Hoe de FOK krijg ik m'n 80x80 sunon fans vastgezet, (met wat voor soort schroeven, zowat alle schroefjes waren te klein 
wie hebt er handige tips
wie hebt er handige tips
Alle proemn in n drek
stom, nog niet aan gedachtOp dinsdag 05 juni 2001 23:18 schreef Xtreem_Machine het volgende:
neem dat ding mee naar de schuur en zoek er een paar die wel passen!!
Verwijderd
sorry ik had gewoon ff zin om irritant te doen.Op dinsdag 05 juni 2001 23:18 schreef masterwill het volgende:
stom, nog niet aan gedacht
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Bij de lokale computerboer.Op dinsdag 05 juni 2001 23:19 schreef masterwill het volgende:
[..]
waar haal je deze dingetjes ?
Alle proemn in n drek
Verwijderd
RivettenOp dinsdag 05 juni 2001 23:22 schreef real_raichu70 het volgende:
Doe zoals mij , Rivetten , krijg je niet zo snel meer los (wel weten dat ze VAST moeten of course) . Ik had geen vijsjes meer over dus die fans in de zijkant gewoon klak klak klak klak met rivetten vast .
voor jou zijn het isolatieringetjesOp dinsdag 05 juni 2001 23:24 schreef mbitnl het volgende:
[..]
RivettenVijsjes
Nou werk ik al 2 jaar in een dhz-zaak, maar daar heb ik nog nooit van gehoord, klinken als muziekinstrumenten!
Verwijderd
Verwijderd
Euh. heb je daar bewijs voor?Op woensdag 06 juni 2001 01:08 schreef lee het volgende:
nou die PII, origineel 233, draait nu dus met een gekkenhuis snelheid van 546.2 MHz, met een koeler uiteraard in de bak met olie, owja en me auto loopt er ook prima op!
Verwijderd
Localhost is where the heart is
Verwijderd
Hihi, dat dacht ik ook... tot ik begon weg te lopen bij de balie van funpriceOp dinsdag 05 juni 2001 23:23 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Bij de lokale computerboer.
Wij hebben er op het werk nog wel een paar miljoen liggen
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Vind je ut erg als ik dit een sterk verhaal blijf vinden??Op woensdag 06 juni 2001 01:34 schreef lee het volgende:
die gemeten waarde is van zo'n benchmark-proggie, die ouwe bakken draaien nog met multiplier rate, maar wat het mobo boekje niet vermeld:
-- <- zo zouden je jumpers moeten staan
..
..
maar als je ze van boven naar benee laat lopen, kun je hogere snelheden bereiken(dit heeft me 2 mobo's gekost voor ik hier achter was, maar ouwe troep, maakt het uit), bus freq.* multiplier rate, en waardes zijn afgeronde getallen.....en in het boekje stond niet wat er gebeurde als je dit zou doen, dus gewoon grote rekenmachien erbij en aan de gang
en sorry geen bewijs, geen camera
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Wat heeft hij hieraan?Op woensdag 06 juni 2001 11:52 schreef Gugger het volgende:
Of je koopt gewoon Sunon fans, dan zitten ze erbij
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| ___ | <-- schoefje | | | | | <-- mobo spacer ___ | | |
Waar heb je nou een camera voor nodig. Met ALT + Printscreen kun je toch gewoon screenshots maken als ik het goed heb. Deze pleur je ff op een gratis website en dan laat je ze aan ons zien simpel tochOp woensdag 06 juni 2001 01:34 schreef lee het volgende:
en sorry geen bewijs, geen camera