GF2 GTS - Kyro II (Hoofdzakelijk voor CS!)

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

Topicstarter
Ik heb al veel reviews en forums gelezen maar kan er niet precies mijn keus uit op maken:

Geforce2 GTS of een Kyro II!

ik gebruik het hoofdzakelijk voor counter-strike dus als iemand ervaringen mee heeft..

Hoewel hier staat een GTS voor 409,- !!

http://www.comptechworld.nl/winkel_prijslijst_vk.shtml

(Nvidia Geforce 2 GTS 32MB DDR 409)

en de Kyro II voor 359,-

(HERCULES 3D Prophet KYRO II 4500 XT 64mb verwacht 22 359)

Ik hoor zoveel verschillende verhalen: De ene zegt dat de Kyro II de GTS er zelfs uit draaid en de andere zegt dat de GTS voor de Kyro II blijft... en de andere zegt weer dat ik voor de kyro II moet wachten tot DirectX 8.1

Mijn systeem: P III 800, 128 MBram, Win ME

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:58

Remi

Moo!

Ik heb dus de 4500 van Hercules met Kyro II chipset, en ik kan je melden dat er idd nog software / drivers problemen zijn en hij wordt hij ook nog niet ondersteund door Direct X. Maar als dat allemaal is opgelost is hij op 32bit sneller dan een GTS kaart, nu niet meteen zeggen dat CS niet op 32bit loopt want dit is niet zo, je moet nog een command line toevoegen in de snelkoppeling, die weet ik helaaas niet uit mijn hoofd, misschien dat een mede-tweaker het weet.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45
Of 32bit nou wat uitmaakt in een verouderde engine als die veredelde Quake engine. Ik heb zelf naar volle tevredenheid nu een GeForce 2 GTS en mijn main game was ook Half-Life, haalt hij prima scores en nooit gezeik met drivers voor Quake engine achtigen, en vrij weinig voor andere games. Die Kyro lijkt me een leuke kaart, maar volgens mij zitten er nog wat haken en ogen aan (die drivers :( ), Kyro III kijk ik wel is weer.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Met mijn Kyro I heb ik nergens problemen mee... behalve als iemand een zaklamp aanzet dan heb ik ineens 15 fps...

Ik denk dat voor CS de GTS de beste kaart is...

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

Topicstarter
AH...

Maar ik zie hier dus een GTS voor 409,-
die is toch wel goed?? waarom kosten die asus en andere merken dan een stukkie duurder?? of presteerd de asus beter??

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45
merk

Waarom is een Hillfiger polo 200 piek?

Tsja .....

Zag een Leadtek 64MB GTS in de pricewatch staan voor fl 469,- :9

Flickr | Lego collectie

• Carda
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 23:13
Hmmmz,

ik ga denk ik toch voor een kyro nadat ik de tests heb gezien.. de geforce gts van asus werkt niet goed op mijn k7ta plankje.. :(((

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 15:32 schreef TAG_Speedy het volgende:
merk

Waarom is een Hillfiger polo 200 piek?

Tsja .....

Zag een Leadtek 64MB GTS in de pricewatch staan voor fl 469,- :9
die GTS Pro van leadtek die jij bedoelt.....die is veel trager dan het reference design.

Verwijderd

Ik heb de Asus V7700 GeForce2 GTS 32mb en speel Counter-Strike

En ben ZEER tevreden met de kaart.
Hij is gewoon zwaar relaxed.

Lekker hoge FPS in Q3A. CS wat minder omdat het een oude engine is.
Maar toch ook al gouw 70-80 en soms 40 maar hij schokt nooit en speelt altijd fantastisch.

En dat allemaal op 1152*864

Verwijderd

onzin --> emperor

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 06 juni 2001 15:58 schreef jordyb het volgende:
Ik heb de Asus V7700 GeForce2 GTS 32mb en speel Counter-Strike

En ben ZEER tevreden met de kaart.
Hij is gewoon zwaar relaxed.

Lekker hoge FPS in Q3A. CS wat minder omdat het een oude engine is.
Maar toch ook al gouw 70-80 en soms 40 maar hij schokt nooit en speelt altijd fantastisch.

En dat allemaal op 1152*864
Ik kan niks anders zeggen dan Whahahahaha
Met een normale GTS haal je met CS altijd de hoogt mogelijk resolutie die je monitor aankan op die resolutie (tot aan 1280*1024, maar dat kan niet met CS - max van 1280*960)
Met een GTS haal je dus altijd gewoon hoge FPS (>85 iig).

Verwijderd

Lo ik heb een zelfde soort probleem alleen ik zit te twijvelen tussen een "powercolor geforce2 gts pro 64mb ddrram + tvout" en de "64mb hercules met tvout(of zit dat er standart op)" maar ik wil het hoofdzakelijk voor q3 gebruiken dan. enige mede tweakrs die suggesties hebben :)

Verwijderd

Met de actuele drivers die je van de Hercules site kan downloaden zijn er geen problemen.

Integendeel: het is gewoon een uitstekende kaart.
Geeft ook mooiere kleuren en betere 2D weergave dan de NVidia producten.

Zie pricewatch voor de laahste prijs: de mijne was hfl 325,00

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Club3D GF2 GTS 64MB DDR TV-out fl. 379,00

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:51
Op maandag 03 september 2001 00:27 schreef Z3n het volgende:
Lo ik heb een zelfde soort probleem alleen ik zit te twijvelen tussen een "powercolor geforce2 gts pro 64mb ddrram + tvout" en de "64mb hercules met tvout(of zit dat er standart op)" maar ik wil het hoofdzakelijk voor q3 gebruiken dan. enige mede tweakrs die suggesties hebben :)
Ik kan je allleen zeggen dat ik zeer tevreden ben over de beeldkwaliteit van mijn Hercules GF2 GTS 32 kaart, daar zit standaard tvout op. Ik heb pas nog een systeempje gebouwd met een Powercolor MX kaart, ik moet zeggen, ik ben er niet kapot van; de beeldkwaliteit haalt het in de verte al niet van mijn Hercules,ik denk dat Hercules betere filers gebruikt. Ik heb ook een Abit Siluro T400 (MX400+tvout) die geeft ook een mooi scherp beeld en is een echt aanradertje als je niet te veel geld wil uitgeven; bij Gistron slechts fl 219,--!.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Wat een onzin! Voor HalfLife heb je aan een TNT genoeg. Daar hoef je echt geen KyroII of GTS voor te hebben.

Verwijderd

beste,

ik heb een computerwinkel in Gistel en kan je verzekeren dat je veel beter de GTS neemt. Wij spelen hier zelf cs en hebben alles uitgetest, het zit nl. zo dat de Kyro II met een driverprobleem te kampen heeft en dat dat probleem nog niet direct opgelost zal worden indien het ooit zo zal zijn.

Je moet wel in cs fps_max 99 ingeven want anders blijf je met 72fps zitten omdat cs een oudere engine heeft.

hopende je hiermee van dienst te zijn,
groeten vanuit Gistel

JFK

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
de kyro2 HAD een driver probleem in cs enzo... als je een flashlight of nv aandeed flikkerde je fps naar beneden. maar met driver v114 is dat opgelost en heb ik constant 99 fps. BTW kan ik niet hoger dan 99 fps? ik weet dat me systeem et makkelijk aankan.

Verwijderd

bij een gast in mijn klas liep CS zeer lekker. Hij heeft ook de Hercules Kyro 2. Hij kwam eigenlijk geen moment boven de 72 PFS (ik wist command niet meer om de engine meer te geven :( ) maar het zag er ook supermooi uit iig.

Maarja, de GTS is natuurlijk ook een lekkere kaart.

moeilijke keuze :)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 22:43 schreef Limited het volgende:
bij een gast in mijn klas liep CS zeer lekker. Hij heeft ook de Hercules Kyro 2. Hij kwam eigenlijk geen moment boven de 72 PFS (ik wist command niet meer om de engine meer te geven :( ) maar het zag er ook supermooi uit iig.

Maarja, de GTS is natuurlijk ook een lekkere kaart.

moeilijke keuze :)
Misschien helpt dit bij het kiezen *D

http://www.3dcenter.de/artikel/2001/04-06a.php3

Verwijderd

Dit wordt weer Kyro VS Geforce,

Maar goed anyways
Ik heb een duron 700@900, 256mb ram & prophet 4500! en speel cs (veel)
Ik speel nu op 1152*742 of zoiets... (vroeger 800*600)
Ik heb nu gemiddeld 60/70 fps!!
DaŽs best redelijk toch?

Ik weeet wel dat als ik mijn duron op 700 heb, dat ik maar 40 fps heb!!!!

edit: sorry voor late reactie Gathering was down :r

Verwijderd

En om de keuze nog lastiger zu machen....

http://www.tecchannel.de/hardware/676/
http://www.tecchannel.de/hardware/667/

En na lang lezen weet je helemaal niet meer wat je moet kopen.

Ik heb m'n KYRO2 nu een paar maanden en heb nog geen vreemde dingen meegemaakt dus ben zeer tevreden. Ook de TV-out is redelijk als je soms een DVD kijkt.
Pagina: 1