"Wijziging User Review - [ tasteless] [ jack2012]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-04 19:41
Het gaat om het volgende.

Enige tijd geleden een aankoop gedaan bij medetweaker TASTELESS. Allemaal goed gegaan, koper en verkoper tevreden.Gezellig gebabbelt blah blah blaaaaah.

Deze zelfde tweaker had ook nog andere spullen te koop staan. Zo was ik bv ook geintresseerd in een pc kast, ná de aankoop van het systeem enkele weken later.

Hierin was ik naderhand toch niet geintresseerd.

Medetweaker gebruikt nu deze beoordeling van een verkoop (die overigens dus prima verlopen was) om mij te “ bestraffen” met een negatieve beoordeling omdat ik hem niet netjes heb afgezegd .(zoiets verwacht mr tasteless van een marktplaatsganger en niet van een tweaker.).m.a.g dat ik nu een slechte beoordeling heb.

Ik had idd hem moeten afzeggen dat was gepastgeweest (ondanks dat er geen concrete afspraken waren)

Nu ik hem dit aan het verstand gebracht heb dat het niet echt fair maar een beetje smakeloos is en dat ik dit graag uit wil discussieren op de manier zoals "Tweakers"dat wil,....... geeft hij aan dat hij uitgediscusieerd is. :|

Beetje raar, normen en waarden van tweakers zitten em hoger dan marktplaatsgangers.
Maar de manier hoe hij dit afhandelt...

Voel me ook een beetje David tov Goliath mr tasteless heeft hoge karma en ik kom net kijken.
Maargoed wanneer er onrecht is..poep ik Goliath ook op zn kop. :+

Dusss...

Elke input van ieder is welkom.
Uiteraard ook van Smakeloos. ehh tasteless. :D

grtZz Jack

• Tasteless
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:18
Beste Jack,

Feiten onthouden blijft moeilijk voor jou dus ik zal ze nog even opsommen:

1) Nu ik hem dit aan het verstand gebracht heb dat het niet echt fair maar een beetje smakeloos is en dat ik dit graag uit wil discussieren op de manier zoals "Tweakers"dat wil,....... geeft hij aan dat hij uitgediscusieerd is. :|

De reden dat ik uitgediscusseerd was is omdat jij me gaat "bedreigen" via mail:
Qoute Jack:
"Ik zal jou ook voorzien van een negatieve of matige beoordeling.."

2) Waarom heb JIJ mij niet gemaild en gevraagd waar ik bleef of er nog interesse was..
Nee meteen negatieve beoordeling. SMAKELOOS

Na een mailtje (via tweakers) en 2x telefoneren vond ik het wel genoeg geweest. Mail kan ik je laten zien telefoongegevens heb ik helaas niet meer.

Ik heb je 4 maanden de tijd gegeven om met mij contact op te nemen maar tevergeefs.

3) Voel me ook een beetje David tov Goliath mr tasteless heeft hoge karma en ik kom net kijken.
Maargoed wanneer er onrecht is..poep ik Goliath ook op zn kop

Waar haal je deze info vandaan? 285 karma schoon aan de haak en nog lang geen Goliath

4) Ik had de PC kast inmiddels al als verkocht gemeld door een eerder goed verlopen verkoop. Dus ik ben potentiele kopers misgelopen omdat jij je niet aan de regels houdt.

Quote Jack: Dan km ik van de week wel weer even langs.
Wanneer komt het uit?

Hoort graag

Grtz
JAck

Dinsdag 09 april 2013 16:23

Tasteless
Donderdag na 18:00 zou kunnen.

Gr Roel

Donderdag 11 april 2013 15:07

Tasteless
Hallo Jack,

Ben je nog van plan langs te komen? Ik wil om 19:30 gaan sporten

Mvg Roel

Reden genoeg voor mij om een negatieve beoordeling te plaatsen.

Misschien dat een onafhankelijke tweaker hierover zijn licht wil laten schijnen.

Mvg Tasteless

• Jack2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-04 19:41
Dat onthouden vind jij volgens mij nog ietwat moeilijker ............waar het om draait:

Heb jij de beoordeling van een goed verlopen verkoop gebruikt om mij te bestraffen voor een "afspraak" welke naderhand gemaakt is voor een heel ander artikel/koop die niet is doorgegaan?

Antwoord JA... fair NEE Smakeloos:ZEER

om je puntjes even af te gaan:

Bedreigen via mail... pffffrt...en daarom uitgediscussieerd??.. Sorry.. ik zal je niet meer dreigen met een slechte beoordeling nadat jij er een onterecht gegeven hebt. Daarbij ik had niet eens de kans.

Jij mij 2 keer telefoneren?? Zeer apart als je niet eens een telerfoonnummer van me hebt.
Alle communcatie / afspraken zijn via mail gegaan...jaja en ondertussen heb je mn nr gewist.

Jij maakt een afspraak zonder het antwoord te krijgen en je gaat je dan afvragen waar ik blijf?...

IK ben klaar ..

Laat een ieder maar schijnen.

Touwens erg toepasselijk ..die naam van je..

Vele groetjes ..

Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasteless
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:18
Jack,

V&G feedback is niet alleen voor tot stand gekomen verkopen.

064739.... is niet jouw nummer?

Een belletje of mailtje met je excuses was al voldoende geweest. Ik heb je 4 maanden de tijd gegeven om te reageren maar blijkbaar vond je het wel goed zo. Mensen krijgen ook negatieve feedback voor het gewoon niet antwoorden van mail of telefoon.

En ja ik maak een afspraak als een eerdere verkoop op dezelfde manier is verlopen en wel goed gaat.

Misschien te goedgelovig en naief van mij.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.