PS3 Battlefield 4 ook op PS4?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delacour
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Hoi,

Ik wil graag Battlefield 4 voor de PS3 kopen, echter komt ene maandje later ook de PS4 uit. Graag wil ik dit spel dan natuurlijk ook spelen op de PS4. Mijn vraag is nu, kan dit?

Ik weet dat de PS4 niet backwards compatible is, wil dit dan zeggen dat ik het spel opnieuw moet kopen?

Ik las wel op de Site van Battlefield dat je je Stats kunt migreren, leuk. Maar als ik daar dan opnieuw €60 voor moet uitgeven dan wacht ik liever tot ik eerst de PS4 heb.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Delacour schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:42:
Hoi,

Ik wil graag Battlefield 4 voor de PS3 kopen, echter komt ene maandje later ook de PS4 uit. Graag wil ik dit spel dan natuurlijk ook spelen op de PS4. Mijn vraag is nu, kan dit?

Ik weet dat de PS4 niet backwards compatible is, wil dit dan zeggen dat ik het spel opnieuw moet kopen?

Ik las wel op de Site van Battlefield dat je je Stats kunt migreren, leuk. Maar als ik daar dan opnieuw €60 voor moet uitgeven dan wacht ik liever tot ik eerst de PS4 heb.

Mvg,
Je kan waarschijnlijk binnen een periode voor een tientje je PS3 versie upgraden naar de PS4 versie. Stats (en DLC?) gaan inderdaad ook mee.

http://www.ign.com/articl...-ps4-game-upgrade-program

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Dit kon je ook vragen in het BF4 topic, maar je moet de game apart kopen voor PS4.

Angelo NL / Global Cargo VTC