Hey beste Tweakers,
Zoals jullie aan de titel zien wil ik mijn eerste game pc gaan bouwen (assemblage service)
maar ik weet bijvoorbeeld niet wat het beste is en wat het beste bij elkaar past.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het samenstellen van mijn eerste game pc!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
- Ik ga er games mee spelen ( Minecraft en TF2 ) ik speel de rest gewoon fijn op console.
- Video's renderen en recorden met: Sony Vega (Edit, render) & Fraps ( Recording ).
- Het zal ook voor schooltaken bestemt zijn zoals: Office, printers etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag gaan tot 620€ (dus het liefst tot 560€ dat ik dan ook assemblage erbij kan doen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik heb helemaal niks wat van pas kan komen voor een nieuwe computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede apparatuur om er een goede pc van te maken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen merken maar ik zou er graag wel een optische drive erin willen hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik denk dat ik met een 7.1 surround geluidskaart op een moederbord genoeg heb voor games die ik wil spelen en het energie gebruik zal niet het grootste probleem zijn en het hoeft niet al te groot (behuizing)
via iets gedaan Azerty : (Aangezien het me niet lukte met die tabel heb ik het zo, het spijt me)
Behuizing: Cooler Master K280
Processor & Koeler: FX-6300 & Cooler Master Hyper 212 Evo
Moederbord: Gigabyte GA-78LMT-USB3
Grafische kaart: MSI N660 TF 2GD5/OC
HDD: Toshiba DT01ACA100 (1TB)
Geheugen: Kingston HyperX blu 8GB (1600)
Voeding: Cooler Master B600
Assemblage (Azerty)
Directe link extra: http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B630308%5D=1
Prijs (Incl. btw, verzendkosten: 647,72€
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Zoals jullie aan de titel zien wil ik mijn eerste game pc gaan bouwen (assemblage service)
maar ik weet bijvoorbeeld niet wat het beste is en wat het beste bij elkaar past.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het samenstellen van mijn eerste game pc!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
- Ik ga er games mee spelen ( Minecraft en TF2 ) ik speel de rest gewoon fijn op console.
- Video's renderen en recorden met: Sony Vega (Edit, render) & Fraps ( Recording ).
- Het zal ook voor schooltaken bestemt zijn zoals: Office, printers etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag gaan tot 620€ (dus het liefst tot 560€ dat ik dan ook assemblage erbij kan doen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik heb helemaal niks wat van pas kan komen voor een nieuwe computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede apparatuur om er een goede pc van te maken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen merken maar ik zou er graag wel een optische drive erin willen hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik denk dat ik met een 7.1 surround geluidskaart op een moederbord genoeg heb voor games die ik wil spelen en het energie gebruik zal niet het grootste probleem zijn en het hoeft niet al te groot (behuizing)
via iets gedaan Azerty : (Aangezien het me niet lukte met die tabel heb ik het zo, het spijt me)
Behuizing: Cooler Master K280
Processor & Koeler: FX-6300 & Cooler Master Hyper 212 Evo
Moederbord: Gigabyte GA-78LMT-USB3
Grafische kaart: MSI N660 TF 2GD5/OC
HDD: Toshiba DT01ACA100 (1TB)
Geheugen: Kingston HyperX blu 8GB (1600)
Voeding: Cooler Master B600
Assemblage (Azerty)
Directe link extra: http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B630308%5D=1
Prijs (Incl. btw, verzendkosten: 647,72€
Alvast bedankt voor jullie hulp.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2013 13:42 ]