Hoe kun je zoeken in veel discussiegroepen tegelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352655

Topicstarter
Hoe kun je zoeken in discussiegroepen op internet via zoekmachines? Ik wil een bepaald woord zoeken op zoveel mogelijk discussiegroepen tegelijk. Ik wil bijvoorbeeld alle discussiegroepen lezen waarin wordt gepraat over macaroni.

Ik kan het antwoord op deze vraag niet vinden via zoekmachines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:09

Tux

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt, maar deze zoekopdracht zoekt alleen in de eigen discussiegroepen van Google, dus niet in andere forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Google Groups indexeert tig nieuwsgroepen. Veel groter dan dat wordt 't niet.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:12

André

Analytics dude

Maak een Google CSE (Custom Search Engine) aan en zet daar alle sites in die je wil doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
André schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:27:
Maak een Google CSE (Custom Search Engine) aan en zet daar alle sites in die je wil doorzoeken.
Ik wil zo mogelijk zoeken in alle forums tegelijk in verschillende talen. De zoekactie "macaroni" was maar een voorbeeld, zoals je begrijpt. Andere zoekacties zouden bijvoorbeeld kunnen zijn: meubelwinkel eindhoven, "diversity of desert vegetation" of "history of money".

@8088 bedankt voor de tip.
Pagina: 1