Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Die heb ik gelukkig niet gekocht. Zeker toen ik hoorde dat ie niet in de garage kon.Didyoumeetmax? schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:03:
[...]
Ik heb de Technical gekocht op 't begin, omdat ik toen niet door had dat je per heist dingen unlockte.
Helaas weer precies zo'n voertuig waar de 'niet goed geld terug garantie' niet op van toepassing is
Ja twijfel nog, moet eerst weer een plekje vrij maken dan.SinergyX schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:56:
[...]
Zonder de Burrito ben je natuurlijk niet compleet
PS4 firmware update 2.50 also helped neutralise loading lag on GTA V 1.08 with the 1.09 update fixing the loading speed as well. All good!
https://twitter.com/funmw4New matchmaking technique adopted for super fast heist launching without gathering players yourself which takes ages
hoe laat?Timeehz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:15:
Wij zoeken nog steeds 1 iemand voor The Prison Break heist op PS4. Iemand die mee wil doen?
Zou niet te lang moeten duren, hebben hem al is gedaan maar moet hem nu zelf nog een keer hosten, maar denk niet dat 1.5u genoeg is.servival7 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:26:
dat ga ik denk ik niet redden. moet 21:30 weer ergens anders zijn. Weet niet hoe lang die heist duurt?
doneTimeehz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:12:
[...]
Top voeg me toe op PSN: Timeehz
Nog 1 iemand nodig voor de Prison Break Heist.
PSN: plexforce (ps4)
Ik nodig jullie dan wel uit voor een party.
mooi. Zal zorgen dat ik rond 19:30 online benTimeehz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:36:
Top, dan zijn we compleet. Misschien dat we wat eerder kunnen beginnen als iedereen online is
Je kan bij ons aansluiten maar we zijn al halverwege de setups, maakt voor je unlocks verder niets uit volgens mij. Ik ben rond 20.30 uur online. Heb afgesproken om 21.00 met Markies en Falcon maar als we allemaal eerder zijn dan beginnen we ook eerder. We hoeven alleen nog 2 setups en dan gelijk de finale. Weet niet hoe laat je wilde maar check even bij ons rond die tijd of we nog plek hebben.micmulder schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:12:
Zijn er vanavond nog mensen die heist 5 gaan doen en nog iemand nodig heeft? Dan wil ik wel graag joinen
PSN: Kjujay
Top dan wil ik wel graag mee doenKju schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:04:
[...]
Je kan bij ons aansluiten maar we zijn al halverwege de setups, maakt voor je unlocks verder niets uit volgens mij. Ik ben rond 20.30 uur online. Heb afgesproken om 21.00 met Markies en Falcon maar als we allemaal eerder zijn dan beginnen we ook eerder. We hoeven alleen nog 2 setups en dan gelijk de finale. Weet niet hoe laat je wilde maar check even bij ons rond die tijd of we nog plek hebben.
Kju schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:34:
als je het geld hebt een Astro A50 en anders kost een turtle beach 500p € 99.- bij de MM en is volledig draadloos. En anders de Sony Gold voor 89,-. Daaronder kan je ook kijken naar turtle beach, Triton en Kraken
[ Voor 89% gewijzigd door WeHoDo op 26-03-2015 19:37 ]
tx, morgen ff kijken en shoppenKju schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:34:
als je het geld hebt een Astro A50 en anders kost een turtle beach 500p € 99.- bij de MM en is volledig draadloos. En anders de Sony Gold voor 89,-. Daaronder kan je ook kijken naar turtle beach, Triton en Kraken
Verwijderd
Ach... Avondje stripclub en je hebt dat bedrag zo bij elkaar gesprokkeldVerwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:48:
pfff bijna 300 euro voor zo'n astro......
Ik kan ook een heist hosten maar kan alleen heist 1 hosten.
PSN ID: Svennie-NL
ik zie geen uitnodiging in mijn telefoon, zoek je nog iemand?Damocles.NL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:53:
Ja kan bij mij, ik ben nu aan het wachten op spelers. Zit je in de crew? Dan zou je invite moeten hebben van verylongusername
Nou dat ging goed hèTimeehz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:36:
Top, dan zijn we compleet. Misschien dat we wat eerder kunnen beginnen als iedereen online is

Kon niet beter gaan! Volgende Heist moet toch wel beter ^^
PS3/4/5 PSN: FDK
[ Voor 99% gewijzigd door fonsmeister op 27-03-2015 00:46 ]
PSN: fonsmeister

Thanks Niqo, Rutger en Harry, waren wat spannende momentjes bij!
Verwijderd
Team yellow for the winkassemans schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 02:17:
Team yellow!!
[afbeelding]
Gefeliciteerd jongens!
Verwijderd
Jullie ook bedankt!!! Toch als zwakste schakel mogen meeprofiterenkassemans schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 02:17:
Team yellow!!
[afbeelding]
Gefeliciteerd mannen! Knappe prestatie!kassemans schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 02:17:
Team yellow!!
[afbeelding]
Nu krijg ik ook zin om te beginnen.
Ik denk dat deze guide echt de volle lading dektUffeltje schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:29:
Lekker hoor!
Nu krijg ik ook zin om te beginnen.Nog tips?
http://gtaforums.com/topi...astermind-in-depth-guide/
Waarschijnlijk een nieuw wereld record. lol.Timeehz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:06:
[...]
Kon niet beter gaan! Volgende Heist moet toch wel beter ^^
Verwijderd
ja deze guide sluit echt bijna alle risico's uit. De guide waarschuwt zelfs voor de trein tijdens de Weed-setup en das niet voor niets he Niqo?Kju schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:30:
[...]
Ik denk dat deze guide echt de volle lading dekt
http://gtaforums.com/topi...astermind-in-depth-guide/
Heel nice! Gefeliciteerd!kassemans schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 02:17:
Team yellow!!
[afbeelding]

PSN: MrMistral
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik was Niqo alweer vergeten met die trein
Man man, ik kon tijdens de laatste heist mijn controller bijna niet meer normaal vasthouden, zulke klamme handjes had ik ervan.
Volgende keer wil ik graag de eerste 2 setups van Humane labs even replayen (hele heist mag ook, maar 't gaat vooral om die 2 setups die ik nog niet gedaan heb). Daarna de final heist doen, en dan hoop ik dat ik 3 mensen vind die gek genoeg zijn om verspreid over enkele avonden samen de Criminal Mastermind challenge aan te gaan. Ik wil die 12 miljoen! (10+1+1...)
PSN: massis87
ik heb gisteren ook de PS3 ge-reboot omdat het loading screen wel erg lang bleef staan. Daarna helaas wel veel problemen gehad met het starten van heists, dat is niet gelukt. Daarna in free roam ook lag problemen, kan je ergens zien wat de kwaliteit van je verbinding of die van de anderen in de sessie is?massis schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:24:
Los van wat loading issues (allemaal lekker de PS3 rebooten...) ging dat best smooth
en dan hoop ik dat ik 3 mensen vind die gek genoeg zijn om verspreid over enkele avonden samen de Criminal Mastermind challenge aan te gaan. Ik wil die 12 miljoen! (10+1+1...)
ik wil wel meedoen met de mastermind challenge. Kan de avonden tussen 1830 en 2200 en aangezien het slecht weer gaat worden dit weekend kan ik in de weekenden ook overdag.
Ik kan meestal pas vanaf 22.00h :-DSvennie schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:48:
[...]
ik heb gisteren ook de PS3 ge-reboot omdat het loading screen wel erg lang bleef staan. Daarna helaas wel veel problemen gehad met het starten van heists, dat is niet gelukt. Daarna in free roam ook lag problemen, kan je ergens zien wat de kwaliteit van je verbinding of die van de anderen in de sessie is?
ik wil wel meedoen met de mastermind challenge. Kan de avonden tussen 1830 en 2200 en aangezien het slecht weer gaat worden dit weekend kan ik in de weekenden ook overdag.
Maar ik moet ff met de vrouw des huizes wat inplannen voor volgende week, kijken of zij het ok vindt om de hele week geen TV te kunnen kijken
Verwijderd
Ja wie zei ook al weer dat die heists niet spannend zijnkassemans schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:54:
Leuk stukje op tweakscrew.net
Ik was Niqo alweer vergeten met die trein. Gelukkig maakte hij dat ruimschoots goed door die eikel (ik
) te redden die op z'n bek ging met de motor bij de laatste setup.
Man man, ik kon tijdens de laatste heist mijn controller bijna niet meer normaal vasthouden, zulke klamme handjes had ik ervan.
Uiteindelijk ook maar 2x een restart hoeven te doen bij alle setups en heists dus dat viel wel mee.
Niqo werd er gek van om als pussies in die kuruma veel setups te doen en gelijk heeft ie, maar nu mogen we weer gewoon doodgaan
ow was zeker billenknijpen joh, zeker toen ik vast kwam te zitten bij die boom en er geloof ik ook nog 3 a 4 helicopters aankwamen....SinergyX schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:50:
NetjesLeuke laatste run ook, was het niet even billen knijpen bij die boot, zag dat er nog wel wat politie aan kwam rijden.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2015 11:12 ]
mijn wekker gaat 's-morgens weer om 0600 dus daarom kan ik het niet veel later maken dan 2200, volgende week kan ik maandag en vrijdag avond niet. Misschien beter om dit via PM af te spreken.massis schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:59:
[...]
Ik kan meestal pas vanaf 22.00h :-D
Maar ik moet ff met de vrouw des huizes wat inplannen voor volgende week, kijken of zij het ok vindt om de hele week geen TV te kunnen kijkenIn dat geval kan ik namelijk vanaf +- 20h (eens zoonlief slaapt)
PM is niet heel handig want we moeten met 4 zijn eerst :-)Svennie schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:15:
[...]
mijn wekker gaat 's-morgens weer om 0600 dus daarom kan ik het niet veel later maken dan 2200, volgende week kan ik maandag en vrijdag avond niet. Misschien beter om dit via PM af te spreken.
Ik moet er pas uit om 07:15, maar dat weerhoudt mij er niet van om af en toe door te gaan tot 01:00 (heel soms zelfs 02:30...)
Verwijderd
ja idd handig om dat via pm of mss op tweakscrew.net te doen anders lijkt t hier zometeen op een datingsite....Kju schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:25:
Je kan onderaan de PM meer mensen toevoegen. In een PM op GOT kan je met 10 mensen
Kan geen kwaad. De afgelopen twee weken was dit topic ook een datingsiteVerwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:31:
[...]
ja idd handig om dat via pm of mss op tweakscrew.net te doen anders lijkt t hier zometeen op een datingsite....
Is het toch ook? Ik zoek via dit topic nog 2 mensen die mee willen doen, dat gaat niet echt via PM he :-)Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:31:
[...]
ja idd handig om dat via pm of mss op tweakscrew.net te doen anders lijkt t hier zometeen op een datingsite....
Verwijderd
Werkt veel beter via de playstation app. Berichtje sturen naar de mensen met wie je ook daadwerkelijk wilt spelen en waarvan je ook weet dat met hen de CM-challenge haalbaar is. Zo heb ik t gedaan.massis schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:39:
[...]
Is het toch ook? Ik zoek via dit topic nog 2 mensen die mee willen doen, dat gaat niet echt via PM he :-)
Toch maar 2 fails waarvan er 1 eigenlijk overbodig was. Erg netjes dacht ik zo
Met die kuruma ben ik wel klaar idd, OP apparaat. Die gaat op marktplaats
Was vanmorgen wel te laat op werk maar ach, I'll take one for the team.
#TeamYellowFTW
ik heb interesse, zal straks eens op MP kijken als de GTA V weer aan staatNiQo schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:50:
Verwijderd
Ach er stonden al genoeg tips hier op t forum. Dus zoveel werk was t niet.NiQo schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:50:
Ja lekker mannen! Defensief en slim gespeeld. Ook zeker credits aan the big boss Harry voor de handleiding, was het halve werk al.
Toch maar 2 fails waarvan er 1 eigenlijk overbodig was. Erg netjes dacht ik zo
Was vanmorgen wel te laat op werk maar ach, I'll take one for the team.
#TeamYellowFTW
lol en dat boompje op 9:00 wie verzint t....NiQo schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:29:
[...]
Lol! Even even schansje meepakken op 3:35 hahaha
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2015 12:48 ]
Net lekker op weg vanaf dag 1 krijg je dit, fijne update gister maar heel veel beter is het niet...
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Misschien is "daily" niet "elke dag vanaf 00:00h" maar eerder 17h-17h ofzo?HardHouse schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:00:
Meer mensen vandaag geen nieuwe daily challenges gehad?
Net lekker op weg vanaf dag 1 krijg je dit, fijne update gister maar heel veel beter is het niet...
Het is idd niet snachts om 00:00 al maar wel om 12:00 smiddags wanneer ik online kom....
LOL die boomVerwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:46:
[...]
Ach er stonden al genoeg tips hier op t forum. Dus zoveel werk was t niet.
[...]
lol en dat boompje op 9:00 wie verzint t....

Maare van harte heren, goed gedaan!
Do { Ping } while ( LOL )
Verwijderd
Voor crewmembers die nog kandidaten zoeken voor de Criminal Mastermind-challenge, kan ik jullie volgende exemplaren aanbevelen!!!!
risifran
Assassins123456789
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2015 13:56 ]
Lol maar die van Assassins8913 kan gewoon mee voor de mastermind die van risi nietVerwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:38:
Arme Fons
https://youtu.be/lO4JngvHOZE
Voor crewmembers die nog kandidaten zoeken voor de Criminal Mastermind-challenge, kan ik jullie volgende exemplaren aanbevelen!!!!
risifran
https://youtu.be/Iy_kM1S7DYg
Assassins123456789
https://youtu.be/9cbSGdYQPFE
Als ik er nog ben kunnen we de eerste wel doen....Svennie schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:40:
zijn er mensen die over een half uurtje tijd hebben voor een heist? Werk zit er bijna op dus de PS3 kan bijna aan. ik kan zelf heist 1 hosten of meespelen met een heist.
ik zet de PS3 nu aan, tot zoHardHouse schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:44:
[...]
Lol maar die van Assassins8913 kan gewoon mee voor de mastermind die van risi niet
[...]
Als ik er nog ben kunnen we de eerste wel doen....
LOL, jammer dat er geen voicechat geluid bij zit
Echt komt door die flargun van vuileharri maar dat stukje laat ie net niet zien hé.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:38:
Arme Fons
https://youtu.be/lO4JngvHOZE
risifran
https://youtu.be/Iy_kM1S7DYg
Assassins123456789
https://youtu.be/9cbSGdYQPFE
PSN: ButsMG
Ja joh, die vent is zo selectief in zijn berichtgevingAssassins8913 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:50:
[...]
Echt komt door die flargun van vuileharri maar dat stukje laat ie net niet zien hé.
Ik heb ook wel interesse.Masegate schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:55:
Ik wil zelf ook nog de criminal mastermind challenge gaan doen. Mochten daar nog meer mensen interesse in hebben, laat het dan horen, dan kunnen we een team samenstellen.
Voeg mij ook mara toeMasegate schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:55:
Ik wil zelf ook nog de criminal mastermind challenge gaan doen. Mochten daar nog meer mensen interesse in hebben, laat het dan horen, dan kunnen we een team samenstellen.
Ik heb ook wel interesse, gister de laatste heist(heist 5) gedaan en nu dus alle heists een keer gedaan.Masegate schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:55:
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij ons zat er een bug in de loyalty award waardoor we na alle 26 jobs op 25/26 stonden. Dit kan je oplossen door direct na de pacific heist weer de fleeca te spelen met dezelfde teammate. Na de heist krijg je dan ook die award en de bijbehorende 1.000.000,-.
En om het trip skip verhaal nog even uit de wereld te helpen: wij hebben all the way trip skip gebruikt. No problemo dus.
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
MrMistral en ik zijn nog op zoek, misschien wil je met ons meedoen? We hadden via PSN al wat berichten naar verschillende personen gestuurd, als die niet hebben gereageerd en Mistral het ook goed vind zie ik graag een ervaren iemand als jij ons team versterken.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:01:
Ik ga mss de Criminal Mastermind ook nog doen met mijn andere psn-account Blondetruus. Wanneer weet ik nog niet.
Wat is je GT en je social club accountnaam? Er zijn er meestal wel een aantal online, zeker in de avonden eigenlijk altijd.Pietert schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:55:
Als ik Tweakers zoek (zit in de crew) dan vind ik ze zelden online op de Xbox One. Jammer, zou graag met verstandige en betrouwbare mensen de Heists spelen.
O dat scheelt wel aanzienlijk in tijd dankassemans schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:42:
Misschien handig om te weten voor degenen die ook voor de mastermind challenge gaan: Je kan totaal 12.000.000,- verdienen. Waarvan 10.000.000 voor de mastermind, 1.000.000 voor de loyalty en 1.000.000 voor de all in order bonus.
Bij ons zat er een bug in de loyalty award waardoor we na alle 26 jobs op 25/26 stonden. Dit kan je oplossen door direct na de pacific heist weer de fleeca te spelen met dezelfde teammate. Na de heist krijg je dan ook die award en de bijbehorende 1.000.000,-.
En om het trip skip verhaal nog even uit de wereld te helpen: wij hebben all the way trip skip gebruikt. No problemo dus.
Betaal je die 4000 voor trip skip per persoon, of met de hele crew?
Per persoonDidyoumeetmax? schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:00:
[...]
O dat scheelt wel aanzienlijk in tijd dan
Betaal je die 4000 voor trip skip per persoon, of met de hele crew?
Spelen jullie vanavond weer?Timeehz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:12:
[...]
Top voeg me toe op PSN: Timeehz
Nog 1 iemand nodig voor de Prison Break Heist.
Heb inmiddels headset
fdisk schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:26:
[...]
Wat is je GT en je social club accountnaam? Er zijn er meestal wel een aantal online, zeker in de avonden eigenlijk altijd.
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Je zit niet in de juiste crew. Ik heb je 8 dagen geleden nog een bericht op Social Club gestuurd omdat ik zag dat je op de One speelt maar nog in de 360 crew zit. Dan ga je inderdaad niemand online vinden. Je hebt nog altijd een uitnodiging staan want ik kan er nu geen versturen. Je kan die op Social Club of in game accepteren en je actieve crew omzetten naar tweakscrewxbone.Pietert schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:12:
KoningPieter is de naam, betrouwbare Heist partners op Xbox One zijn heel welkom
[...]
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
nope maar 1xSinergyX schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:05:
Je kan die dus maar 1x halen neem ik aan? Zelfs niet op de 2de char?
fdisk schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:28:
[...]
Je zit niet in de juiste crew. Ik heb je 8 dagen geleden nog een bericht op Social Club gestuurd omdat ik zag dat je op de One speelt maar nog in de 360 crew zit. Dan ga je inderdaad niemand online vinden. Je hebt nog altijd een uitnodiging staan want ik kan er nu geen versturen. Je kan die op Social Club of in game accepteren en je actieve crew omzetten naar tweakscrewxbone.
Hopelijk wil er buiten Svennie nog 2 man meedoen met ons? If so: PM (anders wordt Vuille Harry boos op ons datinggedrag :-D )
We willen rond half tien beginnen
Voeg maar toe: Rooobiin89
PS3 of 4?Rooobiin89 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:44:
We zoeken nog twee mensen voor The Humane Labs Raid Heist.
We willen rond half tien beginnen
Voeg maar toe: Rooobiin89
ik kan mee doenRooobiin89 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:58:
ps4, sorry!!
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com