Ik heb sinds dit weekend een TP-link TL-WDR4900 staan en ben erg tevreden. Zowel draadloos als over LAN haal ik het maximale uit m'n verbinding. Echter geven de LEDs veel licht. Ik zou deze graag willen uitschakelen. Weet iemand of dit mogelijk is? Kan het via google en de handleiding niet vinden. Ik draai gewoon de standaard firmware. Vast bedankt.
Plak er een stukje tape over ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat is inderdaad ook een oplossing, maar uitschakelen heeft mijn voorkeur indien mogelijk.DukeBox schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:35:
Plak er een stukje tape over ?
Niet met de stock firmware. Met alternatieve firmware als OpenWRT kan je over het algemeen de LED aansturing van zowel het apparaat als de ingebouwde switch aanpassen. Hoe en wat weet ik niet precies, ik heb hier zo'n ruimteschip in de meterkast hangen en kijk toch nooit naar de LEDs.
Denk dat tape toch de makkelijkste oplossing is, OpenWRT support voor dit model is nml niet erg denderend.
Denk dat tape toch de makkelijkste oplossing is, OpenWRT support voor dit model is nml niet erg denderend.
Netter kan ook met een markeerstift.. aechter werkt dat alleen 'dimmend'.
Tippex werkt nog iets beter.. en dan zwartmaken zodat het niet zo opvalt.
Tippex werkt nog iets beter.. en dan zwartmaken zodat het niet zo opvalt.
[ Voor 38% gewijzigd door DukeBox op 10-09-2013 11:05 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dank voor de reactie. Ik denk dat er maar iets voor plak. Een markeerstift en tippex is wel erg definitief.
Pagina: 1