Toon posts:

DCS WWII: Europe 1944

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat deze flightsim een succesvolle funding krijgt op kickstarter

Het is een uitbreiding van DSC World. Wat voornamelijk realisme nastreeft.
Het ziet er zeer interessant uit met de Normandië map en een update van de graphics t.o.v. DCS world.
Het zal ook gratis te downloaden zijn en met een aantal realistische WWII vliegtuigen.
De vliegtuigen zijn uitwisselbaar met DCS world, dus men kan ook vliegen in de andere omgeving.
Ik hoop dat de multiplayer groots en dedicated zal worden.
In ieder geval, veelbelovend!

Verwijderd

Inderdaad veelbelovend, alhoewel de Kickstarter wel een boost kan gebruiken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Gaat weer een pledge worden :),. ff kijken, veel opties!

Waarom ze niet Oleg Maddox ervaring met IL2 benadrukken is me een raadsel trouwens... rechten ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjaspers23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09 17:06
De 100.000 euro is in ieder geval gehaald met nog 12 dagen te gaan :)
Op naar de 150.000 voor de eerste stretch goal.

Ik vrees alleen dat ze niet veel verder komen dan dat (als ze dat al halen), wat op zich wel jammer is want de verdere doelen hebben mooie vliegtuigen en maps in zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjaspers23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09 17:06
Voor mij was het eerst niet duidelijk hoeveel een pledge waard kan zijn, maar deze post geeft het op zich goed weer:
What amaze me is that there aren't literally hundred of thousands person at 1$ level. It looks like nobody out there realizes the reward value:
1$ -> 2 DCS level aircraft, 80$-100$ value (one DCS aircraft is between 40$ and 50$)
20$ -> 3 aircrafts, 120$-150$ value
30$ and current 40$ (if we don't reach the Me262) -> 4 aircraft, 160$-200$ value.
40$ if we reach the Me262-> 4 aircraft, 200$-240$ value.
Even if the aircrafts are sold at 20$, that's a huge saving. The current 1$ is really the Humble Bundle of DCS.

Dan is het toch wat waard om te pledgen :)