Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Sony Vegas en Photoshop, maar het gaat voornamelijk om het gamen op 3 schermen. (iRacing, Assetto Corsa, Project Cars)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800 incl verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb nog een DVD drive en een HDD van 1TB die ik opnieuw kan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de hardware, windows licenties heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
NVIDIA, heb een slechte ervaring gehad met AMD recentelijk terwijl ik voorheen nooit klachten had over nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een 'stille' PC is niet noodzakelijk, maar nu moet ik mijn GPU fans op 75% zetten om een goede temperatuur te behouden tijdens het gamen, dit zorgt nog wel voor wat geluid.
Dit is wat ik op het moment in mijn lijstje heb staan. Ik zit alleen zelf nog te twijfelen of het het waard is om €20 extra neer te leggen om een 4670 te halen i.p.v. een 4570 i.v.m. de hogere kloksnelheid. Ik ben niet van plan te overclocken.
Ik heb nu de 4GB versie van de 760 omdat ik op 3 schermen speel. Ik ben van plan om ~3-4 jaar met de PC te doen en dan na ~2-2.5 jaar de GPU te upgraden. (Als dat op die tijd nodig is)
Sony Vegas en Photoshop, maar het gaat voornamelijk om het gamen op 3 schermen. (iRacing, Assetto Corsa, Project Cars)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800 incl verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb nog een DVD drive en een HDD van 1TB die ik opnieuw kan gebruiken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Western Digital Green WD10EZRX, 1TB | € 53,70 | € 53,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 53,70 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de hardware, windows licenties heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
NVIDIA, heb een slechte ervaring gehad met AMD recentelijk terwijl ik voorheen nooit klachten had over nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een 'stille' PC is niet noodzakelijk, maar nu moet ik mijn GPU fans op 75% zetten om een goede temperatuur te behouden tijdens het gamen, dit zorgt nog wel voor wat geluid.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 173,90 | € 173,90 |
| 1 | ASRock B85M-HDS | € 56,45 | € 56,45 |
| 1 | MSI N760 TF 4GD5/OC | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 57,80 | € 57,80 |
| 1 | Scythe Samurai ZZ Rev.B | € 22,36 | € 22,36 |
| 1 | Kingston KHX1600C9D3K2/8GX | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Corsair Builder CX600 Bronze | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 784,31 | |
Dit is wat ik op het moment in mijn lijstje heb staan. Ik zit alleen zelf nog te twijfelen of het het waard is om €20 extra neer te leggen om een 4670 te halen i.p.v. een 4570 i.v.m. de hogere kloksnelheid. Ik ben niet van plan te overclocken.
Ik heb nu de 4GB versie van de 760 omdat ik op 3 schermen speel. Ik ben van plan om ~3-4 jaar met de PC te doen en dan na ~2-2.5 jaar de GPU te upgraden. (Als dat op die tijd nodig is)