Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

fdkuyper schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:19:
[...]

Ik ben natuurlijk een noob, maar ik heb geen idee. Wat voor voortgang bedoel je? Kennenlijk gaat het niet om je level in GTA?
Rsc (Rockstar social club) is eigenlijk een grote databank. Indien je een rsc account aan je PSN koppelt zie je op RSc allemaal stats terug van je offline en online GTA. Van geld op de bank tot hoelang je in een auto hebt gereden....
Dus zonder koppeling besta je eigenlijk niet....... Althans op RSC dan.

Wij zien graag dat een psn aan een rsc is gekoppeld en dat beide bekend zijn. Dit om overzicht te houden en te voorkomen dat er ongewenste figuren opduiken die het voor andere verzieken.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
fdkuyper schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:19:
[...]

Ik ben natuurlijk een noob, maar ik heb geen idee. Wat voor voortgang bedoel je? Kennenlijk gaat het niet om je level in GTA?
Hoe dan ook, ik zie gewoon je juiste psn op sc.....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
HardHouse schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:04:
[...]
Hoe dan ook, ik zie gewoon je juiste psn op sc.....
Oh? Dat zou fijn zijn: mijn PSN is FDK, terwijl ik een langere naam moest gebruiken online: TheFDK. Maar als het goed staat, dan vind ik het prachtig. (Als ik bij mijn gegevens kijk, dan staat er een ander PSN gekoppeld.... maar dat geeft kennlijk niet).

Bedankt voor de hulp en de uitleg allemaal!

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Klopt je PSN is FDK en TheFDK is je socialclub...

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ll_iSkiLLzZ_ll schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:56:
[...]
bij deze laat ik weten dat ik per direct al mijn activiteiten in GTA stopzet. Het gaat jullie goed!!!
Het beste Skillzz!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vuileharrie schreef op woensdag 1 april 2015 @ 09:22:
[...]
Ik wil bij deze aan iedereen mijn excuses aanbieden, vooral aan Skillzz.
De laatste tijd heb ik last van stemmen in mijn hoofd, als ik geen gehoor aan deze stemmen geef heb ik de neiging om de hele dag op kantoor met een banaan rond te moeten lopen. Mocht er iemand foto's hiervan willen kan je een pm naar Risifran doen.
Het kan voorkomen dat ik s'avonds minder online ben omdat ik dan bij de psychiater zit.
Het is je vergeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje je hebt veel woorden nodig om een grapje te maken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:07:
[...]

Jeetje je hebt veel woorden nodig om een grapje te maken :o
Dankje, ik heb een uitgebreide vocabulaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TweakscrewPS4 Mini-Update

De afgelopen maand hebben wij een behoorlijk aantal nieuwe members gekregen die over zijn gekomen uit andere nederlandse crews. Het zijn wel voornamelijk heel serieuze tieners die het gamen dan ook heel serieus nemen en zich daarom niet helemaal thuis voelen in onze ouwelullen "wij gamen voor de lol" cultuur. Na overleg met de commissioners hebben wij naar aanleiding van de grote aantallen tieners die onze crew joinen besloten om een nieuwe crew op te richten: TweakscrewJr (RSC:GOTJ)
Het is de bedoeling dat GOTP 18+ is en blijft maar dat de jongere serieuze tweaker ook een eigen plek krijgt.
Andere crewbenamingen zijn welkom. Er zal ook een serieuze en volwassen crew leader nodig zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 01-04-2015 10:51 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Hoe kan dat dan? GTA 5 is toch vanaf 18 jaar? :+

[ Voor 12% gewijzigd door ManiacScum op 01-04-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:56
Jij hebt het spel toch ook? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ja maar ik laat mijn kinderen er ook niet mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:41:

De afgelopen maand hebben wij een behoorlijk aantal nieuwe members gekregen die over zijn gekomen uit andere nederlandse crews. Het zijn wel voornamelijk heel serieuze tieners die het gamen dan ook heel serieus nemen en zich daarom niet helemaal thuis voelen in onze ouwelullen "wij gamen voor de lol" cultuur. Na overleg met de commissioners hebben wij naar aanleiding van de grote aantallen tieners die onze crew joinen besloten om een nieuwe crew op te richten: TweakscrewJr (RSC:GOTJ)
Het is de bedoeling dat GOTP 18+ is en blijft maar dat de jongere serieuze tweaker ook een eigen plek krijgt.
Andere crewbenamingen zijn welkom. Er zal ook een serieuze en volwassen crew leader nodig zijn.
Vuileharrie als crewleader. Ik kan mij geen betere serieuze en volwassen crewleader voorstellen die zich ook makkelijk in een tiener kan verplaatsen 8)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
The Outlaw schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:56:
[...]

Vuileharrie als crewleader. Ik kan mij geen betere serieuze en volwassen crewleader voorstellen die zich ook makkelijk in een tiener kan verplaatsen 8)
Les 1: dakneuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Het vocabulaire van harrie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed iniatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Goed idee, dan stuur ik ze gelijk allemaal om 19.00 naar bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Les 2: containerflikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Geen goed idee! Ten eerste wordt deze generatie verpest, en ten tweede, we krijgen dan met snelleharrie,smerigeharrie,vetteharrie,bijdehandeharrie,vuileharriejr,snackbarharrie,dumpertharrie en geenstijlharrie te maken >:)

Edit: ik vergeet facebookharrie nog

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar worden de tieners die nu al in de Tweakscrew/PS3PS4 zitten gekicked, of hoe moet ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
The Outlaw schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:06:
[...]

Maar worden de tieners die nu al in de Tweakscrew/PS3PS4 zitten gekicked, of hoe moet ik dat zien?
Vroeger haalde ze ook groepen uit de massa door bepaalde kledingstukken. Voor nu moeten ze als ze online zijn een gele bivak muts dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Utoka schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:10:
[...]

Vroeger haalde ze ook groepen uit de massa door bepaalde kledingstukken. Voor nu moeten ze als ze online zijn een gele bivak muts dragen.
Of een slabbertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utoka schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:10:
[...]

Wellicht is dat destijds ook als een 1 aprilgrap begonnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Yeah na 3 uur glitchen eindelijk voor elkaar
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/242uefo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Het lukt mij nog niet eens om een Panto te dupen...... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Nee offroad banden zijn voor echte racers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:56:
[afbeelding]
ah die wil ik ook!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:18
NiQo schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:56:
vette bak om een heist mee te doen, ten minste hij ziet er bullet proof uit.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Vrij makkelijk te dupen, kunnen we wel even regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Heb je een tutorial of filmpje gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:10

Lol, 1 april neem ik aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Christian schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:02:
Het lukt mij nog niet eens om een Panto te dupen...... :')
Zie hier hoe ik het heb gedaan. Werkt 4 vd 5 keer.
[YouTube: http://youtu.be/IxlHJ7FoEIc]
Utoka schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:42:
Heb je een tutorial of filmpje gevolgd?
Yes, deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 16:24

:D _O-
En jullie gamen niet serieus met alle races etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:40:
Vrij makkelijk te dupen, kunnen we wel even regelen ;)
Top, vanavond ff kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isane schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:04:
[...]

:D _O-
En jullie gamen niet serieus met alle races etc?
Ik kan jouw reactie ook niet serieus nemen :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 16:24
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:18:
[...]

Ik kan jouw reactie ook niet serieus nemen :D _O-
_O- idd 1 april!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:10

SuBBaSS

-has Ryzen

Gasten, ff de topicwarning overnieuw lezen wb. oa. die glitches?
Allemaal leuk en aardig enzo, maar voor er gezeik over komt hier......
Daar is toch juist die tweakscrew site heel geschikt voor?

Ben zelf wat dat betreft ook geen heilig boontje met mijn "gekregen" insurgent, roosevelt, lectro en casco, maar daar gaat het ook niet om. :+

Overigens is de OP ook niet meer actueel wat betreft oa. Crewleaders. Kan dat evt. even aangepast worden? Zo klopt ie voor tweakscrewx360 al lang niet meer (kan me niet eens herinneren ooit "onder" EnzoDino gespeeld te hebben, dat moet minstens anderhalf jaar geleden zijn). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazuzi
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
fdisk schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:10:
[...]

Hi, ik heb je volgens mij laatst inderdaad toegevoegd, er zijn al wat mensen online, kijk even in het pauzeren bij crews, my crews, view members, daar kun je iemand joinen die al in een game zit. even een bericht sturen inname kan ook. Meestal beginnen we met z'n allen in een crew only sessie. Ik denk dat ik zelf over een half uur of zo online ben.
Bedankt voor de tip, heb komende periode minder tijd vanwege tentamens. Was gisteravond wel even online maar dat was ruk vanwege server problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik kijk stiekem mee.... oke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuBBaSS schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:26:
Overigens is de OP ook niet meer actueel wat betreft oa. Crewleaders. Kan dat evt. even aangepast worden? Zo klopt ie voor tweakscrewx360 al lang niet meer (kan me niet eens herinneren ooit "onder" EnzoDino gespeeld te hebben, dat moet minstens anderhalf jaar geleden zijn). :P
Was die crew dan nog actief? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Je zou idd. bijna denken van niet door de topickaping van jullie ps4'ers! :'(

:P

We zijn de originals man (net als de ps3'ers die nog actief zijn); niet van die nextgen-nakomertjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
SuBBaSS schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:44:

We zijn de originals man (net als de ps3'ers die nog actief zijn); niet van die nextgen-nakomertjes. :+
nakomertjes? Zo praat je niet over ex-crewleden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Christian schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:45:
nakomertjes? Zo praat je niet over ex-crewleden. 8)7
Mist de clown-smilie bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
SuBBaSS schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:44:

Ik voel mij niet aangesproken. Ik was de minecraft graphics zat ben dus van de ps3 naar de ps4 gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Ok sorry mensen met de lange tenen!
Ik was er verre van serieus over, hence the smilie.
Daarnaast was het sarcasme all over aangezien ikzelf een enorme gta-nakomer ben (ben pas anderhalf jaar later aangehaakt).

Verder niets dan liefde voor alle tweakscrew members! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
SuBBaSS schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:48:
[...]

Mist de clown-smilie bij jou?
Nee hoor, vandaar ook mijn smiley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Christian schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:03:

Nee hoor, vandaar ook mijn smiley
:*)

Didn't mean to throw the bat into the henhouse! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utoka schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:57:
[...]

Ik voel mij niet aangesproken. Ik was de minecraft graphics zat ben dus van de ps3 naar de ps4 gegaan :+
Precies, ik wilde al een afspraak maken bij Pearle, maar lag dus niet aan mijn ogen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Achja, wat ik niet heb mis ik ook niet... 8)

Kan wat dat betreft niet wachten op de pc release, dan zullen er nog mooiere plaatjes/filmpjes langskomen (en ongetwijfeld weer net zoveel "ik heb deze, deze en deze mod maar nu doet ie het niet meer"-posts als bijv. in het skyrim-topic).

Ik stem dan ook vooraf al voor een apart GTA V pc-topic zodat we hier in ieder geval kunnen blijven genieten van de strapatsen van onze crewhelden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuBBaSS schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:16:
Achja, wat ik niet heb mis ik ook niet... 8)
ja mijn opa heeft ook nog steeds een zwartwit-tv, hoor ik hem ook nooit over klagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

En jij zit aan de andere kant ongetwijfeld al op een 5K 3D ultramaxihdshiznit tv op een 250+ MBit internetlijn via supadupaflexifiber a 200 eu per maand.... B) :P

Ik ga zeker niet ontkennen dat het op nextgen zoveel mooier is (wie wel? Dat is toch duidelijk) dat is niet eens een discussie waard wmb..
Maar ik kan nog steeds net zo prima genieten van de plaatjes op mijn nognieteens HD tv, met m'n achterhaalde 360 in GTA V. Het is maar net wat je wilt/gewend bent.

Dat gras is ook hier weer groener aan de overkant, in dit geval ook letterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die nog graag met die 'heist tas' in freeroam willen lopen:
-Ga naar ammonation, koop de 'parachute bag' van Isreal.
-Naar buiten, zet je parachute bag aan (zichtbaar).
-Ga naar de kapper (rugtas verdwijnt), ga naar menu lipstick en hover over aantal
-Cancel alle menu's, moment dat je uit de stoel stapt: voila :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/U3QBNEfU5RvoWE44MV4xWbjF/medium.png

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

SinergyX schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:38:
Voor de mensen die nog graag met die 'heist tas' in freeroam willen lopen:
[afbeelding]
_/-\o_
Meesterlijk!
Ben benieuwd of die ook zichtbaar blijft als je bijv. op een roosevelt of fib-suv aan de zijkant gaat hangen ipv. dat je instapt. :D
Gisteravond wel zo'n lol om gehad; 2 man aan de zijkant, 4 in de auto. Wel in invite-only want je bent wel een lekkere target met z'n 6en natuurlijk. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
SuBBaSS schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:26:
anderhalf jaar geleden was ik crewleader hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuBBaSS schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:37:
En jij zit aan de andere kant ongetwijfeld al op een 5K 3D ultramaxihdshiznit tv op een 250+ MBit internetlijn via supadupaflexifiber a 200 eu per maand.... B) :P
jep, maar voor 45 euro per maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

servival7 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:00:
Dat klopt dan toch wel zo ongeveer met wat ik zeg? Nie boos zijn! :>
Toen ik erbij kwam was fd1sk het, wat eraan vooraf ging wist ik niet.

[ Voor 40% gewijzigd door SuBBaSS op 01-04-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
SuBBaSS schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:09:
Dat klopt dan toch wel zo ongeveer met wat ik zeg? Nie boos zijn! :>
Toen ik erbij kwam was fd1sk het, wat eraan vooraf ging wist ik niet.
haha EnzoDino zegt mij ook niets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
servival7 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:00:
[...]

Ik nog korter geleden :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 09:04
Alleen porno snorren als crew leaders graag! De rest kan ik gewoon niet serieus nemen! ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, pornosnor present ;) . Jongens die OP is niet bijgewerkt omdat ik de snelle wisselingen van x360 crew leaders niet meer bij kon houden. Het staat ergens op een todo lijst.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
  • Laatst online: 28-03 10:35
AtlAntA schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:30:
Alleen porno snorren als crew leaders graag! De rest kan ik gewoon niet serieus nemen! ;)
Serieus... spatie ... nemen...

PSN: massis87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Vanavond rond half 9 begin ik met het hosten van een heist. Weet niet meer zeker of ik nou humane nog moest hosten of series a, maar let op invites van ButsMG. Ik speel met een vriend, dus We hebben nog 2 man nodig. Het wordt de volledige heist in ieder geval.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Masegate schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:23:
Vanavond rond half 9 begin ik met het hosten van een heist. Weet niet meer zeker of ik nou humane nog moest hosten of series a, maar let op invites van ButsMG. Ik speel met een vriend, dus We hebben nog 2 man nodig. Het wordt de volledige heist in ieder geval.
ps3/4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ok, jammer, heb zelf een ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Wordt vervroegd naar nu... Uitnodigingen gaan er over 5 minuten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 09:04
massis schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:13:
[...]

Serieus... spatie ... nemen...
Ja leuk bedacht hé? :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
we staan met 3 man klaar om de Humane Labs heist te gaan doen (PS3), iemand interesse om mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timeehz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-11-2023
Nog 1 iemand nodig voor Pacific Job heist op PS4.
PSN: Timeehz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Iemand nu online online en zin en tijd om human labs setups en heist te doen? Zoeken nog 2 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Is die Duke nu al in iemands garage? Ik moest helaas onverwachts afhaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep gelukt met dank aan Niqo, Rutger en Whisky!!! Uiteraard duurde t bij mij t langste voordat het me eindelijk lukt (ja de jaartjes gaan tellen).....

Team Yellow FTW!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
we hebben gisteren de Humane Labs setup gedaan waar je die straaljager moet stelen maar dat valt nog niet mee, we hebben hem 3 keer geprobeerd maar de eerste 2 keer ging de hydra kapot. Ik heb daarna gevlogen in de hydra en dat ging goed maar ik bleef alleen over en dat telt ook niet. De andere 3 gingen helaas dood.

Hebben jullie tips voor deze setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 03:02:
jep gelukt met dank aan Niqo, Rutger en Whisky!!! Uiteraard duurde t bij mij t langste voordat het me eindelijk lukt (ja de jaartjes gaan tellen).....

Team Yellow FTW!!!!!

[video]
Top!!! Ik heb het hele gebeuren niet kunnen zien, wel kunnen horen.

Als er mensen zijn die mij aan zo'n apparaat willen helpen houd ik me aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Svennie schreef op donderdag 02 april 2015 @ 07:27:
we hebben gisteren de Humane Labs setup gedaan waar je die straaljager moet stelen maar dat valt nog niet mee, we hebben hem 3 keer geprobeerd maar de eerste 2 keer ging de hydra kapot. Ik heb daarna gevlogen in de hydra en dat ging goed maar ik bleef alleen over en dat telt ook niet. De andere 3 gingen helaas dood.

Hebben jullie tips voor deze setup?
Straaljagers komen per groepje en in formatie. Ze blijven ook in formatie vliegen totdat ze bij je zijn. Vlieg niet recht op ze af maar zorg dat je achter ze uit komt zodat je meteen 1 a 2 neer kan halen (volgens mij zijn het groepjes van 3). Probeer verder zo veel mogelijk in cirkels te vliegen maar pas wel op dat je niet je team genoten raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 03:02:

Team Yellow FTW!!!!!

[video]
Graag gedaan Har! Het was een zware bevalling :')
Maar zonder jou hadden we hem niet eens Online gekregen. Hulde! _/-\o_

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Ik zie een nieuwe kanshebber voor de crew-auto. Vette bak hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zo, gisteren gta5 gekocht voor 45 euro op bol.com, afhaalpunt in de albert hein

en nu maar hopen dat er geen bugs inzitten, dat het grafisch pc-geoptimaliseerd is en dat er massive community en mod support zal komen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
En dat het niet nog een keer word uitgesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
NiQo nog bedankt voor het filmpje..... het dupen lukt nu wel.
En de tip gisteravond om een Pegasus auto te gebruiken.

[ Voor 31% gewijzigd door ManiacScum op 02-04-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Reminder Paas Playlist
NiQo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:52:
Hi Tweakers,

Op zondag 5 april spelen we een gemengde paasplaylist. Deze PL zal zowel custom als R* jobs bevatten. Voornamelijk races en een aantal TDMs.

Start playlist om 21.00 uur.
Invités voor freeroam sessie vanaf 20.30 uur

Aanmeldingen en suggesties voor de PL graag via dit topic.

http://tweakscrew.net/for...tweakscrew-paas-playlist/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Masegate schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:47:
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/IMG_20150402_123322_zpsw73ngoyi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Haha nice!

De Duke heeft overigens veel voordelen, Bullet proof (voor een groot deel), kan 3 stickies (explosies) hebben en ramt bijna net zo hard auto's opzij als een Insurgent :D

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Netjes. Ik zal vanavond eens een tutorialtje zoeken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Masegate schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:47:
Glitched auto, lijkt me niet al te tactisch dat te doen.. kwestie van tijd tot die weer foetsie is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
SinergyX schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:23:
[...]

Glitched auto, lijkt me niet al te tactisch dat te doen.. kwestie van tijd tot die weer foetsie is.
Ja, nu ik er meer over lees... inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach er zijn altijd mensen Roomser dan de paus........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:28:
Ach er zijn altijd mensen Roomser dan de paus........
Dat zeg ik toch niet, zeg alleen dat het beetje zonde is zo'n ding als crew auto te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik. Al ben ik nog nooit een geglitchte auto kwijt geraakt.
Maakt me verder ook niet uit wat de crewauto is of wordt ik heb er sowieso geen plek voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:43:
Maakt me verder ook niet uit wat de crewauto is of wordt ik heb er sowieso geen plek voor
Sinergy doelt denk ik op, als je die als crew auto instelt en het wordt door R* ooit in de verre toekomst eruit gehaald dan kunnen nieuwe leden de auto niet meer krijgen.

Zo loop ik ook in een politie uniform rond. Zal mogelijk ook ooit eruit gehaald worden, hopelijk blijft het dan bij mij in de kleding kast om af en toe mensen op te pakken in Los Santos 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik ben wel een keer mijn rat loader kwijt geraakt (voordat hij te koop was, was hij best zeldzaam). Was wel een beetje zonde van mijn geld ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 15:09
Maar die duke is toch alleen voor mensen die van oude console naar nieuwe console gingen?

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me onwaarschijnlijk, of je hebt enkel auto's in je garage gehad die altijd vrij beschikbaar waren in Online. Alle auto's die uit SP naar Online kwamen, zoals snowtruck, spacedocker, zijn allemaal op bepaald moment verwijderd.

Zeldzame auto's, zoals Hearse, Micheal's wagen of ratloader zijn altijd ingame gebleven, omdat ze ergens en op enig moment wel in Online beschikbaar waren (zoals ook de Asea).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Adeadly schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:25:
Maar die duke is toch alleen voor mensen die van oude console naar nieuwe console gingen?
Klopt. Die kreeg je ook in de singel player en online komt hij "eigenlijk" niet voor. Maar er is een manier om hem dus wel in online te krijgen en dat is dus gisteren gelukt :P
SinergyX schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:31:
[...]

Lijkt me onwaarschijnlijk, of je hebt enkel auto's in je garage gehad die altijd vrij beschikbaar waren in Online. Alle auto's die uit SP naar Online kwamen, zoals snowtruck, spacedocker, zijn allemaal op bepaald moment verwijderd.

Zeldzame auto's, zoals Hearse, Micheal's wagen of ratloader zijn altijd ingame gebleven, omdat ze ergens en op enig moment wel in Online beschikbaar waren (zoals ook de Asea).
De Marshall ben ik bij de laatste heist update ook kwijt geraakt.. Maar goed. Voorlopig nog genieten van deze heerlijke bak :D

[ Voor 46% gewijzigd door Noctonix op 02-04-2015 14:33 ]

Freedom for everyone..

Pagina: 1 ... 128 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com