"With great powers comes great responsibility." Sheldon Cooper
Raspberry Pi met OpenElec is ideaal dan. Zeker door het gebruik van CEC waardoor je de remote van je TV of receiver kan gebruiken past dit perfect in je wensen-plaatje. Goedkoper wordt het niet
Dit valt onder aankoopadvies. Ik verplaats je even naar CEA!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Bedankt voor je reactie kroegtijger! Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.. Heb alleen mijn twijfels over de prestaties van een raspberry..Kan iemand mij hier iets over zeggen uit ervaring?
"With great powers comes great responsibility." Sheldon Cooper
Wat je zou kunnen overwegen en kost zowat niets.
Is om je PC te gebruiken als een soort HTPC met XBMC erop geïnstalleerd.
Hoef je alleen maar een HDMI kabeltje te kopen en aansluiten aan de receiver en klaar ben je.
Is om je PC te gebruiken als een soort HTPC met XBMC erop geïnstalleerd.
Hoef je alleen maar een HDMI kabeltje te kopen en aansluiten aan de receiver en klaar ben je.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Als je het zo goedkoop mogelijk wil doen neem idd een raspberry pi. Werkt prima, ook met HD content, alleen het menu kan soms wel sloom zijn (zeker als ie wat in moet laden). Wil je het allemaal supervloeiend en heel snel zou ik toch naar wat anders kijken: maar de Pi is zeker geen slechte keus!
Pagina: 1