Toon posts:

crossfire 1x HD6950 1 HD6970 nu vervangen of wachten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb een i core7 3770 draait 4.4 ghz met 16 gb 256ssd en een paar HDD voor opslag.
Bevalt prima, videokaart viel tegen een xfx hd6950 2 GB dus 2de hands nog een hd6970 2 GB gekocht en in crossfire gezet.

voeding is een 850w

Ik haal in 3dmark 9500 punten voor grafische kaarten samen.

Ik wil eigenlijk beter, ik heb zitten kijken naar de HD7970 of de GTX 770 maar zijn deze beter?

Als rond lees kreeg ik het idee dat ik beter kan wachten totdat de volgende geneatie uitkomt om echt op vooruit te gaan als ik 1 nieuwe kaart koop nu.

wat is jullie meining?

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:05
6950CF is in 90% van de gevallen sneller dan een 7970 of 770.

AMD komt met nieuwe kaarten over 1-2 maanden, maar het is maar de vraag of daar een waardige opvolger van 6950CF tussen zit, ik denk dat je toch beter weer twee kaarten kunt nemen.

Verwijderd

Topicstarter
roh dus nog maar effe wachten, vind het nieuwe spul gewoon mooi maar is me geld idd denk ik ook niet waard.

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40
Leuk die benchmark scores maar heb je nu een spel wat niet soepel draait met die 2x 6950 (hij klokt de 6970 terug naar 6950 snelheden)?

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Verwijderd

Topicstarter
Alles draait soepel het maakt alleen wat geluid he, en dat vind me vrouw minder leuk als lekker aan game ben met me headset op.

Veder zie idd dat niet veel zin heeft om upgrade behalve dat leuk een nieuwe kaart te hebben, maar voordat weet heb je daar ook weer 2 van nodig dus denk dat gewoon wachten word op de volgende gen kaarten.

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:11

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Kortom, nutteloos topic. Met wat meer eigen input (en minder spelfouten) had je deze conclusie zelf ook eerder kunnen trekken.

-= Very annoying forum person =-

Verwijderd

Topicstarter
excuus voor mij dyslectie, ik hoopte op andere info zodat ik voor me zelf toch verantwoorden om nieuwe kaart tekopen maar tis blijkbaar zoals het is.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:05
Je kunt natuurlijk je vrouw vragen voor een bijdrage om het geluid te verminderen ;)
Een 780 is ongeveer even snel en veel stiller.

[ Voor 22% gewijzigd door mitsumark op 09-09-2013 12:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja, maar die vind mij gek dat zoveel gek uit geeef aan pc's en latops en elk jaar het niet kan laten nieuwe latop of pc componten te kopen.

Zonde van al dat geld ze helaas dus een sponsring zal het niet worden helaas.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog advies of hier meer uit kan halen...

http://www.3dmark.com/3dm11/7141971

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 23:46

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zoals Joenino je al eerder vroeg:
Leuk die benchmark scores maar heb je nu een spel wat niet soepel draait ?
En als je tips wil over benchmarks, sli opstellingen of overklokken dan is Google je beste vriend. Ook kan je hier op het forum vast wel het een en ander vinden.
Pagina: 1