Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainpatje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:08
Hallo boys,

Ik zoek een goedkoop abbonement. Ik denk aan een Galaxy S3 of S4, ligt eraan of er veel verschil is tussen de twee.

Ik wil sowieso een 1-jaar abbonement, ik voel me behoorlijk opgelicht door Vodafone met hun standaard iPhone 250 abbonement, zeker al 2000+ euro betaald aan die onzin. Mijn schuld natuurlijk, ik had een internetbundel moeten nemen, dit was nog steeds meer gebaseerd op bellen/sms.

Mijn huidige abbonement loopt af in December (eindelijk :9), ik heb nu een aantal opties:

EDIT: Onderstaande abbonementen/opties zijn alleen met het toestel apart gekocht, anders begrijp ik ook wel dat het wel erg goedkoop word.
Ik kan het toestal apart kopen, veel geld, maar dan zijn er keuzes uit goedkope sim only abbonementen.
Ik kom net achter de website bliep.nl, hiermee kan ik voor 50 cent per dag onbeperkt online zijn, of 1 euro voor de snellere verbinding.
Een vriend van mij heeft een Vodafone abbonement, een aanbieding van rond de kersttijd, waarbij hij 15 euro voor 10 gigabyte betaald p.m. Enig idee of deze abbonementen vaker voorkomen rond deze tijd van het jaar?

Of ik kan een abbonement bij iemand als Hollandsenieuwe of belsimpel afsluiten, deze heeft op dit moment nog niet de S4 in zijn assortiment, maar tegen die tijd, wie weet.

Het belangrijkste is dat ik het liefst 15, misschien 20 euro per maand wil betalen.

Iemand suggesties ?

[ Voor 5% gewijzigd door captainpatje op 10-09-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik wil ook wel 20 euro per maand betalen voor 1 jaar voor een S4... 20 x 12 = 240 euro en dan wil je er ook nog een abonnement bij?

Advies: Koop een tweedehands highend toestel voor 200-300 euro en neem een sim only.

[ Voor 3% gewijzigd door Deveon op 10-09-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainpatje
Deveon schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:33:
Ik wil ook wel 20 euro per maand betalen voor 1 jaar voor een S4... 20 x 12 = 240 euro en dan wil je er ook nog een abonnement bij?

Advies: Koop een tweedehands highend toestel voor 200-300 euro en neem een sim only.
Hm goed punt, ik zal waarschijnlijk het toestel apart kopen. Maar op marktplaats kijken is ook geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
captainpatje schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:40:
[...]

Hm goed punt, ik zal waarschijnlijk het toestel apart kopen. Maar op marktplaats kijken is ook geen slecht idee.
Toevallig heb ik van de week een iPhone gekocht op marktplaats, maar ik raad echt aan om eerst hier op de V&A te kijken wat er aangeboden staan. Dan communiseer je ten minste met mensen die wel de Nederlandse gramatica snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:50

P_Tingen

omdat het KAN

Deveon schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:59:
[...]Toevallig heb ik van de week een iPhone gekocht op marktplaats, maar ik raad echt aan om eerst hier op de V&A te kijken wat er aangeboden staan. Dan communiseer je ten minste met mensen die wel de Nederlandse gramatica snappen.
  • Wat er aangeboden staan?
  • Communiseer?
  • Ten minste?
  • Gramatica?
Sorry, dit was té verleidelijk :+

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainpatje
P_Tingen schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:21:
[...]
  • Communiseer?
  • Ten minste?
  • Gramatica?
Ik had alleen 'gramatica' zien staan, de ironie. Anyways, bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
P_Tingen schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:21:
[...]
  • Communiseer?
  • Ten minste?
  • Gramatica?
Haha, kan je nagaan hoe het is als zelfs eraan stoor!

Ps: mijn excuus is luiheid (is geen zakelijk communicatie) en dyslectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:50

P_Tingen

omdat het KAN

Deveon schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:20:
[...]Ps: mijn excuus is luiheid (is geen zakelijk communicatie) en dyslectie.
Geeft niks, Dyslectics have more fnu!

... en gaat over tot de orde van de dag

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
(jarig!)
Dit vind ik een goede aanbieding voor 22.50 per maand:

https://www.studentmobiel...4&provider_id=24&renewal=

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
500mb data is wel erg weinig

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:38

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat ligt er maar aan hoeveel je verbruikt en hoe goed je Wifi dekking is natuurlijk. ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 19:14
Dus je wilt iets van in totaal (€500 (S4) + 12*€15=) €680 kwijt zijn voor een 1 jaar tel+abo? Dan kom je uit op hollandsnieuwe.
http://vindabo.nl/search....2&n=1&s=Samsung+Galaxy+S4
Het nadeel van hollandsnieuwe is dat je nog steeds een hoge toestelprijs hebt. De extra 500MB bundel is ook aan te raden. Met hollandsnieuwe heb je een grote bundel waaruit je belt, smst en data gebruikt. Bel je bijvoorbeeld 200 min per maand, dan heb je maar 350MB over! Je moet zelf kijken of dat voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Eerlijk gezegd heb ik het ook met 1 jaar contract en Samsung S4 mini. Het is heel simpel:
Dit is wel zakelijk dus let op:
Vodafone Basic 75 A € 21,63 pm en eenmalig € 150,--
Zelfs bij een abo van 1 jaar Red Business Super B 1 jaar van € 74.87 pm en mag je nog € 95,04 bijtikken

Even simpel gezegd, ik krijg hierdoor wel een vreselijk bedonderd gevoel. ik heb nu het goedkoopste en bijna duurste abo naast elkaar gezet en er zit wel een verschil van bijna € 600,-- exclusief BTW tussen!!! Dan kan je wel zeggen van "ja dat kan je niet naast elkaar zetten" maar ik bedoel even kijkende hoe krom het verschil is tussen de telefoonpremies want als je Red Business Super Sim Only neemt en de VF Basic ben je evenveel onder de streep kwijt en dan heb je hetzelfde abo en nog een extra nummer.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik had T-mobile 220MB sim only en dat was voor mij genoeg. Af en toe wat mail checken en browsen.
Pagina: 1