Ik heb een reseller account bij een bekend webhosting provider en daar heb ik ongeveer 25 domeinnamen die ik via TransIP heb aangeschaft aan gekoppeld. Sinds vorige week heb ik er een klant bij gekregen waarbij ik zijn domeinnaam en website moest verhuizen naar mijn providers. Helaas is dit niet vlekkeloos gelopen schijnbaar waardoor zowel zijn e-mail (via Outlook en webmail) en website onbereikbaar zijn geworden op zijn kantoor. Geen enkele domeinnaam die op mijn reseller account staat gehost lijkt te worden op zijn netwerk.
Ik ben heel kort bij hem langs geweest om te testen of het alleen bij zijn computer was maar op geen enkele computer daar lijken de domeinnamen te werken. Daar heb ik geprobeerd de DNS cache te updaten (DNS flush) en de router te herstarten, maar ook dit bleek niet te werken. Hierna heb ik hen geadviseerd om contact op te nemen met hun provider (KPN). KPN heeft echter laten weten dat zij niet hun instellingen gaan aanpassen omdat een aantal websites het bij een klant niet doen.
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen?
Ik ben heel kort bij hem langs geweest om te testen of het alleen bij zijn computer was maar op geen enkele computer daar lijken de domeinnamen te werken. Daar heb ik geprobeerd de DNS cache te updaten (DNS flush) en de router te herstarten, maar ook dit bleek niet te werken. Hierna heb ik hen geadviseerd om contact op te nemen met hun provider (KPN). KPN heeft echter laten weten dat zij niet hun instellingen gaan aanpassen omdat een aantal websites het bij een klant niet doen.
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen?