond ben ik er helaas niet, morgen wel weer.

• michel2412
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 28-11 19:01
. Zijn er nog 2 mensen die vanavond zin hebben in een heist PSN Tollenaar24

PS4 dus

[Voor 6% gewijzigd door michel2412 op 13-05-2017 19:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hoi3344
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06-12 17:27
Ik heb me vanavond ook aangemeld voor de PC versie, hopelijk word ik geaccepteerd :-D
Kijk er naar uit om eens met mensen samen te spelen. Altijd maar alleen spelen is ook niet wat :-(

edit: het viel me wel op dat er niemand online was van de crew? Hoe actief is de crew? Zijn er bepaalde dagen dat er veel gespeeld wordt? :*)

[Voor 28% gewijzigd door hoi3344 op 15-05-2017 12:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18:42
Okay, bijzonder handig: ik krijg net een mail van Rockstar Support waarin ze me in het Russisch bedanken voor het veranderen van m'n password van RGSC. Echt top, dus.

Ik heb een mail gestuurd naar support, maar daarvan krijg ik een autoreply dat ik een ticket aan moet maken waarvoor ik, schrik niet, in moet loggen...

Iemand al eens met dit bijltje gehakt? Uiteraard al tig keer de password reset aangevraagd, maar ik krijg maar geen mail :/ Kunnen de Russische boefjes ook mijn mail veranderen in mijn account?

[Voor 7% gewijzigd door BobB op 15-05-2017 21:03]

• MR_VIPER

MR_VIPER

BobB schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:03:
Okay, bijzonder handig: ik krijg net een mail van Rockstar Support waarin ze me in het Russisch bedanken voor het veranderen van m'n password van RGSC. Echt top, dus.

Ik heb een mail gestuurd naar support, maar daarvan krijg ik een autoreply dat ik een ticket aan moet maken waarvoor ik, schrik niet, in moet loggen...

Iemand al eens met dit bijltje gehakt? Uiteraard al tig keer de password reset aangevraagd, maar ik krijg maar geen mail :/ Kunnen de Russische boefjes ook mijn mail veranderen in mijn account?
Als ze in je account kunnen dan zou dit mogelijk zijn.

*empty*

• Elijan9
BobB schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:03:

Als ze bij jouw account kunnen, dan kunnen ze ook het mailadres veranderen. Je zou een nieuw RSC account kunnen aanmaken voor de communicatie met Rockstar... :/ Je kunt ze ook bellen, dat is hopelijk sneller. Geen idee of het werkt, maar volgens https://support.rockstarg...ts/200656138-Loss-Of-Cars :
For Support in Benelux Nederland 0900 204 04 04 (EUR 0,80ct p/m) België 0902 88 078 (EUR 0,80ct p/m)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 05-12 13:24
Ik heb een verzoek gestuurd voor de tweakers crew pc. Speel wel pas sinds kort en ben niet zo goed :$
nick soccerroos89

[Voor 9% gewijzigd door soccerroos op 11-06-2017 11:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elijan9
soccerroos schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:20:
Ik heb een verzoek gestuurd voor de tweakers crew pc. Speel wel pas sinds kort en ben niet zo goed :$
nick soccerroos89
Ik heb je toegevoegd, welkom! Zo zijn we allemaal begonnen en ik ben eigenlijk nog steeds niet zo goed :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saynod
Elijan9 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:07:
[...]

Ik heb je toegevoegd, welkom! Zo zijn we allemaal begonnen en ik ben eigenlijk nog steeds niet zo goed :+
Elijan9 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:07:
[...]

Al een paar keer online tegenkomen. Welkom!

• KrazyJay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-12 16:41
Ik heb ook even een verzoekje verstuurd... ik heb dit spel al sinds release, maar ben het weer aan het oppakken... Geld verdienen om een car warehouse, een jacht en een motorclub te kopen om weer geld te verdienen :*)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Saynod
KrazyJay schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:12:
Ik heb ook even een verzoekje verstuurd... ik heb dit spel al sinds release, maar ben het weer aan het oppakken... Geld verdienen om een car warehouse, een jacht en een motorclub te kopen om weer geld te verdienen :*)
Welkom! Verzoekje geaccepteerd. Wel even je profiel openstellen voor crewleden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

KrazyJay schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:12:
Als je snel geld wil weggooien dan moet je een jacht kopen. Als je slim bent laat je die achterwege. Meest nutteloze aankoop als je nog warehouses businesses etc moet aankopen.

*empty*

• KrazyJay
@MR_VIPER Yeah, I know... dat staat niet héél hoog op mijn lijstje, maar het zou een nice to have zijn op langere termijn.

Eerst nog een car warehouse zien te kopen en dan nog een motorclub met een cokehandel ineenflansen. Zit nu in de art business, maar gezien de online threads die er over lopen her en der zijn de cokehandel en de car warehouse toch de betere inkomstenbronnen. Alleen jammer dat je geld moet hebben om geld te maken (net het echte leven dus). ;-)

edit: Is er ook een discord-kanaal beschikbaar?

[Voor 5% gewijzigd door KrazyJay op 12-06-2017 17:27]

• Elijan9
KrazyJay schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:01:
@MR_VIPER Yeah, I know... dat staat niet héél hoog op mijn lijstje, maar het zou een nice to have zijn op langere termijn.

Eerst nog een car warehouse zien te kopen en dan nog een motorclub met een cokehandel ineenflansen. Zit nu in de art business, maar gezien de online threads die er over lopen her en der zijn de cokehandel en de car warehouse toch de betere inkomstenbronnen. Alleen jammer dat je geld moet hebben om geld te maken (net het echte leven dus). ;-)

edit: Is er ook een discord-kanaal beschikbaar?
De meeste PC crewleden gebruiken de in-game chat en voicechat, voor wie dat wil is er Teamspeak. Ik vind zelf Discord fijner, maar sommigen zweren bij (en op) TeamSpeak :D

Welkom trouwens :) Ik weet niet of Saynod jou dit al verteld heeft, maar de belangrijkste huisregel binnen de PC crew is dat we met respect met elkaar omgaan en crewleden niet belazeren in Freeroam, dus geen ongevraagd killen van crewleden, elkaars crates vernielen e.d. (Lijkt mij niet meer dan logisch, maar bij TWUD denken ze daar totaal anders over.)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KrazyJay
Mijn broer is er ook zo een, Teamspeak only... Ik snap het ergens wel, maar ik ben meer van het gebruiksgemak van Discord.

Dat respectvol met elkaar omgaan staat me wel aan, maak je daar maar geen zorgen over :) Ik heb mezelf ook bij TWUD binnengelaten, mede omdat ik nog een beetje zoekende ben, maar ik denk dat ik hier misschien beter op mijn plek ben.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NicoPHZ
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 03-12 10:53
Ik ben relatief nieuw op GTA Online en zou graag the TweaksCrew joinen. Request is verstuurd, Ingame name: NicoPHZ.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Saynod
Laatste tijd kom ik steeds meer en meer nieuwe GOTP gezichten tegen in sessies 8) .

Ik maak graag 'face-2-face" een praatje met ze en begin ze te achtervolgen in m'n Declasse Asea (enige wagen die ik me nog kan veroorloven na de gunrunner dlc :'( ) tot ze uiteindelijk ergens halt houden en we een praatje kunnen slaan.

Meestal houden ze niet halt en rijden ze nog sneller weg, begrijpelijk, want het de wereld van LS is vrij gewelddadig als je het nog niet doorhad. Onlangs nog door een medespeler aangereden terwijl ik de weg overstak... op het zebrapad nog wel :( ... de raket die ik in z'n kofferbak plantte was alleen maar om hem op de verkeersregels te wijzen. Maar ik dwaal af.
Dus.. inhalen lukt meestal niet. Een Asea haalt het nooit van een Nero of een Proto en dan ben ik nog zo een 'supergoede' :P chauffeur.

Anyway, wat ik eigenlijk wil zeggen is: Welkom bij GOTP *O* .
En als je achtervolgd wordt door een Asea, don't worry, it's probably me ;) .

• SkylerNL
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07-12 16:32
Vandaag heledag online op PC om eventueel heists te doen. Voeg me maar toe, CryoSkylerNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Elijan9
Saynod schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:05:
Laatste tijd kom ik steeds meer en meer nieuwe GOTP gezichten tegen in sessies 8) .

Ik maak graag 'face-2-face" een praatje met ze en begin ze te achtervolgen in m'n Declasse Asea (enige wagen die ik me nog kan veroorloven na de gunrunner dlc :'( ) tot ze uiteindelijk ergens halt houden en we een praatje kunnen slaan.

Meestal houden ze niet halt en rijden ze nog sneller weg ...
Misschien heeft het ook te maken met jouw rijstijl? Ik zou ook vluchten :D

Er zijn inderdaad best veel nieuwe leden bij de crew gekomen de afgelopen paar maanden. Wordt misschien tijd voor een nieuw crew uitje? Dan kan iedereen echt zien hoe gevaarlijk jij bent :D Misschien opnieuw een playlist proberen om te kijken of jouw verbinding nu wel stabiel is? :+ Of misschien zeilen met een aantal Dinka Marquis bij mooi weer?

• MR_VIPER

MR_VIPER

Elijan9 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:17:
[...]

Misschien heeft het ook te maken met jouw rijstijl? :D

Er zijn inderdaad best veel nieuwe leden bij de crew gekomen de afgelopen paar maanden. Wordt misschien tijd voor een nieuw crew uitje? Dan kan iedereen echt zien hoe gevaarlijk jij bent :D Misschien opnieuw een playlist proberen om te kijken of jouw verbinding nu wel stabiel is? :+ Of misschien zeilen met een aantal Dinka Marquis bij mooi weer?
Gok dat het crew uitje dan uit veiligheidsoverweging al een Saynod verbod gaat hebben :D Of een verplichte passive voor Saynod ;-)

Zal just in case mijn buggy vast gaan oppoetsen... Beach time.

*empty*

• Ithric
Aaa Saynod toch, als je echter met je uzi uit het raam hangt rijdt iedereen natuurlijk weg.
Je kan proberen een band lek te schieten natuurlijk, dan kan je ze misschien wel inhalen/bijhouden. :+

Als ik weer eens online ben, gaan we samen wel nieuwe leden "begroeten". >:) (De 1 rijd hem klem en de andere gaat een praatje maken)
Elijan9 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:17:
[...]

Misschien heeft het ook te maken met jouw rijstijl? :D

Leuk idee, met dit weer meerdere mensen op een zeilboot en dan in de bubblebad op 1 van de velen jachten wat drinken. 8)

iRacing Profiel

• Mitchell
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21:32

Mitchell

Ondertitel

Gisteren weer eens GTA:V opgestart en god, wat is het toch saai om zonder geld wat te doen. Maar om nou weer uren te gaan grinden, ook niet echt zin in. Dilemma's dilemma's. :9

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
Sinds vandaag weer begonnen met GTA V op de PC, in den beginne nog uitgespeeld op de PS3 maar vervolgens jaren niet naar omgekeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daantje19

Maar eens de nieuwe Vagner super car gekocht, leuk bakkie voor 1,5 miljoen!

• Elijan9
Daantje19 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:04:
[afbeelding]

Maar eens de nieuwe Vagner super car gekocht, leuk bakkie voor 1,5 miljoen!
Subtiel crew logootje erop :9

• Daantje19
Elijan9 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:55:
[...]

Subtiel crew logootje erop :9
Haha jep, ben niet voor niets een tweaker lid he ;)

• Sinner
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18-10 06:20

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Ooit veel gespeelt op de PS3, pasgeleden weer opnieuw begonnen op de PS4.
Valt niet mee om van rank >200 en tientallen miljoenen weer van 0 te beginnen. :')

Ben een oudere casual gamer welke eerlijk gezegd de PS3-tijd een beetje mist. Tot nu toe
niet echt veel beleeft op de PS4. GTA online op de PS4 is best wel stil en een beetje saai. :O

Heb zojuist even een request gedaan, zou wel fijn zijn als @Kju me toe zou willen voegen aan de crew d:)b

Nog 1 smiley omdat het er niet genoeg waren; *O*

• Reintji
  • Laatst online: 04-12 21:16

Reintji

(2 x dad)²

Goedemiddag,

GTA Online weer een beetje opgepakt, ben bezig om alle Heists te doen in de juiste volgorde. Zit nu bij Series A, de O'Neill brothers missie. Omdat ik de heist niet zelf het gestart kan ik deze stap niet zelf starten. Wanneer ik zelf overnieuw begin ben ik mijn voortgang kwijt om alles in de juiste volgorde te doen. Misschien een paar mensen uit de GOTX crew die mij willen/kunnen helpen (Xbox One)?

Nintendo speler sinds '94.

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:50
Ik heb een aanvraag gedaan voor de tweakerscrew Xbox One, kan iemand mij accepteren?

• Jelmer93
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22:40
Ik heb een aanvraag gedaan voor de tweakscrew PC. Mijn username is Darksoldier793

• Elijan9
Jelmer93 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 23:22:
Ik heb een aanvraag gedaan voor de tweakscrew PC. Mijn username is Darksoldier793
Volgens mij had ik je vrijdagochtend al toegevoegd, zo'n 12 uur vóór jouw berichtje hier ;) Maar ook hier: welkom!

• Jelmer93
Elijan9 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 11:47:
[...]

Volgens mij had ik je vrijdagochtend al toegevoegd, zo'n 12 uur vóór jouw berichtje hier ;) Maar ook hier: welkom!
Haha nog niet gezien dankjewel! Zitten jullie veel op teamspeak?

• Elijan9
Jelmer93 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 11:55:
[...]

Haha nog niet gezien dankjewel! Zitten jullie veel op teamspeak?
Ik schat dat tegenwoordig hooguit 10% van de actieve leden TS gebruikt, ingame chat is populairder. Maar ik kan het mis hebben, tegenwoordig begin ik (als ik online ben) pas tegen 21:30 en dan zijn er genoeg al weer gestopt die overdag of rond 19:00 beginnen, maar dan heb ik nog mijn mini-me's rondlopen ;) Af en toe zet ik TS aan en staat het de rest van de avond aan zonder dat er ook maar iemand voorbij komt :+

• Jelmer93
Elijan9 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:32:
[...]

Ik schat dat tegenwoordig hooguit 10% van de actieve leden TS gebruikt, ingame chat is populairder. Maar ik kan het mis hebben, tegenwoordig begin ik (als ik online ben) pas tegen 21:30 en dan zijn er genoeg al weer gestopt die overdag of rond 19:00 beginnen, maar dan heb ik nog mijn mini-me's rondlopen ;) Af en toe zet ik TS aan en staat het de rest van de avond aan zonder dat er ook maar iemand voorbij komt :+
Je bedoelt toch voice chat in GTA hoop ik of typt iedereen?

• Elijan9
Jelmer93 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:54:
[...]

Je bedoelt toch voice chat in GTA hoop ik of typt iedereen?
Typen, ik ken volgens mij maar één crewlid die de voice chat fanatiek gebruikt... Al betekent dat dus wel dat we soms even een beetje roekeloos rijden :D

• Krisk
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 15-03-2020
Ook ff een verzoekje gestuurd. Tot snel! Kriskarso

• Elijan9
Krisk schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:55:
Ook ff een verzoekje gestuurd. Tot snel! Kriskarso
Toegevoegd aan de PC crew, tot ziens in LS! :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Elijan9 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 18:18:
[...]

Typen, ik ken volgens mij maar één crewlid die de voice chat fanatiek gebruikt... Al betekent dat dus wel dat we soms even een beetje roekeloos rijden :D
Soms, Even, Roekeloos. Vooral soms en even passen niet in het rijtje. Binnenkort als de hele verhuizing achter de rug is maar weer eens online opstarten. Gelukkig mis ik weinig aan de Gunrunning DLC.

*empty*

• badabingbadaboo
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 06-10 10:38
Beter! Kunnen we hopelijk met 4en nu Heists doen!

Barthelomeus#2737

• T.C
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:48
Heb zojuist een request gestuurd voor tweakscrewxbone.

Tot snel TheChemist1981

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

• fdisk
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 03-12 00:56
T.C schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:41:
Heb zojuist een request gestuurd voor tweakscrewxbone.

Tot snel TheChemist1981
Geaccepteerd!

• lochpatje
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04:44
Heb me aangemeld bij de pc crew @Elijan9.
Gebruikersnaam LochpatjeNL

Voelde me eenzaam zonder crew :P

• Glasscar
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 19:27
Leeft dit nog? Hoop het wel, ben die pugs wel zat ;)

• joey82
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 07-12 13:28
kleine vraag:

ik heb gta v via steam gekocht en niet gekozen voor cloud save,

zonder na te denken over hoe het moet als ik binnenkort een nieuwe pc wil kopen hoe ik dan de save game mee krijg naar de nieuwe pc.

kun je cloud saving eigenlijk altijd nog aanzetten?

alvast bedankt :)
Pagina: 1 ... 165 166 167 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee