Toon posts:

Nieuwe monitor maar welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik ben van plan binnenkort een nieuwe monitor aan te schaffen om mijn 6 jaar oude monitor te vervangen.
Ik wil graag met de monitor gamen, af en toe een film op kijken en het zou leuk zijn om hier een decoder op aan te kunnen sluiten om ook tv te kunnen kijken?

Eisen:
- IPS paneel
- Full HD
- minimaal 1x HDMI aansluiting
- geen hoge reactietijd +-5 ms lijkt me prima

Budget: 180 euro maximaal

Zelf viel mijn oog op deze 2 monitoren
#ProductPrijsSubtotaal
1LG D2343P Zwart€ 179,-€ 179,-
1LG IPS237L Zwart€ 152,-€ 152,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 331,-

De LG D2343P leek me vooral leuk met zijn 3d functie.

Zou iemand mij kunnen helpen met mijn keuze?

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-02 09:58

amas

Law of Nature: Chaos

Ga je gamen, dan kun je beter de Dell Ultrasharp U2312HM nemen. Dit is een van de beste schermen om op te gamen dankzij de zeer lage inputlag. Hij heeft welliswaar geen HDMI, maar dat los je op door een verloopstukje te kopen of een HDMI -> DVI kabel te kopen (€5 ofzo).

Bonus: de Dell heeft de voeding intern terwijl je bij de LG een losse ergens neer moet leggen :P

http://computer-monitors....harp-U2312HM-vs-LG-D2343P

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• SirKartoffel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-02 13:36
gewoon de lg ips237l nemen, heb hem hier nu voor me staan en het is echt een prachtig ding. Geen last van Ghosting, input lag, bleeding etc. Gewoon een klasse apparaat voor een mooie prijs.
Enige minpuntje vind ik die wiebelende voet. Als je echt tegen je bureau aan beukt of even goed stampt is hij amper stil te krijgen, op te lossen met wat rubbertjes.

Verwijderd

Topicstarter
SirKartoffel schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:40:
gewoon de lg ips237l nemen, heb hem hier nu voor me staan en het is echt een prachtig ding. Geen last van Ghosting, input lag, bleeding etc. Gewoon een klasse apparaat voor een mooie prijs.
Enige minpuntje vind ik die wiebelende voet. Als je echt tegen je bureau aan beukt of even goed stampt is hij amper stil te krijgen, op te lossen met wat rubbertjes.
Zijn er grote verschillen met de ultrasharp omdat de lg wat goedkoper is?
de ips 237l ziet er idd erg gelikt uit.

• SirKartoffel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-02 13:36
Let wel op dat het beeld niet bij de rand begint, maar een centimeter ervan af, dan nog is het een prachtig scherm ;).
Volgens mij zijn er niet hele grote verschillen, ik heb weleens gehoord dat de dell weleens wil gaan bleeden, maar je kan natuurlijk bij beide pech hebben. De dell is volgens mij in hoogte verstelbaar wat de lg niet heeft, beide zijn wel kantelbaar.

Verwijderd

Topicstarter
SirKartoffel schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:57:
Let wel op dat het beeld niet bij de rand begint, maar een centimeter ervan af, dan nog is het een prachtig scherm ;).
Volgens mij zijn er niet hele grote verschillen, ik heb weleens gehoord dat de dell weleens wil gaan bleeden, maar je kan natuurlijk bij beide pech hebben. De dell is volgens mij in hoogte verstelbaar wat de lg niet heeft, beide zijn wel kantelbaar.
dat is iets om inderdaad rekening mee te houden.
ik ben gegaan voor de LG IPS237L omdat deze iets goedkoper is dan de ultrasharp en beschikt over 2 hdmi ingangen. bedankt voor uw advies !

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:40
Hou er wel rekening mee dat die LG 27 inch een resolutie van 1920*1080 heeft.. Als je voor een 23 inch variant gaat is dit natuurlijk niet erg. Maar een 27 inch zou ik toch liever een wat hogere res hebben.
Pagina: 1