Hoelaat ga je rijden?Masegate schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:56:
Heeft iemand een link naar die gotp VS ddnl playlist voor morgen? Dan kan ik vanavond nog een keer oefenen.
Zodra het vrouwke slaapt.
Edit: Aan haar gegaap te horen zal het geen uur meer duren.
[ Voor 14% gewijzigd door ButsMG op 07-03-2015 20:33 ]
PSN: ButsMG
Doe mij ook zo 1!Masegate schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:20:
[...]
Zodra het vrouwke slaapt.Weet het dus nog niet.
Edit: Aan haar gegaap te horen zal het geen uur meer duren.
@paar posts naar boven, er komen dus ook nieuwe trophys?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Die trophy is natuurlijk 5 min. Na de update al gehaald hahahaThe Outlaw schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:42:
Iedereen minstens 8 miljoen op de bank voor dinsdag?
[afbeelding]
(h/t)
Weet iemand een antwoord op het volgende:
Ik zag op R* socialclub dat ik op m'n PS3 5,7 miljoen $ op m'n bank heb staan terwijl ik op m'n PS4 3,5 miljoen $ op de bank heb staan...

Ik heb net weer even m'n ps3 aangesloten om te controleren of dat ik ingame ook 5,7 miljoen had en ja dat is zo.
De vraag is of iemand weet hoe ik mijn resterende geld van m'n ps3 naar de ps4 krijg...
Ik heb in het begin die account transfer switch al gedaan, want m'n level en al m'n spullen zijn mee gegaan, maar dat geld niet helemaal blijkbaar?
Ik zag op R* socialclub dat ik op m'n PS3 5,7 miljoen $ op m'n bank heb staan terwijl ik op m'n PS4 3,5 miljoen $ op de bank heb staan...

Ik heb net weer even m'n ps3 aangesloten om te controleren of dat ik ingame ook 5,7 miljoen had en ja dat is zo.
De vraag is of iemand weet hoe ik mijn resterende geld van m'n ps3 naar de ps4 krijg...
Ik heb in het begin die account transfer switch al gedaan, want m'n level en al m'n spullen zijn mee gegaan, maar dat geld niet helemaal blijkbaar?
Ik zou even een ticket aanmaken, en die afbeelding erbij voegen. R* kan zo zien wat er klopt en wat er dus op je rekening hoort.falcon123 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:59:
[afbeelding]
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ja, ik heb ff een ticket aangemaakt, nu maar even afwachten dan.The Outlaw schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:20:
[...]
Ik zou even een ticket aanmaken, en die afbeelding erbij voegen. R* kan zo zien wat er klopt en wat er dus op je rekening hoort.
Lol. Morgen misschien maar een playlist per race tegen ddnl. Denk wel dat het steeds wat oplevert met 10k inzet.
PSN: Kjujay
Maar dan wel winnen he. Hoewel, Pinas doet mee.. dan is het wel een slimme investering :-)Kju schreef op zondag 08 maart 2015 @ 01:09:
Lol. Morgen misschien maar een playlist per race tegen ddnl. Denk wel dat het steeds wat oplevert met 10k inzet.
Rente van rock *bank?falcon123 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:59:
[afbeelding]
Jo zelfs zonder pinas maken wij ddnl in geen stressThe Outlaw schreef op zondag 08 maart 2015 @ 01:25:
[...]
Maar dan wel winnen he. Hoewel, Pinas doet mee.. dan is het wel een slimme investering :-)

Heb je helemaal geen cent uitgegeven op de ps4 dan?falcon123 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:59:
[afbeelding]
Laten we beginnen met ze niet te onderschatten.NiQo schreef op zondag 08 maart 2015 @ 04:38:
[...]
Jo zelfs zonder pinas maken wij ddnl in geen stress
Ze hebben veel geoefend afgelopen tijd en hoewel wij een mooi team hebben, zijn het wel goede spelers, dat hebben ze bewezen met TDM.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
tja als je zelfs 3x achter elkaar van vuileharrie verliest, dan maak ik me toch wel zorgen hoorNiQo schreef op zondag 08 maart 2015 @ 04:38:
[...]
Jo zelfs zonder pinas maken wij ddnl in geen stress
Een impressie van DDNL, zijn inderdaad erg goed bezig geweest, en inderdaad. Ook daar zitten echt wel goede racers tussen
Denk ook zeker niet dat er ook maar bij iemand van ons sprake is van onderschatting. Wel genoeg zelfvertrouwen om het tot een goed einde te brengen 
en Pinas
en Pinas
PSN: MrMistral
Ben benieuwd! Wil het graag kijken straks, gaat iemand streamen?
PSN: fonsmeister
Ik stream vanavond sowieso. Zal een midden hoede gevecht zijn voor mij. Met pinas Xenad niqo en mistral verwacht ik niet vooraan te rijden. Twitch Ozziemann
https://untappd.com/user/OzzBier
Meestal streamt Ozzie welfonsmeister schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:59:
Ben benieuwd! Wil het graag kijken straks, gaat iemand streamen?
Edit: ja dus
[ Voor 4% gewijzigd door MrMistral op 08-03-2015 12:13 ]
Ja volgens mij wel, het zou kunnen zijn dat die 5,7 miljoen het bedrag was voor of tijdens de account transfer switch en dat ik vanaf dat moment 5,7 miljoen op de PS3 EN PS4 had, maar aangezien ik vanaf dat moment niet meer op m'n PS3 heb gespeeld, maar wel op de PS4 zou dat het verschil kunnen verklaren.DigitalError schreef op zondag 08 maart 2015 @ 07:18:
[...]
Heb je helemaal geen cent uitgegeven op de ps4 dan?
Donno, wacht wel ff resultaat van ticket af.
Ik zal ook streamen voor degenen die de strijd om de laatste plaatsen willen zien 
Edit: Twitch= Kjujay
Edit: Twitch= Kjujay
[ Voor 12% gewijzigd door Kju op 08-03-2015 14:26 ]
Verwijderd
Heee ik zie mezelfThe Outlaw schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:17:
Een impressie van DDNL, zijn inderdaad erg goed bezig geweest, en inderdaad. Ook daar zitten echt wel goede racers tussen
[video]
En je wint zelfs nog Harrie. Zeg eens eerlijk, wie zat op jouw account te spelen!
Verwijderd
ssssssstThe Outlaw schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:53:
[...]
En je wint zelfs nog Harrie. Zeg eens eerlijk, wie zat op jouw account te spelen!
Ik denk dat ik voor mezelf vanaf 20:00u even de playlist doe om in te komen. 1 of 2 laps per track. Ik heb namelijk altijd even nodig om op gang te komen. Wie wilt joinen kan joinen, ik stuur de invites eruit
Dit dus:)MrMistral schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:57:
Denk ook zeker niet dat er ook maar bij iemand van ons sprake is van onderschatting. Wel genoeg zelfvertrouwen om het tot een goed einde te brengen
en Pinas
Je hebt gelijk man, misschien moet jij mijn plek innemen...Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:58:
[...]
tja als je zelfs 3x achter elkaar van vuileharrie verliest, dan maak ik me toch wel zorgen hoor
PS berichten die om 4.38 uur in de nacht worden geplaatst nooit te serieus nemenNiQo schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:13:
[...]
Je hebt gelijk man, misschien moet jij mijn plek innemen...
Edit en ik ben er nog niet bovenop zie ik. Sorry
[ Voor 8% gewijzigd door NiQo op 08-03-2015 15:26 . Reden: way2much2drinklastnight ]
Verwijderd
Alweer gedronken? Moeten we ons zorgen gaan maken.NiQo schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:23:
[...]
PS berichten die om 4.38 uur in de nacht worden geplaatst nooit te serieus nemen
Edit en ik ben er nog niet bovenop zie ik. Sorry
en mag Pinas wel zo laat spelen vanavond? Die moet morgenvroeg nl weer naar school....
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 16:05 ]
Het bedrag werd bij de transfer gekopieerd dus dan zou je op bijde accounts 5.7 hebben inderdaad en als je dan een auto koopt en upgrade en wat ammo en shit dan denk ik dat het wel redelijk klopt zo.falcon123 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:12:
[...]
Ja volgens mij wel, het zou kunnen zijn dat die 5,7 miljoen het bedrag was voor of tijdens de account transfer switch en dat ik vanaf dat moment 5,7 miljoen op de PS3 EN PS4 had, maar aangezien ik vanaf dat moment niet meer op m'n PS3 heb gespeeld, maar wel op de PS4 zou dat het verschil kunnen verklaren.
Donno, wacht wel ff resultaat van ticket af.
Ja, ik dacht dat het geld dat op je bankaccount stond allemaal hetzelfde was over de verschillende platforms, maar was even vergeten dat na de account transfer, de PS3 versie soort van op inactief was gezet. Alles op de PS3 geld nu idd alleen nog maar voor de PS3 en niet algemeen voor mijn account.DigitalError schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:11:
[...]
Het bedrag werd bij de transfer gekopieerd dus dan zou je op bijde accounts 5.7 hebben inderdaad en als je dan een auto koopt en upgrade en wat ammo en shit dan denk ik dat het wel redelijk klopt zo.
Ticket is ook al beantwoord:
https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/3345611
Die 5,7 miljoen op m'n PS3 is nu eigenlijk nutteloos, want ik ben niet echt meer van plan op m'n PS3 te gaan spelen dus ja vroeg mij af dat geld naar mijn PS4 overgezet zou kunnen worden zodat ik er wat meer aan had :P(Helemaal voor de aankomende heists:P)
BTW Heists zullen rond de 4,8GB zijn voor XB1/PS4 en 1,2GB voor last gen.
http://www.pu.nl/artikele...ts-update-is-48-gb-groot/
https://twitter.com/funmw4/status/574567531094151168
Lampadati Casco https://twitter.com/Fanta...status/574586362306789377
Matchmaking, joinen en zelfs tijdens missies en races knal ik er vaak uit. Wordt leuk vd week met de heists.

PS4 in rustmodus zetten. Wordt het automatisch gedownload.falcon123 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:33:
[...]
BTW Heists zullen rond de 4,8GB zijn voor XB1/PS4 en 1,2GB voor last gen.
http://www.pu.nl/artikele...ts-update-is-48-gb-groot/
https://twitter.com/funmw4/status/574567531094151168
Ik had vrijdagavond veel lag. Vooral merkbaar tijdens de TDM. Bij FIFA daarna totaal geen last.Geteisem schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:54:
Matchmaking, joinen en zelfs tijdens missies en races knal ik er vaak uit. Wordt leuk vd week met de heists.
[ Voor 29% gewijzigd door Frits Flits op 08-03-2015 17:46 ]
Tijdens de release op 10 maart bedoel je neem ik aan?Frits Flits schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:45:
[...]
PS4 in rustmodus zetten. Wordt het automatisch gedownload.
Ja, ik laat meestal mijn PS4 in rustmodes zodat hij automatisch updates downloadt en installeert. Met een beetje geluk hoef ik dus dinsdagavond alleen de PS4 aan te zetten en heb ik de update al binnen.falcon123 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 18:27:
[...]
Tijdens de release op 10 maart bedoel je neem ik aan?
Goede tip. Dat ga ik ook maar doen dan.Frits Flits schreef op zondag 08 maart 2015 @ 18:42:
[...]
Ja, ik laat meestal mijn PS4 in rustmodes zodat hij automatisch updates downloadt en installeert. Met een beetje geluk hoef ik dus dinsdagavond alleen de PS4 aan te zetten en heb ik de update al binnen.
Na een lange tijd afwezig te zijn geweest, zal ik een deze dagen GTA weer aanzetten! See you soon.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Dat kon ook al op de PS3, mits je PS+ had. Je moet het nog wel zelf aanzetten bij Instellingen: http://manuals.playstatio.../settings/autoupdate.html
Ik join wel. Kleine generale kan geen kwaad.MrMistral schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:14:
Ik denk dat ik voor mezelf vanaf 20:00u even de playlist doe om in te komen. 1 of 2 laps per track. Ik heb namelijk altijd even nodig om op gang te komen. Wie wilt joinen kan joinen, ik stuur de invites eruit
Inderdaad alles even max 2 laps om het gevoel te krijgen.
Moet ook weer niet de "spanningsboog" op gebruiken. 😉
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Exact! Invites gaan er zo uit!_Xenad_ schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:31:
[...]
Ik join wel. Kleine generale kan geen kwaad.
Inderdaad alles even max 2 laps om het gevoel te krijgen.
Moet ook weer niet de "spanningsboog" op gebruiken. 😉
GEWONNEN!
Mijn doel was 2 DDNLers achter me... Maar het werd mooi in de middenmoot meegereden. Was een lekkere Crew VS Crew!
Gefeliciteerd met deze overwinning jongens!
Nurburgring, kan niet aan een playlist worden toegevoegd.
Nu niet meer van belang, maar... Tip voor de future: Ik had zelf een oefen-playlist gemaakt en kon Nurburgring toevoegen door naar 'Recente Jobs' te gaan. Daar stond 'ie bij.Kju schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:31:
Nurburgring, kan niet aan een playlist worden toegevoegd.
De originele Nurburgring kon inderdaad niet toegevoegd worden maar Nurburgring 2014 wel. Niet dat het uitmaakt, maar als ik het geweten had dan had ik deze niet om 20:40 nog geoefend....
Yeah!! Winst!!
Het waren stuk voor stuk spannende races waar weinig werd weggegeven. Ook een verademing om een keer tegen een 'volwassen' crew te spelen
Voor de liefhebbers hier alle races van gisteravond. Enjoy
!

Het waren stuk voor stuk spannende races waar weinig werd weggegeven. Ook een verademing om een keer tegen een 'volwassen' crew te spelen
Voor de liefhebbers hier alle races van gisteravond. Enjoy
Ah, dit zocht ik. Dank!MrMistral schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:57:
Yeah!! Winst!!![]()
Voor de liefhebbers hier alle races van gisteravond. Enjoy!
[video]
Sinds vandaag lid van de crew op de PS4. Aangenaam. Topic zal ik wat meer gaan volgen.
Helaas nog weinig ervaring met GTA Online verder maar dat zal wel loslopen vermoed ik.
Mooi om filmpjes en fotos te zien van de race zoals hierboven!
Helaas nog weinig ervaring met GTA Online verder maar dat zal wel loslopen vermoed ik.
Hey Ronzz, welkom hier!Ronzz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:18:
Sinds vandaag lid van de crew op de PS4. Aangenaam. Topic zal ik wat meer gaan volgen.
Naast dit topic heeft de Tweakerscrew ook een eigen website. Hier worden vaak meetings afgesproken, of zoals vanaf morgen zal beginnen de heists!.
Er drijft hier ook ergens een post rond met een aantal psn-id's van Tweakers. Maar die zal vast nog ergens opduiken. Heel veel plezier gewenst in deze crew!
De hele avond is ook terug te zien op mijn twitch. Zoek naar ozziemann.
Weliswaar iets mindere kwaliteit maar voor de liefhebber van wat slechter racen een leuk tijdverdrijf.
Weliswaar iets mindere kwaliteit maar voor de liefhebber van wat slechter racen een leuk tijdverdrijf.
Is dat inclusief chat audio?nickvanozzie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:34:
http://www.twitch.tv/kjujay/b/634407867
Bij mij begint de crew vs crew vanaf 0:54:00 en als je mij echt wil horen jammeren moet je checken waar ik in Rodeo Loop de finish mis
cwes haalde mij vlak voor de finish in en moest wel risico nemen als ik voor hem wilde finishen
Bij mij begint de crew vs crew vanaf 0:54:00 en als je mij echt wil horen jammeren moet je checken waar ik in Rodeo Loop de finish mis
cwes haalde mij vlak voor de finish in en moest wel risico nemen als ik voor hem wilde finishen
[ Voor 24% gewijzigd door Kju op 09-03-2015 14:11 ]
Yw
nickvanozzie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:34:
Leuk om ook andere filmpjes te zienKju schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:10:
http://www.twitch.tv/kjujay/b/634407867
Edit: kan die van jou niet vinden Ozzie
Heb het ook met m'n Elgato op 1080p gecaptured, vanavond moet ik de video nog even per track splitsen en dan upload ik het naar YouTube.
Wie wil er zo vriendelijk zijn om me toe te voegen op PSN voor de GTA V Tweakerscrew (ik zit hier al in, maar joinen van parties is dan lastiger. Mijn PSN is Kecin
Heb overigens random invites gestuurd naar Tweakerscrew mensen
[ Voor 16% gewijzigd door Kecin op 09-03-2015 14:22 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Ik zag dat je mij niet als vriend op socialclub en PSN hebt toegevoegd, dat komt wel goed met die invites :-)
Vanavond gewoon letten op invites van crew members en degenen met wie je speelt adden of via het menu naar de member list van de crew gaan en dan kan je iedereen stuk voor stuk adden, dat is makkelijker
Awesome!Kju schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:17:
Heb het ook met m'n Elgato op 1080p gecaptured, vanavond moet ik de video nog even per track splitsen en dan upload ik het naar YouTube.
Zag je invite voorbij komen idd. Komt goedKecin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:22:
Wie wil er zo vriendelijk zijn om me toe te voegen op PSN voor de GTA V Tweakerscrew (ik zit hier al in, maar joinen van parties is dan lastiger. Mijn PSN is Kecin
Nee dat wil ik je oren niet aandoen
Ik had je al als friend blijkbaar ;-).Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:23:
Ik zag dat je mij niet als vriend op socialclub en PSN hebt toegevoegd, dat komt wel goed met die invites :-)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Valt wel mee. Het is jammer dat Assassins nergens te horen is..
Tweakscrew Race Challenge Maart Part 1
Ik heb zo goed mogelijk een update van de tijden gepost. Rockstar werkt helaas niet echt mee...Klik hier!
Jullie hebben nog een week om de tijden te verbeteren! Ondanks dat morgen de Heists online komen ga ik er van uit dat er nog mooie tijden gereden worden.
Deze goed geinformeerde website heeft onze crew vs crew winst zelfs op de frontpage
Vanavond zal ik rond 21:00 een playlist met wat races van Broughy en Gunit123 hosten.
Let op invites van LOGWFG.
Let op invites van LOGWFG.
[ Voor 15% gewijzigd door WFG op 09-03-2015 19:12 ]
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
GTA 5 ONLINE HEISTS: KLEDING, PERSONAGES, VOERTUIGEN EN PRIJZEN GELEKT
http://www.playstation4cl...tuigen-en-prijzen-gelekt/
psn ps4 psvita = haikodelange
O rly?haikodelange schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:28:
GTA 5 ONLINE HEISTS: KLEDING, PERSONAGES, VOERTUIGEN EN PRIJZEN GELEKT
Verwijderd
Hallo ik ben ook nieuw in de tweakers crew op de ps4
Ben heel benieuwd naar de heist morgen
Ben heel benieuwd naar de heist morgen
Hij is hier lekker in rustmodus aan het downloaden. Dagje werken en daarna kijken of we nog online kunnen met Rockstar en zelfs heists kunnen spelen
Verwijderd
Zei Lester niks over dat pakje van jou?MrMistral schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 06:48:
[...]
Update is iig geïnstalleerd
[afbeelding]
It's on!
Hetzelfde verhaal hier, update is al geinstalleerd. Moet alleen eerst de overheidsloonslaaf uithangen eerdat ik kan spelen

PSN: Klussertt (GTA V)
Me 2.. 18:30 pas online waarschijnlijkgoherjo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:58:
Hetzelfde verhaal hier, update is al geinstalleerd. Moet alleen eerst de overheidsloonslaaf uithangen eerdat ik kan spelen

Ga jij je voor de heists nog omkleden of ga je zo mee om mensen het stuipen op het lijf te jagen?
Harrie is het schrikeffect in de Heists. Met vlag en wimpel geslaagd.
Verwijderd
ik heb t duct tape masker al gekocht!!!! Schitterend!! En die paperbags ook geniaal!!!
Net ff bij Lester langs geweest. Mooi man! Planning room is ingericht en ziet er allemaal top uit. Kreeg al plenty invites van mistral en hopeisdope maar helaas deze jongen moet ook zentjes verdienen
Net ff bij Lester langs geweest. Mooi man! Planning room is ingericht en ziet er allemaal top uit. Kreeg al plenty invites van mistral en hopeisdope maar helaas deze jongen moet ook zentjes verdienen
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2015 08:52 ]
Hij was jaloers. Hij moest per se benadrukken dat hij een mooie nek had xD.
En hij zei dat het beter was dan al die halfnaakte shemales die rondlopen. Noemde geen namen verder
Damn, vandaag colleges volgen en vanavond nog werken.
Misschien zien jullie me vanavond nog en anders sowieso morgen.
Thuis werken heeft zo z'n voordelen
Hoe start je nou straks een heists precies? Hoe krijg je een team samen gesteld enzo?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Je krijgt een belletje van Lester, dat het nu tijd is, en of je ermee door wilt gaan. Team samenstellen kan mensen uit je crew zijn,vrienden in je vriendenlijst, randoms uit lobbies etc. Je hoeft niet in dezelfde crew te zitten om deze heists te doen.Sir_Hendro schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:40:
Hoe start je nou straks een heists precies? Hoe krijg je een team samen gesteld enzo?
Moet je dan ook met dat team de hele heists afronden? Wat als iemand geen zin meer heeft, zijn we dan allemaal fucked? ^_^
GTA VI - All aboard the hype train!!
Nog 'maar' 104 minuten..... dan is de update binnen
Wauw bij mij was de update binnen 5 minuten binnen op de Ps4Christian schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:52:
Ga je dit werken noemen?Christian schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:26:
Lol, je moet ff een snelheidstest doen op je ps4, dan gaat hij weer een stuk sneller (en herhalen als de snelheid weer inkakt)Christian schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:52:
of je hebt een traag lijntje?
Je hoeft niet alle 5 de heists met dezelfde personen te doen, mag wel. In de Heists zullen ook wel checkpoints zitten, de game onthoudt dan waar je gebleven bent.Sir_Hendro schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:49:
Moet je dan ook met dat team de hele heists afronden? Wat als iemand geen zin meer heeft, zijn we dan allemaal fucked? ^_^
Verwijderd
haha had gisteren al een thuiswerk dagje vanwege mijn zieke zoontje, maar vandaag wordt de opvang door opa en oma geregeld. VerdorieChristian schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:26:
Maar ben vanavond present om de heists uit te proberen. Mensen die serieus willen meedoen zijn welkom!!!!
Klopt. De voortgang van de heist wordt alleen opgeslagen door de heistleader. De heistteamleden kunnen dus verschillen, maar is natuurlijk wel gaaf als je een hele heist met t zelfde team speelt.The Outlaw schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:56:
[...]
Je hoeft niet alle 5 de heists met dezelfde personen te doen, mag wel. In de Heists zullen ook wel checkpoints zitten, de game onthoudt dan waar je gebleven bent.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2015 10:00 ]
Ah, Harrie gaat voor de Criminal Mastermind Challenge!Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:57:
Maar ben vanavond present om de heists uit te proberen. Mensen die serieus willen meedoen zijn welkom!!!!
Nog niets beschikbaar hier op de 360!
Maar we geven niet zomaar op!

Last gen is wat later, reken erop dat het binnen een uur erop moet staan.SuBBaSS schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:58:
Nog niets beschikbaar hier op de 360!![]()
Verwijderd
niet voor niets "last"genThe Outlaw schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:59:
[...]
Last gen is wat later, reken erop dat het binnen een uur erop moet staan.
Daar heb ik het geduld nog wel voor.The Outlaw schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:59:
[...]
Last gen is wat later, reken erop dat het binnen een uur erop moet staan.
Gelukkig maar dat truus haar grapjurk nog steeds aan heeft, dat zal me door deze bittere tijd slepen!
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com