Hallo allemaal
Ik heb hier een setje samengesteld om te gamen en voor schoolwerk dus microsoft en BF3/4, Black Flag zou ik ongeveer gebruiken 50-60 fps vind ik al goed en niet op ultra ook. Het systeem mag tussen de €800-850 kosten, want heb nog scherm nodig en OS en misschien ander software en ik kan niks me nemen van uit mijn oude systeem. Ik heb geen merk voorkeuren maar heb dit met behulp van een ervarender vriend samengesteld. Met dit systeem hoop ik vooruit te kunnen en later als ik er geld voor heb een SSD te nemen te overklokken en betere koelers er in te zetten etc., dus vanuit deze hier hem te onderhouden en bij te werken wanneer dit nodig is. Hier bij heb ik geen SSD gekozen omdat ik deze te klein vond en wel iets meer geheugen nodig heb en een vrij duur MB omdat ik van plan ben later om te overclocken. Mijn eis is alles niet te groot, luidruchtig, en te energie slurpend. Ik heb geen ervaring ermee dus vertrouw ik jullie daar mee.
Mijn vragen zijn:
Past het bij elkaar?
Weet iemand een niet te duur scherm €150?
deze goed genoeg?
Is de kast goed genoeg?
Misschien nog toch AMD?
Ik heb hier een setje samengesteld om te gamen en voor schoolwerk dus microsoft en BF3/4, Black Flag zou ik ongeveer gebruiken 50-60 fps vind ik al goed en niet op ultra ook. Het systeem mag tussen de €800-850 kosten, want heb nog scherm nodig en OS en misschien ander software en ik kan niks me nemen van uit mijn oude systeem. Ik heb geen merk voorkeuren maar heb dit met behulp van een ervarender vriend samengesteld. Met dit systeem hoop ik vooruit te kunnen en later als ik er geld voor heb een SSD te nemen te overklokken en betere koelers er in te zetten etc., dus vanuit deze hier hem te onderhouden en bij te werken wanneer dit nodig is. Hier bij heb ik geen SSD gekozen omdat ik deze te klein vond en wel iets meer geheugen nodig heb en een vrij duur MB omdat ik van plan ben later om te overclocken. Mijn eis is alles niet te groot, luidruchtig, en te energie slurpend. Ik heb geen ervaring ermee dus vertrouw ik jullie daar mee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 198,90 | € 198,90 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 133,- | € 133,- |
| 1 | MSI N760 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC | € 236,- | € 236,- |
| 1 | Western Digital WDBH2D0010HNC, 1TB | € 68,45 | € 68,45 |
| 1 | Corsair Carbide 330R | € 76,60 | € 76,60 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 64,02 | € 64,02 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 56,- | € 56,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 832,97 | |
Mijn vragen zijn:
Past het bij elkaar?
Weet iemand een niet te duur scherm €150?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer G236HLBbid Zwart | € 129,90 | € 129,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 129,90 | |
Is de kast goed genoeg?
Misschien nog toch AMD?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 17:44 ]