Beste Tweakersforum,
momenteel ben ik bezig met een PC aan het uitzoeken en gelukkig kwam net de BBG uit. Ideaal natuurlijk.
Om even de standaard vragen in te vullen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zal wel wat Office-gerelateerde werkzaamheden mee gedaan worden, maar het is voornamelijk voor het gamen. Op mijn PC speel ik geen meganieuwe spellen als CoD:Ghosts, Battlefield, Crysis of Rome: Total War, hier heb ik een console voor. Wel speel ik graag games als LoL, WoW, Minecraft en dergelijke games. Dit zijn niet zo'n hele zware games maar het spel dat ik het meeste speel is CS:GO, eentje die wellicht wat zwaarder is.
Bepaalde eis
Thuis hebben we een draadloos netwerk, dus hij moet hierop kunnen aansluiten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Na de prijs te bekijken van het budgetgamesysteem, wil ik hier eigenlijk net iets boven gaan zitten.
Wat dus uiteindelijk de belangrijkste vraag is: Kan het budgetgamesysteem (onderin nogmaals weergegeven) uit de BBG mijn bezigheden aan? Indien ik iets moet upgraden, wat kan ik dan het beste upgraden? Ik neem aan de videokaart of de processor, maar toch. Zijn er wellicht alternatieven die beter aansluiten op mijn behoeftes voor ongeveer dezelfde prijs?
Het BBG budgetgamesysteem is het uitgangspunt:
momenteel ben ik bezig met een PC aan het uitzoeken en gelukkig kwam net de BBG uit. Ideaal natuurlijk.
Om even de standaard vragen in te vullen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zal wel wat Office-gerelateerde werkzaamheden mee gedaan worden, maar het is voornamelijk voor het gamen. Op mijn PC speel ik geen meganieuwe spellen als CoD:Ghosts, Battlefield, Crysis of Rome: Total War, hier heb ik een console voor. Wel speel ik graag games als LoL, WoW, Minecraft en dergelijke games. Dit zijn niet zo'n hele zware games maar het spel dat ik het meeste speel is CS:GO, eentje die wellicht wat zwaarder is.
Bepaalde eis
Thuis hebben we een draadloos netwerk, dus hij moet hierop kunnen aansluiten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Na de prijs te bekijken van het budgetgamesysteem, wil ik hier eigenlijk net iets boven gaan zitten.
Wat dus uiteindelijk de belangrijkste vraag is: Kan het budgetgamesysteem (onderin nogmaals weergegeven) uit de BBG mijn bezigheden aan? Indien ik iets moet upgraden, wat kan ik dan het beste upgraden? Ik neem aan de videokaart of de processor, maar toch. Zijn er wellicht alternatieven die beter aansluiten op mijn behoeftes voor ongeveer dezelfde prijs?
Het BBG budgetgamesysteem is het uitgangspunt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 750K Boxed | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 57,52 | € 57,52 |
| 1 | MSI R7850-2GD5/OC | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,50 | € 53,50 |
| 1 | Cooler Master N300 KKN1 | € 32,99 | € 32,99 |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 13,42 | € 13,42 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 29,50 | € 29,50 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 38,95 | € 38,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 422,68 | |