Dit jaar voor de tweede maal gefotografeerd bij de Grand Prix in Lierop. Vorig jaar heb ik enorm genoten en dit jaar was het ook weer geweldig om er te zijn.

1. IMG_4460 by stefanvlemmix, on Flickr

2. IMG_3593 by stefanvlemmix, on Flickr

3. IMG_4850 by stefanvlemmix, on Flickr

4. IMG_5374 by stefanvlemmix, on Flickr

5. IMG_5598 by stefanvlemmix, on Flickr

6. IMG_3745 by stefanvlemmix, on Flickr

7. IMG_3770 by stefanvlemmix, on Flickr

8. IMG_5137 by stefanvlemmix, on Flickr
Ik ben absoluut niet thuis in dit soort fotografie maar vind het wel echt gaaf om te doen. Wel voelde ik me redelijk 'out of place' tussen alle doorgewinterde sportfotografen met twee camera's met daarop lenzen van honderden euro's. Het resultaat dat ik heb behaald met mijn gear ben ik uiteindelijk wel tevreden mee maar door het gebruik van nieuwe lenzen én oude lenzen zit er nogal wat verschil in contrast/kleur van de foto's. Ook blijft kadreren een lastig puntje als die motoren vol gas langs razen. En rijders scherp krijgen met een handmatige 300mm is verrekte lastig maar wel een leuke uitdaging
Maar wat zouden jullie me aanraden om het volgend jaar beter te doen?

1. IMG_4460 by stefanvlemmix, on Flickr

2. IMG_3593 by stefanvlemmix, on Flickr

3. IMG_4850 by stefanvlemmix, on Flickr

4. IMG_5374 by stefanvlemmix, on Flickr

5. IMG_5598 by stefanvlemmix, on Flickr

6. IMG_3745 by stefanvlemmix, on Flickr

7. IMG_3770 by stefanvlemmix, on Flickr

8. IMG_5137 by stefanvlemmix, on Flickr
Ik ben absoluut niet thuis in dit soort fotografie maar vind het wel echt gaaf om te doen. Wel voelde ik me redelijk 'out of place' tussen alle doorgewinterde sportfotografen met twee camera's met daarop lenzen van honderden euro's. Het resultaat dat ik heb behaald met mijn gear ben ik uiteindelijk wel tevreden mee maar door het gebruik van nieuwe lenzen én oude lenzen zit er nogal wat verschil in contrast/kleur van de foto's. Ook blijft kadreren een lastig puntje als die motoren vol gas langs razen. En rijders scherp krijgen met een handmatige 300mm is verrekte lastig maar wel een leuke uitdaging
Maar wat zouden jullie me aanraden om het volgend jaar beter te doen?