[win7 64] sqlceme30.dll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_satede
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Ik heb een programma van mijn werk die ik op mijn laptop wil installeren maar hij kan die dll. niet vinden.
als ik google dan moet ik sql installeren maar als ik dat gedaan heb dan staat die dll er nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...want de info die je nu geeft is wel heel erg karig.

Ik mis bijvoorbeeld :
  • Om welke applicatie gaat het?
  • Wat zegt de IT afdeling van je werkgever?
  • Zit er geen installatiehandleiding bij de software?
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 10-09-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Vraag het aan je werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_satede
het is software van click, er is geen handleiding voor om het te installeren, de it afdeling weet het ook niet, omdat dit de eerste laptop is met 64 bit, hun oplossing was om windows 32 bits maar te installeren. Verder heb ik geprobeerd om de dll vanaf mijn oude laptop met xp in de map system32 te zetten alleen krijg ik dan de volgende fout melding
"poging om een programma te laden met een onjuiste indeling (Uitzondering van HRESULT: 0x8007000B)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Rob_satede schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:10:
het is software van click, er is geen handleiding voor om het te installeren, de it afdeling weet het ook niet, omdat dit de eerste laptop is met 64 bit, hun oplossing was om windows 32 bits maar te installeren. Verder heb ik geprobeerd om de dll vanaf mijn oude laptop met xp in de map system32 te zetten alleen krijg ik dan de volgende fout melding
"poging om een programma te laden met een onjuiste indeling (Uitzondering van HRESULT: 0x8007000B)"
Wel bijzonder, want volgens mij is een IT afdeling er juist voor om dit soort issues uit te zoeken/op te lossen..? Het kan best dat je beter een 32-bits versie van Windows kunt installeren om dat pakket aan de praat te krijgen, als zij dat adviseren....dan zou ik dat maar gewoon doen :)

Een DLL in een system32 map zetten..tja..dat is niet altijd de oplossing. Kun je het pakket niet installeren op die XP machine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_satede
jawel maar die laptop is oud en moet vervangen worden voor een nieuwe daarom.
Pagina: 1