Aanschaffen nieuwe headset

Pagina: 1
Acties:

• teddybambino
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-02 12:21
Hallo,

Voor kerst 2012 heb ik een ROCCAT KULO 7.1 USB kado gekregen. Deze had een niet werkende microfoon bij aankoop. Na retour brengen bij Media markt een nieuwe zelfde terug gekregen. Deze heeft het 4 maanden gedaan en toen ook weer ruis in de microfoon en uit eindelijk dat de ander me helemaal niet meer kon verstaan. De headset is opgestuurd naar ROCCAT voor reparatie maar doordat de wachttijd verstreek van media markt weder om een gloed nieuwe gekregen. Momenteel zit ik dus aan de 3de headset binnen een tijdsbestek van 9 maanden. Ook deze headset begint ruis te vertonen in de microfoon. Ik krijg steeds meer angst het product op en af te zetten van mijn hoofd bang dat de kabel beweegt en hierdoor ruis ontstaat en blijft.

Omdat ik het nu een beetje beu ben geworden wil ik graag jullie advies over welke headset voor mij het beste is. Hier onder enkele specificaties/eisen over mijzelf:

Wat wil ik bereiken?
Ik wil bereiken dat ik een headset heb die goed op mijn hoofd zit, een microfoon heeft die wel werkt en liefst met Dolby surround zoals de huidige headset dat ook heeft.

Wat mag het kosten?
Gezien het feit dat ik nu al 3 headsets a 80 euro per stuk verder ben heb ik besloten dat ik een headset wil die me uiterlijk 150 euro gaat kosten.

Bepaalde voorkeuren
Ik ben een female gamer die een klein hoofd heeft en daardoor het liefst een on-ear headset heeft.
Ik ben niet kieskeurig betreffende merk maar door mijn kleine hoofd is elke headset al gauw te groot.
De huidige roccat Kulo past precies op mijn oren en is daarom qua formaat perfect.
Ik zoek een headset die KLEIN is en daarmee geschikt is voor mijn hoofd, vergelijkbaar met de afmetingen van de huidige ROCCAT Kulo 7.1

Systeem specificaties
Ik ben een gamer die uitsluitend world of warcraft speelt. Dit doe ik op een vaste pc met windows 7 systemen. Het betreft een 3 jaar oude PB pc waarvan de videokaart en voeding vervangen zijn in juni.

[ Voor 3% gewijzigd door teddybambino op 09-09-2013 19:38 ]

• RenéW_
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
Deze is wel goed: pricewatch: Razer Kraken 7.1
't heeft een goede mic (een digitale) en zit erg comfortabel.
Hij heeft geen Dolby surround maar wel Razer surround bijna exact hetzelfde :)

• teddybambino
Heyy ReneW_ ik ben bang dat hij mij te groot is gezien mijn kleine hoofd. Ik heb vaker Razer in mn handen gehad maar tot nu toe waren die allemaal te groot voor mijn hoofd. Ze pasten wel op mijn oren maar daardoor was mijn gehele gezicht bijna bedekt ermee.

• RenéW_
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
teddybambino schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:30:
Heyy ReneW_ ik ben bang dat hij mij te groot is gezien mijn kleine hoofd. Ik heb vaker Razer in mn handen gehad maar tot nu toe waren die allemaal te groot voor mijn hoofd. Ze pasten wel op mijn oren maar daardoor was mijn gehele gezicht bijna bedekt ermee.
Hmm in dat geval is dit misschien een beter optie: pricewatch: Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset
of deze: pricewatch: Sennheiser PC 163D G4ME
Bij headsets is het moeilijk te bepalen wat goed zit, hiervoor zul je toch echt naar bijvoorbeeld de Mediamarkt toe moeten. :)
Hier is een grafiek van de beste gaming headsets: http://nl.hardware.info/p...4840&specId=4076&tcId=156

[ Voor 8% gewijzigd door RenéW_ op 09-09-2013 20:41 ]

• teddybambino
Dankjewel voor de nieuwe opties! Ik zal er eens naar kijken. Helaas biedt de media markt in zowel Roermond als Heerlen geen mogelijkheid tot het passen van headsets. Ik heb de ROCCAT dan ook op visueel zicht gekocht na vergelijkingen van de headsets die in de dozen zichtbaar waren.

• botje88
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-12-2025
teddybambino schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:35:
Dankjewel voor de nieuwe opties! Ik zal er eens naar kijken. Helaas biedt de media markt in zowel Roermond als Heerlen geen mogelijkheid tot het passen van headsets. Ik heb de ROCCAT dan ook op visueel zicht gekocht na vergelijkingen van de headsets die in de dozen zichtbaar waren.
je hebt ook zoiets als wet koop op afstand.

Aanschaffen, niet tevreden dan kan je hem GRATIS terug sturen naar de webwinkel zonder er een verklaring voor te hoeven geven mits dat binnen 7 dagen is :)

maar dat is helaas wel beetje gedoe met versturen enzo.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-02 07:13
pricewatch: Logitech G35 gaming headset

Top headset, inmiddels al zo'n 3,5 jaar in mijn bezit en geen moment spijt van gehad. Geluid is prima en ik hoor altijd complimenten over mijn microfoon. Top verstaanbaar en 7.1 headset is ook wel lachen.

Dankzij de software van Logitech is alles heel makkelijk in te stellen. Impressie :
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/jhuj2o.png

Ik kan hem zeker aanbevelen!
Pagina: 1