Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop gezocht (gaming/school) budget +- €1750

Pagina: 1
Acties:

• Silay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-04-2021
Na wat rond te lezen kwam ik uit bij de ASUS G750JH-CV090H (http://tones.be/product/g...00hq-16gb-750gb-gt780m-4g)

Verder was ik ook aan het kijken naar:

- Alienware 17 (blijkt dat ik met mijn budget net een beetje te kort schiet om aan de performance te geraken waar ik naar op zoek ben)
- MSI (ik had gelezen hier en daar dat hier best wat cooling issues met waren en dat is wel een no-go)
- Medion Erazer (zelfde behuizing bijna als MSI en weet niet echt wat ik van Medion moet verwachten met hun niet al te beste reputatie)

Waarvoor ik deze laptop voornamelijk ga gebruiken :

- Gaming (ik ben vooral een mmo-gamer, en zou de upcoming mmos liefst zo vlot mogelijk kunnen draaien de volgende jaren, wildstar hype anyone?)
- School (studeer informatica aan de hogeschool maar ik veronderstel met gaming specs dat dit niet echt een probleem zal vormen)

[ Voor 8% gewijzigd door Silay op 09-09-2013 04:17 ]

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Heel simpel in dit segment.. Heb je geen probleem met het azerty keyboard, direct de g750jh bestellen

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Verwijderd

Ik heb de Asus G750J recent gehaald en die werkt perfect.

Start binnen 5 seconden helemaal op en gaming gaat perfect.

• Silay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-04-2021
Ok ik ga waarschijnlijk deze in de loop van volgende maand halen, enige wat ik mij afvroeg is het gebrek aan een SSD..

Is het nog wel de moeite om deze tijd zoveel uit te geven aan een laptop, waar dan geen SSD inzit?

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Silay schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:48:
Ok ik ga waarschijnlijk deze in de loop van volgende maand halen, enige wat ik mij afvroeg is het gebrek aan een SSD..

Is het nog wel de moeite om deze tijd zoveel uit te geven aan een laptop, waar dan geen SSD inzit?
We doen het al meer dan 50 jaar zonder SSD, en zeker maakt het wat uit in laadtijden, maar verder maakt het geen klote uit :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

kuusj98 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:51:
[...]

We doen het al meer dan 50 jaar zonder SSD, en zeker maakt het wat uit in laadtijden, maar verder maakt het geen klote uit :)
Naam: Pieter Beckers
Geboortedatum: 10 december 1998

Ik moest een beetje lachen. Sorry Pieter.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

Een SSD is zeker handig voor snel laden van Windows en snel laden van progs.

Mijn Asus laptop start Windows 8 in 5 seconden op , echt super snel.

Ik kan ook niet meer zonder SSD.
Pagina: 1