Case: CM690 II Adv USB3.0 | Mobo: GA-Z77X-D3H | CPU: Core i7 3770 | MEM: Corsair Vengeance 16GB 1866Mhz CL9 | GPU: MSI N660 TF 2GD5/OC | PSU: XFX Pro 550W | SSD: Intel 520 180GB | HDD: WD WD10EZRX 1TB | MON: Samsung S24B150BL | Mouse: Steelseries Kana
Wat zei Dell toen je ze belde?
We do what we must because we can.
Waterschade (glas water over het toetsenbord laten vallen) viel wel binnen de accidental damage warranty van het notebook project van de UT... bij dell weet ik het niet, maar het is wel een vergelijkbare verzekering.
Verwijderd
Bel ze op. Voor zover ik mij de policy herriner geeft de accidental damage warranty je éénmaal per jaar het recht om schade te claimen. Dat kan van alles zijn.
Ja, dat valt binnen de accidental waranty.
Zelf een keer meegemaakt met een laptop die buiten in de regen is blijven staan en het niet meer deed -> geen probleem, keurig gerepareerd.
Idem met een laptop waar een milkshake overheen was gevallen
Zelf een keer meegemaakt met een laptop die buiten in de regen is blijven staan en het niet meer deed -> geen probleem, keurig gerepareerd.
Idem met een laptop waar een milkshake overheen was gevallen
Zo te zien aan de antwoorden: ja. Maar je zult toch echt met Dell moeten bellen en moeten claimen. Mocht je dan vast komen te zitten, dan is het tijd voor een topic, maar niet als je aan het begin van het traject staat.
Vandaar een slotje
Vandaar een slotje
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.