Deze user had een advertentie openstaan met de vraag of iemand een nieuwe SD kaart slot op zijn raspberry te solderen, ik heb tegen hem gezegd dat ik het wel voor hem wou doen. Hij heeft alles na mij gestuurd (raspberry + nieuw sd-slot) en ik heb het gemaakt voor hem. Hij had een kleine vergoeding van 15 euro in de advertentie staan. Nadat ik het na hem had terug opgestuurd zou hij het geld na mij overmaken, ik ging akkoord met 10 euro. Een aantal dagen nadat ik het weer had opgestuurd na deze user heb ik hem een DM gestuurd met de vraag of het binnen was, de dagen erna heb ik nog een aantal keer contact opgenomen met deze user maar hij weigert mij te contacteren en de vergoeding over te maken. (tewijl hij online is geweest)
Dus ik vind het schandalig wat hij mij geflikt heeft en ik raad ook iedereen goed op te passen met deze user.
Nu gaat het mij niet zozeer om het geld (10 euro vergoeding, ben er 2 euro verzending op achteruit gegaan door deze user te helpen) , maar meer het fatsoen van deze user, iets wat hij dus niet heeft. Jammer maar ik help hem de volgende keer niet meer...
Deze review zou ik graag willen aanpassen aangezien de betreffene gebruiker gereageerd heeft. En ik wil toch proberen om zijn review wat positiever te maken.
Het gaat om deze beoordeling: http://tweakers.net/aanbod/rating/167477/
Dus ik vind het schandalig wat hij mij geflikt heeft en ik raad ook iedereen goed op te passen met deze user.
Nu gaat het mij niet zozeer om het geld (10 euro vergoeding, ben er 2 euro verzending op achteruit gegaan door deze user te helpen) , maar meer het fatsoen van deze user, iets wat hij dus niet heeft. Jammer maar ik help hem de volgende keer niet meer...
Deze review zou ik graag willen aanpassen aangezien de betreffene gebruiker gereageerd heeft. En ik wil toch proberen om zijn review wat positiever te maken.
Het gaat om deze beoordeling: http://tweakers.net/aanbod/rating/167477/
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850