Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:59
Zoals gezegd in de titel ben ben ik op zoek naar een dual sim Android telefoon voor maximaal 125. Het is voor mijn vrouw en ze wil graag een simpel toestel (dus niets met rooten of iets dergelijks, het moet werken out of the box, maar hoeft geen heel bijzondere dingen te kunnen buiten whatsapp, maps en weerapps). Ook wil ze liefst een niet al te grote telefoon dus schermgrootte 4 tot 4.2 inch.

Ik zat zelf bij de Chinese telefoons te kijken, maar die hebben allemaal van die grote schermen tegenwoordig. Is er hier nog wat te vinden? Of is er zelfs in Nederland een degelijk dual sim toestel te koop?

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26

P_Tingen

omdat het KAN

De Wolfgang telefoons hebben allemaal dual-sim en worden bij de Aldi verkocht. Ik heb zelf de AT-AS40SE gekocht voor € 120.

Ze zijn alleen niet altijd te verkrijgen en bovendien meestal snel weg.

Edit: moet je nou eens zien!, you lucky bastard!

[ Voor 20% gewijzigd door P_Tingen op 09-09-2013 15:59 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
De at-as40se is een goed toestel, maar de 35 die ze komend weekend aanbieden twijfel ik over, om nu nog Android 2.3 te krijgen zal toch wel uitdaging worden met apps over een poosje als Android 5 uit is...