Do { Ping } while ( LOL )
Kan me wel voorstellen dat het voor je missie auto wel handig kan zijn, maar twijfel of een Zentorno er beter van wordt als hij extra armor krijgt.
Inmiddels in het bezit van een mooi appartement in eclipse towers. En wat mooie auto's
Zentorno, massacro, gauntlet
Dat is de platinum toch? Gefeliciteerd!Shadow_Agent schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:00:
Congratulations! You're Vinewood biggest star!
Mij zal het nooit lukken aangezien een paar Story line trophies niet triggeren..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Nee wordt niet langzamer.Lekkerboeie86 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 01:45:
Yes! Eindelijk genoeg races gewonnen om mn racewagens volledig te kunnen upgraden. Ff vraagje over armor, is dat handig? Of wordt hij door het gewicht langzamer?
Kan me wel voorstellen dat het voor je missie auto wel handig kan zijn, maar twijfel of een Zentorno er beter van wordt als hij extra armor krijgt.
Wordt niet langzamer en helpt om langer te kunnen rijden zonder dood te gaan in GTA races en free roam. Of het ook helpt om je auto beter intact te houden weet ik niet zeker, maar ik merk wel dat mijn auto's (volledige armor) nooit echt mega-schade hebben na grote klappers, terwijl ik soms tegenstanders zie wiens auto gereduceerd is tot een compact hoopje ijzer na klappers die echt niet veel harder zijn. Ik denk persoonlijk dus dat het helpt tegen schade door botsingen maar durf dit niet 100% te garanderen.Lekkerboeie86 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 01:45:
Yes! Eindelijk genoeg races gewonnen om mn racewagens volledig te kunnen upgraden. Ff vraagje over armor, is dat handig? Of wordt hij door het gewicht langzamer?
Inmiddels in het bezit van een mooi appartement in eclipse towers. En wat mooie auto's
Zentorno, massacro, gauntletnu nog de skills om een echte gangster in Los Santos te worden
Probeer zoveel mogelijk de survivals met de crew te doen, dus join me als je die ziet verschijnen. Bij races is het natuurlijk ook leuk om de crew te hebben maar minder noodzakelijk (daar is toch ieder voor zich) en zal ik dus ook randoms uitnodigen.
Mensen die zich willen voorbereiden op de heists doen er goed aan mij te joinen, met name tijdens survivals. Om zo flink wat geld te halen (we halen eigenlijk bijna altijd makkelijk level 10) en veel RP te halen zodat je hogere wapens unlocked. Ook leer je tijdens een survival met ons echt als geen ander hoe maximaal efficient om te gaan met dekking, ammo, snel veel vijanden te killen namelijk: short bursten onder de knie krijgen, ipv te veel tijd besteden aan 1 vijand aangezien dat ammo kost en vooral tijd, tijd die je uit dekking besteed en je leert dat snel af op wave 9 en 10.
Ik ben online vanaf 13:45
Verwijderd
Nog mensen op de PS4 die races moeten winnen? Zonder alle upgrades is het aardig kansloos om ze te winnen, waardoor je geen upgrades krijgt, waardoor het aardig kansloos is.....
TWEAKSCREWPS4 TDM CHALLENGE UPDATE
Beste crewmembers,De winnaars van de TDM challenge voor februari zijn bekend:
1. a_manders (Utoka) 1639 kills

2. Risifran (NoGinryuGo) 908 kills
3. Ozzieman (nickvanozzie) 898 kills
Helaas was februari een wat slappere maand, veel nieuwe game releases, griepjes en een overall dip in online activiteit maar we gaan er in maart weer vol tegenaan. Op 1 april zal de spreadsheet in de loop van de dag worden bijgewerkt.
De spreadsheet is ook weer bijgewerkt en vul jezelf aan als je ook mee wil doen. Degenen die 50 kills of minder hebben (screenshots in de spreadsheet) mogen op nul beginnen!
Spreadsheet: KLIK
PSN: Kjujay
Zo'n prestatie behaal je natuurlijk niet in je eentje. Daar heb je andere mensen voor nodig die makkelijk gaan liggen. Mijn dank gaat dan ook uit naar deze mensen. Zonder jullie had ik het niet gekund! Deze overwinning is ook een beetje van jullieKju schreef op zondag 01 maart 2015 @ 23:23:TWEAKSCREWPS4 TDM CHALLENGE UPDATE
Beste crewmembers,
De winnaars van de TDM challenge voor februari zijn bekend:
1. a_manders (Utoka) 1639 kills![]()
![]()
...
Uitslagen Tweakscrew Race Challenge II Februari 2015
En de winnaars zijn:
XBONE
Snelste overall lap: Job115
Snelste 3 laps: Job115
PS4
Snelste overall lap: Pinasnl
Snelste 3 laps: Pinasnl
PS3
Snelste overall lap: Maikeld
Snelste 3 laps: Speedfight2X
X360
Snelste overall lap: no entries
Snelste 3 laps: no entries
Ik zou zeggen, voor tijdenklik hierr maar de socialclub website doet raar waardoor deze niet goed leesbaar zijn. Ik ben er dan ook vanuit gegaan dat de tijden die zichtbaar zijn inderdaad met een Super zijn gereden.
https://untappd.com/user/OzzBier
[MULTI]Tweakscrew Race Challenge Maart 2015 Part 1
Ondanks de moeizame medewerking van de Rockstar website hebben we voor de eerste helft van de maand Maart een Goude Oude challenge!Kijk hier voor meer informatie!
GOTP TWEAKERS-ONLY PRE-HEIST EVENT 06-03-2015 21:00 UUR
Op vrijdag 6 maart 2015 spelen we een playlist met voornamelijk racetracks voor 30 man, tweakers-only. De playlist duurt waarschijnlijk een uurtje of iets langer, start 21.00 uur. Voor de triggerhappy members onder ons gaan we af en toe afwisselen met een TDM/Raid/LTSDit is een gezelligheidsevent. Als je niet tegen de herrie kan moet je je headset wel uitdoen.
Hoewel ik het wel had gewaardeerd lijkt alweer niemand te kunnen zorgen voor bier, nootjes en kaasplankjes.. laat dat je niet tegenhouden
De aanmeldingen tot zo ver:
1. Kju
2. OzzieMann
3. risifran
4. Vuileharrie
5. Assassins8913
6. ManiacScum
7. Lekkerboeie86
8. FritsFlits
9. WhiskyNL
10. Klussert
11. LogWFG
12. Beginnen01
13. Haiko
14. Niqo
Aanmeldingen en voor suggesties voor de playlist: hier!
[ Voor 6% gewijzigd door Kju op 03-03-2015 10:59 ]
Ik zorg wel voor bier hoor....... en de rest.Kju schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:21:GOTP TWEAKERS-ONLY PRE-HEIST EVENT 06-03-2015 21:00 UUR
Op vrijdag 6 maart 2015 spelen we een playlist met voornamelijk racetracks voor 30 man, tweakers-only. De playlist duurt waarschijnlijk een uurtje of iets langer, start 21.00 uur. Voor de triggerhappy members onder ons gaan we af en toe afwisselen met een TDM/Raid/LTS
Dit is een gezelligheidsevent. Als je niet tegen de herrie kan moet je je headset wel uitdoen.
Hoewel ik het wel had gewaardeerd lijkt alweer niemand te kunnen zorgen voor bier, nootjes en kaasplankjes.. laat dat je niet tegenhouden
1. Kju
2. OzzieMann
3. risifran
4. Vuileharrie
5. Assassins8913
Present dus..... iemand moet de laatste plaats bezetten
Ik zou dolgraag willen aanmelden via de site maar daar kan ik niet inloggen omdat mijn goede wachtwoord niet wordt herkent.
[ Voor 5% gewijzigd door ManiacScum op 02-03-2015 10:46 ]
Verwijderd
neen die is van mij!!!Christian schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:34:
[...]
Ik zorg wel voor bier hoor....... en de rest.
Present dus..... iemand moet de laatste plaats bezetten
Ik zou dolgraag willen aanmelden via de site maar daar kan ik niet inloggen omdat mijn goede wachtwoord niet wordt herkent.
Verwijderd
Nogmaals laatste kans om je aan te melden!!!! Deze week gaan we van start. We hebben momenteel 10 aanmeldingen!! Just voor fun, niemand ken tennissen dus des te leuker en verrassender zal de winnaar zijn!!! (EINDELIJK GEEN PINAS!!!Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:26:Hierbij een animocheck voor een tennistournooi in GTA. Iedereen die het leuk lijkt om in een groepsfase en daarna knock-out systeem voor de finale mee te tennissen in de maand Maart, graag hier reageren!
[PS4] [ANIMOCHECK] TENNISTOURNOOI MAART
![]()
Als duidelijk is hoeveel man/vrouw ongeveer mee doet zal ik een schematje opstellen.
http://tweakscrew.net/for...eck-tennistournooi-maart/
Aangemeld zijn:
- hope
- Kjujay
- vuileharrie
- a_manders
- fonsmeister
- edzeau
- butsmg
- bart? (ken je psn-naam niet?)
- mistral
- assassins
ps. denk dat meneer iSkillz wss niet zal meedoen na de kansloze nederlaag
PSN: proditaki specs
Verwijderd
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jij de eerste ronde uitgeschakeld wordtVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:08:
[...]
Nogmaals laatste kans om je aan te melden!!!! Deze week gaan we van start. We hebben momenteel 10 aanmeldingen!! Just voor fun, niemand ken tennissen dus des te leuker en verrassender zal de winnaar zijn!!! (EINDELIJK GEEN PINAS!!!)
Aangemeld zijn:
- hope
- Kjujay
- vuileharrie
- a_manders
- fonsmeister
- edzeau
- butsmg
- bart? (ken je psn-naam niet?)
- mistral
- assassins
- ll_iSkiLLzZ_ll
ps. denk dat meneer iSkillz wss niet zal meedoen na de kansloze nederlaag
Verwijderd
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jij in de andere poule ingedeeld wordtVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:27:
[...]
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jij de eerste ronde uitgeschakeld wordt
Verwijderd
Omdat je zelf al weet dat je geen kans maaktVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:35:
[...]
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jij in de andere poule ingedeeld wordt
Verwijderd
TWEAKSCREW GRAND SLAM!!!! [TENNIS]
Ok dames en heren!!!! Het is tijd voor de enige echte Tweakscrew Grand Slam!!!Niks golf, niks TDM, nee ook niet dat saaie racen!!!! Neee echte mannen doen aan tennis!!!!
Na een strenge aanmeldingsprocedure zijn er uiteindelijk 11 kampioenen overgebleven. Deze heb ik verdeeld in twee groepen:
poule A
– Edzeau
– ll_iSkiLLzZ_ll
– Vuileharrie
– Mistral
– Assassins8913
– hopeisdope
poule B
– Kjujay
– a_manders
– Butsmg
– fonsmeister
– bart
Het reglement!!!
– Beste twee van iedere poule gaan door naar de halve finales.
– Poulewedstrijden duren 1 set.
– Winnaar krijgt 3 punten, verliezer 0 punten.
– Aantal games geldt als doelsaldo bij een gelijke eindstand in een poule.
– Halve finale en finale duren max 3 sets (best of 3).
– Uitslagen gaarne in dit topic posten, dan kan ik de stand asap bijwerken.
– Deelnemers plannen zelf onderling de wedstrijden.
– Dresscode: Wimbledon white of Los Santos pink!!!! (geen ontbloote bovenlijven aub!!!)
– Kreunen mag, vloeken niet!!!
Bedoeling is dat we eind maart weten wie als enige recht heeft op de enige echte LS-Grand Slam-titel!!!
Volg het verdere verloop van dit evenement hier: http://tweakscrew.net/for...kscrew-grand-slam-tennis/
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 08:16 ]
bij wie gaan we thuis de wedstrijd bekijken?
PSN: Klussertt (GTA V)
Verwijderd
Aangezien mijn character gereset is (bedankt rockstar...) moet ik de race wins ook nog halen. Voeg me maar toe op PSN!Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:38:
Probeer het toch nog maar een keertje:
Nog mensen op de PS4 die races moeten winnen? Zonder alle upgrades is het aardig kansloos om ze te winnen, waardoor je geen upgrades krijgt, waardoor het aardig kansloos is.....
ATTENTIE PS4
Op zondag 8 maart gaan we om 21.00 uur racen tegen DDNL.De tracks zijn inmiddels bekend:
(Tweakscrew)
Stock Market Crash, non-contact, 4 laps, sports
Rodeo Loop, non-contact, 4 laps, super
Eight Figure Bonus, non-contact, 5 laps, sports
On the Goh, non-contact, 2 laps, sports
(DDNL)
Dipping in, non-contact, 3 laps, super
nurburgring, non-contact, 2 laps, sports
Hit the apex, non-contact, 2 laps, super
Hipster Happy Hour, non contact, 3 laps, sports
Wil je meedoen? Laat je naam achter in het topic op onze website.
We hebben 8 deelnemers nodig plus twee reserve. Als er teveel deelnemers zijn zullen we op 4 maart 2015 selecteren aan de hand van de vorige crew challenge op Rodeo Loop.
Deelnemers:
– Kju
– MrMistral
– ButsMG
– Pinas
– Nico
– Assassins8913
Reserve
– Fonsmeister
– LogWFG
- a_manders (Utoka)
Begint weer lekker op te lopen qua deelnemers, meld je dus aan!!Kju schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:21:GOTP TWEAKERS-ONLY PRE-HEIST EVENT 06-03-2015 21:00 UUR
Op vrijdag 6 maart 2015 spelen we een playlist met voornamelijk racetracks voor 30 man, tweakers-only. De playlist duurt waarschijnlijk een uurtje of iets langer, start 21.00 uur. Voor de triggerhappy members onder ons gaan we af en toe afwisselen met een TDM/Raid/LTS
Dit is een gezelligheidsevent. Als je niet tegen de herrie kan moet je je headset wel uitdoen.
1. Kju
2. OzzieMann
3. risifran
4. Vuileharrie
5. Assassins8913
6. ManiacScum
7. Lekkerboeie86
8. FritsFlits
9. WhiskyNL
10. Klussert
11. LogWFG
12. Beginnen01
13. Haiko
14. Niqo
[ Voor 37% gewijzigd door Kju op 03-03-2015 10:59 ]
http://rsg.ms/3d62479
[YouTube: http://youtu.be/kwCE9FI6uKA]
Zonder Kju z'n comment gelezen te hwbben dacht ik precies hetzelfdeKju schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:19:
Ik zou het liefst na de checkpoint op 0:52 iets van een versmalling zien om de racers duidelijker linksaf te laten slaan, zo zou ik me genaaid voelen, zeker de eerste 10 keer dat ik die track doe
PSN: MrMistral
Verwijderd
Will Do!Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:40:
[...]
Aangezien mijn character gereset is (bedankt rockstar...) moet ik de race wins ook nog halen. Voeg me maar toe op PSN!
Verwijderd
hoe kun je hem dan quoten??MrMistral schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:45:
[...]
Zonder Kju z'n comment gelezen te hwbben dacht ik precies hetzelfde
Had even een bruggetje nodig naar dit filmpje
MrMistral schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:45:
[...]
Zonder Kju z'n comment gelezen te hwbben dacht ik precies hetzelfde
Thnx. Ga k iets aan doen!Kju schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:19:
Ik zou het liefst na de checkpoint op 0:52 iets van een versmalling zien om de racers duidelijker linksaf te laten slaan, zo zou ik me genaaid voelen, zeker de eerste 10 keer dat ik die track doe
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 00:39:TWEAKSCREW GRAND SLAM!!!! [TENNIS]
Ok dames en heren!!!! Het is tijd voor de enige echte Tweakscrew Grand Slam!!!
Niks golf, niks TDM, nee ook niet dat saaie racen!!!! Neee echte mannen doen aan tennis!!!!
Na een strenge aanmeldingsprocedure zijn er uiteindelijk 11 kampioenen overgebleven. Deze heb ik verdeeld in twee groepen:
poule A
– Edzeau
– ll_iSkiLLzZ_ll
– Vuileharrie
– Mistral
– Assassins8913
– hopeisdope
poule B
– Kjujay
– a_manders
– Butsmg
– fonsmeister
– bart
Het reglement!!!
– Beste twee van iedere poule gaan door naar de halve finales.
– Poulewedstrijden duren 1 set.
– Winnaar krijgt 3 punten, verliezer 0 punten.
– Aantal games geldt als doelsaldo bij een gelijke eindstand in een poule.
– Halve finale en finale duren max 3 sets (best of 3).
– Uitslagen gaarne in dit topic posten, dan kan ik de stand asap bijwerken.
– Deelnemers plannen zelf onderling de wedstrijden.
– Dresscode: Wimbledon white of Los Santos pink!!!! (geen ontbloote bovenlijven aub!!!)
– Kreunen mag, vloeken niet!!!
spoiler: niet belangrijkps. vuileharrie mag ten allen tijde bovenstaande punten naar believe aanpassen.
Bedoeling is dat we eind maart weten wie als enige recht heeft op de enige echte LS-Grand Slam-titel!!!
Volg het verdere verloop van dit evenement hier: http://tweakscrew.net/for...kscrew-grand-slam-tennis/
Laatst ook gehad kwestie van een mailtje naar het juiste adres en het was binnen 4 uur opgelost....Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:40:
[...]
Aangezien mijn character gereset is (bedankt rockstar...) moet ik de race wins ook nog halen. Voeg me maar toe op PSN!
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Daar zal ik dan morgen eens ff naar gaan kijken. Is me nooit opgevallenChristian schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:42:
Waarom is de noreply afzender van de Tweakscrew trouwens noreply@weakscrew.net zonder t
Verwijderd
NoGinryuGo schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:14:
[...]
Toevallig zat die flauwekul er wel bij ja... Maar jouw beurt komt nog Harrieje naam is al bekend bij de cursusleider

Verwijderd
PARTIJTJE PS4

Vanavond vanaf 22.30 uur zal KortomNL speciaal voor jullie een partijtje organiseren!!
Hij zal een crew session hosten, jullie kunnen hem dus joinen of op een invite wachten.
De kledingcode voor vanavond is zwemkleding, neem deze dus mee.
En vergeet niet je eigen Pisswasser en borrelnootjes mee te nemen.
Tot vanavond!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 18:56 ]
Verwijderd
Met e-cola, pq's en voor de verandering: races. In de lucht. Je weet. Aight.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:50:PARTIJTJE PS4
[afbeelding]
Vanavond vanaf 22.30 uur zal KortomNL speciaal voor jullie een partijtje organiseren!!
![]()
Hij zal een crew session hosten, jullie kunnen hem dus joinen of op een invite wachten.
Tot vanavond!
Verwijderd
Ik voel een griepje opkomenNoGinryuGo schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:14:
[...]
Toevallig zat die flauwekul er wel bij ja... Maar jouw beurt komt nog Harrieje naam is al bekend bij de cursusleider
PS4 TWEAKERS CREW-AUTO
Edit:Poll gecancelled!
Omdat ik van verschillende bronnen heb vernomen dat er gecheat is met de poll, heb ik besloten de poll eerste instantie te sluiten. Ik zal later met een nieuwe manier komen om een ieder een stem uit te laten brengen op de gewenste crew-auto.
[ Voor 84% gewijzigd door Edzeau op 05-03-2015 14:45 ]
Hier was ik niet van op de hoogteVerwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:50:[afbeelding]
PARTIJTJE PS4
![]()
Tot vanavond!
Had me wellicht wat verbroken connecties gescheeld.
Verwijderd
Ja dat klopt, jij en vuileharrie waren niet uitgenodigdChristian schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:28:
[...]
Hier was ik niet van op de hoogte
Had me wellicht wat verbroken connecties gescheeld.
dat begrijp ik.............. zet het dan ook niet hier neer.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 00:58:
[...]
Ja dat klopt, jij en vuileharrie waren niet uitgenodigd
Maar heb weer goed m'n lachspieren getraind!
Verwijderd
Snap ik. Ik hou ook absoluut niet van verjaardagenVerwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 00:58:
[...]
Ja dat klopt, jij en vuileharrie waren niet uitgenodigd
Verwijderd

Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen?Christian schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:06:
[...]
dat begrijp ik.............. zet het dan ook niet hier neer.
Ik zie niet in waarom je daar serieus op reageert
Omdat ik dat graag wil en omdat ik me afvroeg waarom je moeilijk doet over iets simpels als een eventje hosten. Is dat erg?Christian schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:01:
[...]
Ik zie niet in waarom je daar serieus op reageert
Iedereen had lol en jij komt met een chagrijnige kop binnenstormen dat je er niet blij mee bent. That makes me wonder.
[ Voor 16% gewijzigd door Zorian op 04-03-2015 09:03 ]
Zorian schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:03:
[...]
Omdat ik dat graag wil en omdat ik me afvroeg waarom je moeilijk doet over iets simpels als een eventje hosten. Is dat erg?
Iedereen had lol en jij komt met een chagrijnige kop binnenstormen dat je er niet blij mee bent. That makes me wonder.
Je zoekt er veel te veel achter.... ik zal in het vervolg smileys gebruiken, zodat jij het ook snapt.
Nou niet doen alsof ik achterlijk ben aub.Christian schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:04:
[...]
![]()
Je zoekt er veel te veel achter.... ik zal in het vervolg smileys gebruiken, zodat jij het ook snapt.
Het was gewoon een oprechte vraag waarom je er niet blij mee was, niet meer en niet minder. Hoef je niet meteen in de aanvalmodus te vliegen.
Ja hou eens opVerwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:06:
jeetje hou eens op.
Gisteravond van lvl 4 naar 10 gegaan met race tegen randoms maar wat is dat ontzettend frustrerend zonder een fatsoenlijke auto en mensen die enkel en alleen maar op beuken uit zijn.
Niet dat ik enige race kwaliteiten bezit maar dat even terzijde
(Wellicht ook handig om dat in OP te zetten?)
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Barriee wellicht?Saffie_time schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:27:
Wie kan ik toevoegen (PS4) aan vrienden die genegen is om wat low level dingen samen te doen?
Gisteravond van lvl 4 naar 10 gegaan met race tegen randoms maar wat is dat ontzettend frustrerend zonder een fatsoenlijke auto en mensen die enkel en alleen maar op beuken uit zijn.
Niet dat ik enige race kwaliteiten bezit maar dat even terzijde.
Verwijderd in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."
Nederlandse PS5 clan / 30+
Welkom, ik zal je zo een invite sturen als dat nog niet is gebeurd.
Aan beiden, check tweakscrew.net en lees deze post voor meer info.Saffie_time schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:27:
Wie kan ik toevoegen (PS4) aan vrienden die genegen is om wat low level dingen samen te doen?
Verwijderd
Ik wil ook wel wat race wins met je traden (niet geheel belangenloos natuurlijk want ik heb ze zelf ook nog nodig.)Saffie_time schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:27:
Selectie is bijna rondKju schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:45:ATTENTIE PS4
Op zondag 8 maart gaan we om 21.00 uur racen tegen DDNL.
De tracks zijn inmiddels bekend:
(Tweakscrew)
Stock Market Crash, non-contact, 4 laps, sports
Rodeo Loop, non-contact, 4 laps, super
Eight Figure Bonus, non-contact, 5 laps, sports
On the Goh, non-contact, 2 laps, sports
(DDNL)
Dipping in, non-contact, 3 laps, super
nurburgring, non-contact, 2 laps, sports
Hit the apex, non-contact, 2 laps, super
Hipster Happy Hour, non contact, 3 laps, sports
Wil je meedoen? Laat je naam achter in het topic op onze website.
We hebben 8 deelnemers nodig plus twee reserve. Als er teveel deelnemers zijn zullen we op 4 maart 2015 selecteren aan de hand van de vorige crew challenge op Rodeo Loop.
Deelnemers:
– Kju
– MrMistral
– ButsMG
– Pinas
– Nico
– Assassins8913
- OzzieMann
Reserve
– Fonsmeister
– LogWFG
- a_manders (Utoka)
[...]
Begint weer lekker op te lopen qua deelnemers, meld je dus aan!!
Ben veel te laat. Zet me maar onderaan bij de reserves. Ben wel online die avond voor een playlist achteraf of wat oefenen vooraf.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
Das onzin Xenad. Ik vind dat de besten tegen DDNL moeten racen en daar hoor jij zeker bij!!! Denk dat iedereen t hier mee eens is??_Xenad_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:11:
[...]
Ben veel te laat. Zet me maar onderaan bij de reserves. Ben wel online die avond voor een playlist achteraf of wat oefenen vooraf.
Hoe laat moet ik er zijn dan?Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:14:
[...]
Das onzin Xenad. Ik vind dat de besten tegen DDNL moeten racen en daar hoor jij zeker bij!!! Denk dat iedereen t hier mee eens is??
Volledig mee eens!
De definitieve selectie:
Deelnemers:
– Kju
– MrMistral
– ButsMG
– Pinas
– Nico
– Assassins8913
- OzzieMann
- Xenad
Reserve
– Fonsmeister
– LogWFG
- a_manders (Utoka)
- Uffeltje
- vuileharrie
DDNL is al een paar dagen aan het oefenen, ze gaan er serieus voor en ze zijn niet gewend om te verliezen
Hoe wordt de winnaar bepaald?
Is dat het totaal aantal punten van alle GOTP racers vs. het totaal aantal punten van alle DDNL racers?
PSN: ButsMG
Verwijderd
Als er liefhebbers zijn voor een playlistje ofzo, hoor ik dat graag dan start ik wel wat op
Wij hoeven niet te oefenen, wij hebben pinas.Kju schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:11:
DDNL is al een paar dagen aan het oefenen, ze gaan er serieus voor en ze zijn niet gewend om te verliezen
Serieus: ik host vanavond om 2000 uur het playlistje even om de races te oefenen.
Wie ga je omkopen met die pinpas?NiQo schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:22:
[...]
Wij hoeven niet te oefenen, wij hebben pinpas.![]()
Serieus: ik host vanavond om 2000 uur het playlistje even om de races te oefenen.
Serieus: Ik zal er ook zijn voor hoelang ik non-contact vol hou
[ Voor 10% gewijzigd door Utoka op 04-03-2015 13:27 ]
GecorrigeerdUtoka schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:26:
[...]
Wie ga je omkopen met die pinpas?
Serieus: Ik zal er ook zijn voor hoelang ik non-contact vol hou
Serieus: Probeer er bij te zijn!NiQo schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:22:
[...]
[ Voor 1% gewijzigd door ButsMG op 04-03-2015 13:52 . Reden: "Serieus:" vergeten ]
Verwijderd
Proberen??? Vind dat iedereen die geselecteerd is voor zondag verplicht aanwezig moeten zijn!!!!!!
Ach ja, als jij dat vindt dan zal ik er niet zijn vanavond.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:45:
[...]
Proberen??? Vind dat iedereen die geselecteerd is voor zondag verplicht aanwezig moeten zijn!!!!!!
serieus: Ik ben vrijdagmiddag waarschijnlijk even online rond 14:00 uur. Dan zal ik de playlist er ook nog ff ingooien. En vrijdag na het gezelligheidsevent knal ik hem er ook weer even in.
[ Voor 34% gewijzigd door OzzieMann op 04-03-2015 13:48 ]
Serieus: Ben blij dat we tegenwoordig allemaal "Serieus:" gebruiken. Anders was dit hele topic heel erg verwarrend geweest.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:45:
[...]
Alles zonder "Serieus:" kan ik nu tenminste negeren.
iig: Zijn er hier nog mede Tweakers die met smart wachten op de PC release en een potje willen knallen? Add me!
[ Voor 55% gewijzigd door cheesefrog op 04-03-2015 13:52 ]
[ Voor 4% gewijzigd door MrMistral op 04-03-2015 13:52 ]
Lol. KaasKikker, ben jij nu Serieus: ?cheesefrog schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:51:
Vuileharri3 is de held die wij nodig hebben, maar niet verdienen.
Serieus: Mag toch aannemen dat iedereen die meerijdt zondag toch alle tracks wel een ronde of 5 tot 10 heeft gereden?MrMistral schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:51:
Voor degenen die weinig tijd hebben om te oefenen. Vooral Nurburgring is aan te raden minstens één keer te hebben geredenSerieus
Is dat een serieuze vraag?nickvanozzie schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:52:
[...]
Lol. KaasKikker, ben jij nu Serieus: ?
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com