Je wil dus 3 beeldschermen aansluiten op je videokaart, verenigd tot één groot scherm. Dan nog een 4e scherm, die ook aangesloten is op je videokaart, die een weergeeft wat de middelste monitor ook weergeeft.
3D Surround Technology combineren met Mosaic Technology.
Gezien de features die er genoemd worden, denk ik dat het wel kan. Zal toch even wachten zijn op nvidia kenners. Misschien past het topic beter in Videokaarten & Beeldschermen
3D Surround Technology combineren met Mosaic Technology.
Gezien de features die er genoemd worden, denk ik dat het wel kan. Zal toch even wachten zijn op nvidia kenners. Misschien past het topic beter in Videokaarten & Beeldschermen
Sorry voor de late reactie maar ik heb het nogal druk gehad deze week.
Je beschrijving van hoe ik de beeldschermen wil hebben klopt! Dat staat denk ik zelfs een stuk duidelijker dan hoe ik het beschreef 
Alleen bij die Mosaic Technology staat dat alleen NVS en Quadro GPU's die ondersteunen en dat is alleen voor de zakelijke markt bedoeld toch? Of wordt iig niet ondersteund door mijn GTX 770. Ik hoop dat het wel mogelijk is en anders moet ik maar ouderwets met kabeltjes gaan lopen schuiven..

Alleen bij die Mosaic Technology staat dat alleen NVS en Quadro GPU's die ondersteunen en dat is alleen voor de zakelijke markt bedoeld toch? Of wordt iig niet ondersteund door mijn GTX 770. Ik hoop dat het wel mogelijk is en anders moet ik maar ouderwets met kabeltjes gaan lopen schuiven..
Misschien dat je een HDMI splitter zou kunnen gebruiken voor het middelste beeld en dat dan verdelen naar je middeslte scherm en het 4e scherm?
Ja ik heb daar een beetje slechte ervaringen mee.. Heb een aantal jaar geleden zo'n splitter gekocht (was toen alleen om van één DVI naar twee DVI's te gaan) en kreeg toen ontzettende storing tussen de twee aangesloten beeldschermen. Weet niet of iemand betere ervaringen heeft met zo'n splitter? Misschien lag het toen aan die splitter zelf..?
Misschien een matrox triplehead en de aparte monitor gewoon op de videokaart aansluiten?
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
http://www.kensington.com...ulti-display-adapter.aspx
Kan volgens mij ook met een dvi->hdmi convertertje er op.
Ik weet dat ze werken als je ze gewoon naar als dvi connector gebruikt, ik vindt het zelf niet zo geweldig die dingen zijn echt heel gevoelig met alles (een verkeerde instaleer volgorde kan blue screens geven
(ja uit eigen ervaring)).
Maar andere zweren er weer bij... je zou kunnen kijken het is een optie om te overwegen.
Persoonlijk zou ik er gewoon een klein kaartje (1gb kaartje van nvidia kost ook geen drol en zowiezo nog minder als de connector) bijzetten en daar je 4e scherm mee aansturen.
PS. Fototje van je opstelling?
Kan volgens mij ook met een dvi->hdmi convertertje er op.
Ik weet dat ze werken als je ze gewoon naar als dvi connector gebruikt, ik vindt het zelf niet zo geweldig die dingen zijn echt heel gevoelig met alles (een verkeerde instaleer volgorde kan blue screens geven

Maar andere zweren er weer bij... je zou kunnen kijken het is een optie om te overwegen.
Persoonlijk zou ik er gewoon een klein kaartje (1gb kaartje van nvidia kost ook geen drol en zowiezo nog minder als de connector) bijzetten en daar je 4e scherm mee aansturen.
PS. Fototje van je opstelling?
Body mods don't determine skill
Ja dat zijn beide weer vrij dure oplossingen.. Ik hoopte dat het gewoon softwarematig te doen was, omdat het eigenlijk meer uit luiheid is zodat ik dan niet telkens achter de PC moet kruipen om een kabel te wisselen. Kaartje bijprikken is een optie, maar dat betekend toch niet dat je dan ineens acht beeldschermen kunt laten draaien? (stel ik prik er later een tweede GTX 770 bij)
Die oude splitter van me kwam ik laatst weer tegen en het is er eentje die van een DVI poort een HDMI en een DVI poort maakt. Zou door het splitten van twee soorten uitgangen misschien die storing van toen zijn gekomen? Of kan dat ook snel gebeuren zodra je van bijvoorbeeld één HDMI twee HDMI's maakt.
Ik zou trouwens graag een fotootje van de opstelling willen laten zien!
Maar ik wacht al bijna een maand op die nieuwe PC dankzij een paar idioten bij de PostNL..
Die oude splitter van me kwam ik laatst weer tegen en het is er eentje die van een DVI poort een HDMI en een DVI poort maakt. Zou door het splitten van twee soorten uitgangen misschien die storing van toen zijn gekomen? Of kan dat ook snel gebeuren zodra je van bijvoorbeeld één HDMI twee HDMI's maakt.
Ik zou trouwens graag een fotootje van de opstelling willen laten zien!

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Pagina: 1