Kan ik interactieve tv (van Ziggo) via een mediaspeler op mijn Samsung zonder smart tv of upt aansluiting gebruiken?
Wat bedoel je precies? Of je interactieve TV zonder interactieve TV-ontvanger kan gebruiken?? Dat antwoord is nee.
nee, ik heb een ci+ module plus smartcard, daarmee kun je interactieve tv gebruiken, alleen moet je dan een utp kabel op de tv aansluiten, maar die aansluiting zit er niet. mijn vraag is nu of het wel kan als ik een mediaspeler via usb op de tv aansluit.
Ik weet niet wat voor tv je hebt, maar de meeste tvs van de afgelopen 3 jaar worden geleverd met adapter voor utp kabels
Adapter voor utp naar waar dan? usb? HDMI? lijkt me niet logisch.ik heb overigens een samsung plasma van 2013. echter geen smart tv uitvoering.
Met Ziggo communiceer je niet via UTP terug naar de provider, maar gewoon over dezelfde coax-kabel. Daarom heb je ook een bidirectionele digitale versterker nodig (wordt door ziggo meegeleverd bij een internactief TV-pakket). Volgens mij is het niet mogelijk om interactieve TV via een CI+ module toe te passen en heb je daar echt interactieve ontvanger voor nodig. Wat voor type TV is het?
Goedenavond,
GoT is natuurlijk geen helpdesk, waar je ff met een regel aan topicstart je vraag kunt dumpen... dat weet je inmiddels ook wel na zoveel jaar
GoT is natuurlijk geen helpdesk, waar je ff met een regel aan topicstart je vraag kunt dumpen... dat weet je inmiddels ook wel na zoveel jaar
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()