Toon posts:

eyefinity detecteert 3 drie schermen maar een staat uit help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb drie dell U2312HM schermen die staan aangesloten op mijn video kaart de asus ares 2.
twee gaan via de displayport
en een via dvi

De middelste dvi en de linker en rechter displayport

In catalyst control center click ik op beeldschermen detecteren. Vervolgens geeft hij er twee aan en er staan er dan ook voor mij twee aan, Maar een staat uit en heb alles in mijn kennis geprobeerd en opgezocht om het aan te krijgen. Als ik naar bureaublad toevoegen ga dan kan ik degene die uitstaat laten wisselen met de twee andere, Maar dan gaat dus diegene waar hij mee wisselt uit. Hopelijk kunnen jullie mij veder helpen!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:36
Je hebt de catalyst control center neem ik aan?
Je gaat naar "Desktop management" -> "Creating and Arranging Desktops".
In het grote scherm klik je op een zwart driehoekje van 1 van je monitors, en dan "Create Group".
Dan kies je je config en dan zou het moeten werken.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Heb je wel een actieve displayport adapter, of gebruik je geen adapter?

[ Voor 35% gewijzigd door Sydney08 op 08-09-2013 22:26 ]

Tomorrow is not today!

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:49
Het probleem kan inderdaad zitten als je Displaypoort naar een andere uitgang converteert met een adapter, in dat geval zal je een actieve adapter moeten gebruiken in plaats van een passieve,

En anders gewoon wat rond spelen in catalyst.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:36
Spacey23 schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:24:
Heb je wel een actieve displayport adapter, of gebruik je geen adapter?
Zou niet nodig moeten zijn wanneer er twee via de displayport zitten aangesloten (zo heb ik het zelf ook).
Even er van uitgaande dat hij gewoon de displayports gebruikt op de kaart en de monitor.

[ Voor 14% gewijzigd door mitsumark op 09-09-2013 12:49 ]

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Probeer eens de andere dvi aansluiting op je kaart.
Zijn nl 2 verschillende , 1 single link en de andere dual link.(staat ook op de bracket) Als je dual link wilt gebruiken , moet je een switch op de kaart omzetten. Denk dat dat het probleem is.
The ARES II does have a single CrossFire interconnect available, so you can pair this card with another ARES II for even higher performance! There is a small switch next to the CrossFire interconnect and that enables dual-link DVI. For users with a monitor running 2560×1600 that are running a DVI cable, you need to make sure the switch is positioned fully to the left enabling Dual Link DVI display output. If you want to run 6-way Eyefinity, the switch needs to be all the way to the right.
Read more at http://www.legitreviews.c..._2133#UtkLezvKOGu8HisM.99
Afbeeldingslocatie: http://legitreviews.com/images/reviews/2133/ares2-video-inputs.jpg
http://www.legitreviews.c...ii-video-card-review_2133

|2600k|Asus 290|

Pagina: 1