Beste Tweakers
Mijn oude game systeem gaat misschien gebruikt worden als server, dus ik ben even aan het kijken wat de opties zijn:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het gaat hier om een game PC voor de nieuwste games, zoals Battlefield 4(3) en alle nieuwe games die uit gaan komen. De PC moet snel zijn voor games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 1000 en tot een maximum van 1400 euro incl. BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
een GTX 780 is helaas erg prijzig, dus zal ik een GTX770 gaan nemen. ik zal gaan gamen op 1920x1080 resolutie. Daarnaast is een i7 voor mij een must have voor het renderen van video's. Belangrijk om te weten is dat ik niet ga overclocken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoef geen randapparatuur. puur en alleen de PC samenstelling.
Wel heb ik er een Windows 8 OEM licentie voor nodig.
en 8 tot 16GB. ligt eraan of de prijs het toelaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nvidia,Intel,Asus,Gigabyte,Samsung
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
niet een monster grote kast, ik had een Corsair 400R (het mag dezelfde worden)
Daarnaast gaat het me eerder op de koelte dan het geluid
ik zat te kijken naar de BBG Gamepc van september met een Intel i7-4770,Samsung 840 EVO 250GB SSD
Bij alternate kwam ik uit op 1386 euro.
Mijn oude game systeem gaat misschien gebruikt worden als server, dus ik ben even aan het kijken wat de opties zijn:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het gaat hier om een game PC voor de nieuwste games, zoals Battlefield 4(3) en alle nieuwe games die uit gaan komen. De PC moet snel zijn voor games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 1000 en tot een maximum van 1400 euro incl. BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
een GTX 780 is helaas erg prijzig, dus zal ik een GTX770 gaan nemen. ik zal gaan gamen op 1920x1080 resolutie. Daarnaast is een i7 voor mij een must have voor het renderen van video's. Belangrijk om te weten is dat ik niet ga overclocken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoef geen randapparatuur. puur en alleen de PC samenstelling.
Wel heb ik er een Windows 8 OEM licentie voor nodig.
en 8 tot 16GB. ligt eraan of de prijs het toelaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nvidia,Intel,Asus,Gigabyte,Samsung
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
niet een monster grote kast, ik had een Corsair 400R (het mag dezelfde worden)
Daarnaast gaat het me eerder op de koelte dan het geluid
ik zat te kijken naar de BBG Gamepc van september met een Intel i7-4770,Samsung 840 EVO 250GB SSD
Bij alternate kwam ik uit op 1386 euro.
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 10-09-2013 01:11 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC