Feel the pressure
Ik mis hier je eigen inzet een beetje. Wat heb je zelf al gedaan/uitgezocht?
Als je zelf het apparaat hebt, kijk dan in de instellingen...
Zoek online even de handleiding. Daar zal het zeker in staan..
Als je zelf het apparaat hebt, kijk dan in de instellingen...
Zoek online even de handleiding. Daar zal het zeker in staan..
We have just one world, but we live in different ones...
Ik heb al op internet gekeken, maar daar stond niks over het automatisch aan en uit laten zetten van de wifi. ik heb gehoord dat de "nieuwe" modems dat wel kunnen. en ik heb het apparaat nog niet zelf.
Feel the pressure
Nee, dit is niet mogelijk. Je kan wel het hele modem uitzetten 
Ik heb er zelf een tijdschakelaar op staan waardoor mijn netwerk plat gaat om 01:00 en online komt om 06:30.
Gewoon instellen op je slaapgewoontes en evt. werk
Ik heb er zelf een tijdschakelaar op staan waardoor mijn netwerk plat gaat om 01:00 en online komt om 06:30.
Gewoon instellen op je slaapgewoontes en evt. werk
[ Voor 56% gewijzigd door TECHcrime op 10-09-2013 15:56 ]
Oke bedankt,
Is het trouwens mogelijk om je eigen modem te gebruiken in plaats die van Ziggo?
Is het trouwens mogelijk om je eigen modem te gebruiken in plaats die van Ziggo?
Feel the pressure
modem gebruik je van ziggo, router kan van jezelf. Moet je wel ziggo bellen dat je een bridged mode wilt omdat je je eigen router wilt gebruiken.
Hoe het met een eigen modem zit weet ik niet precies. Zou je ziggo even moeten bellen.
Hoe het met een eigen modem zit weet ik niet precies. Zou je ziggo even moeten bellen.
Als het alleen om WiFi gaat zou ik ervoor kiezen om het modem in bridge te laten zetten en een eigen router te plaatsen die WiFi kan schedulen (zoals bijvoorbeeld alle routers van Mikrotik).Lolletje99 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:16:
Eerst het probleem, dan de oplossing
Oke, Het gaat inderdaad om de wifi.
Hartstikke bedankt allemaal
Hartstikke bedankt allemaal
Feel the pressure
Pagina: 1